Zal ik hem stiekem maar kopenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
@murm... herenhuis? http://www.stokmanvduren.nl/woningdetails.php?oid=08533801422
Binnenkort nog een kleiner feestje in Rotterdam geloof ik. Dat regelt een vriend van mij allemaal, dus meer weet ik er nog niet van.quote:
dat ga jij heul niet doenquote:
Awake dus, verder ga ik sowieso nog wat Dancetour/Citymoves feestjes af, en verder bekijk ik het tzt wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar naar welke ga jij dan?
(murm is niet opdringerig en ongeduldig)
*snift*quote:
hier hebben we een eerste flink tegenstellingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Awake dus, verder ga ik sowieso nog wat Dancetour/Citymoves feestjes af, en verder bekijk ik het tzt wel.
Ben niet zo van het vooruitplannen.
ach die bijt wel van zich af toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:03 schreef Nouk84 het volgende:
@ TT
Die arme Pepper, als slanke krols vrouwtje tussen al die dikkerds
Sonata Arcticaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hier hebben we een eerste flink tegenstelling.
Mijn lijstje voor de aankomende weken/maanden:
Sonisphere (metallica, Korn, slipknot)
Green Day
Pearl Jam
Fear Factory
The Mars Volta
Deftones
arctica sonata.
Voor ons?quote:
ah ok! is ook leuker. ik ben dus ook niet zo van het plannen geloof ik. ik ging naar lowlands maar heb mn kaartje verkocht, had geen zin meer...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Awake dus, verder ga ik sowieso nog wat Dancetour/Citymoves feestjes af, en verder bekijk ik het tzt wel.
Ben niet zo van het vooruitplannen.
Ja, dat moet wel lukkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |