quote:
was het zo erg?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga de komende 10 jaar niet meer samenwonen met een man
Is permanent logeren nog wel een optie?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:22 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga de komende 10 jaar niet meer samenwonen met een man
ik heb het opgegeven.. steeds als ik denk bijna bijgelezen te zijn.. is er weer een pagina bijgekomenquote:
aangezien niemand samenwoon plannen heeft... als je iemand hebt ontmoet duurt het zeker 2 a 3 jaar voordat je gaat samen wonen... gewoon 1/3 aandeel verkopen aan de andere 2...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gezelli!!!!
maar...hoe moe het dan als er iemand een vriendje/vriendinnetje krijgt en gaat samenwonen enzo?
2 a 3 jaar? denk eerder 1 a 2 hoor.... maargoed, ik snap je puntquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aangezien niemand samenwoon plannen heeft... als je iemand hebt ontmoet duurt het zeker 2 a 3 jaar voordat je gaat samen wonen... gewoon 1/3 aandeel verkopen aan de andere 2...
ik wacht nog op PM van jouquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
ik heb het opgegeven.. steeds als ik denk bijna bijgelezen te zijn.. is er weer een pagina bijgekomen
Neuh, maar het is niet zo goed bevallen als nuquote:
Nee, minimaal 1 dag in de week naar huis.quote:
Of gewoon levenslang lattenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
2 a 3 jaar? denk eerder 1 a 2 hoor.... maargoed, ik snap je punt
2 tot 3 jaar? Dat is mij bij al mijn keren samenwonen bij lange na niet gelukt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
aangezien niemand samenwoon plannen heeft... als je iemand hebt ontmoet duurt het zeker 2 a 3 jaar voordat je gaat samen wonen... gewoon 1/3 aandeel verkopen aan de andere 2...
quote:
Irritant.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
schijt tntpostbode belt aan, heeft pakje, kan kloppen want ik verwacht iets, vervolgens hoor ik niks, ben net maar beneden gaan checken want ze willen wel eens de pakjes gewoon in de hal neergooien: niks, vrees dat mn pakje foetsie is, verkeer afgegeven ofzo
kwartier geleden dat er aangebeld werd
Samenwonen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
2 tot 3 jaar? Dat is mij bij al mijn keren samenwonen bij lange na niet gelukt.
dat wil ik denk ik ook het liefste.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of gewoon levenslang latten![]()
Maar anders zie ik het dan wel weer - je kunt huizen ook gewoon weer verkopen en zo
misschien een inbreker die nu heel de boel aan het leegroven is?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
schijt tntpostbode belt aan, heeft pakje, kan kloppen want ik verwacht iets, vervolgens hoor ik niks, ben net maar beneden gaan checken want ze willen wel eens de pakjes gewoon in de hal neergooien: niks, vrees dat mn pakje foetsie is, verkeer afgegeven ofzo
kwartier geleden dat er aangebeld werd
Al plannen om op jezelf te gaan wonen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:33 schreef vencodark het volgende:
Samenwonen.Ik kan me echt niet indenken dat ik ooooooit ga samenwonen. Ik woon nu nog thuis.
hahaha! komt vanzelf wel. volgens mij ben jij iemand die op een gegeven moment ineens de ware tegenkomt en dan vrij snel gaat samenwonen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Samenwonen.Ik kan me echt niet indenken dat ik ooooooit ga samenwonen. Ik woon nu nog thuis.
kost geld als je ze te snel verkoopt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of gewoon levenslang latten![]()
Maar anders zie ik het dan wel weer - je kunt huizen ook gewoon weer verkopen en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |