Nou, begin maar. Want jij ziet schijnbaar veel overeenkomsten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:02 schreef brascoo het volgende:
of vergelijk de kenmerken van het facisme eens met de islam
femke halsema moet idd stoppen met politiek.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik gruwel van Wilders net zo veel als van Femke Halsema. Allebei een grote bek, altijd negatief en boos. Alleen neigt de een te veel naar rechts en de ander teveel naar links.
De Islam is een religie, geen politieke ideologie, alhoewel sommige moslims-extremisten en nederlandse rechts-extremisten dat wel menen. Maar goed, je hebt dus geen tegenargumenten meer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:02 schreef brascoo het volgende:
[..]
en dan doe je hem nu eens met de islam ...
Jij leeft nog in 1967 toch meki??quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:03 schreef Meki het volgende:
Beste mensen,
Het is nu 1932....
het is geen 2009 meer maar 1932..
we leven nu alweer in 1932..
Je stapt wel heel snel heen over het punt waar het over ging. Aangezien je geen tegen-argumenten geeft neem ik aan dat je het er mee eens bent dat de PVV extreem rechts is?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:02 schreef brascoo het volgende:
[..]
en dan doe je hem nu eens met de islam ...
Wie op PVV stemt is niet anders dan in 1932 ook op een gevaarlijke iemand stemmen...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:34 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik heb ook op de PVV gestemd en zal de laatste zijn om extreemrechts te zijn; houd er dus ook niet van om door clowns als jij in die hoek gezet te worden.
Mijn opa heeft in Duitsland dwangarbeid moeten verrichten, mijn oma heeft in het geheim Joden opgevangen en ik bestrijd al tien jaar lang met hand en tand neonazi's, dus ik denk wel dat ik in het goede kamp zit. Ik zie het jou nog niet doen met je zielige one-liners.
Wat mij betreft is de PVV nog de enige resterende partij die de nagedachtenis aan degenen die voor onze vrijheid gestorven zijn niet besmeurd door de uitverkoop van ons land en verkwanseling van onze cultuur, normen en waarden. Ik denk dat de mensen die toen zo hard vochten voor het behoud van de Nederlandse identiteit met tranen in hun ogen de huidige staat van Nederland zouden aanschouwen.
Wilders is tegen extreemrechts en groot gelijk heeft hij, net zulk vuilnis als extreemlinks en al die andere verenigingen die de vrijheid van meningsuiting om willen leggen.
het is niet alleen een religie, een misselijke ideologie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Islam is een religie, geen politieke ideologie, alhoewel sommige moslims-extremisten en nederlandse rechts-extremisten dat wel menen.
Heel leuk die fantasieverhaaltjes van je, afgeleid uit de sprookjesfilm fitna, maar je gaat weer niet in op mijn post.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:04 schreef brascoo het volgende:
[..]
het is niet alleen een religie, een misselijke ideologie.
ooit ontworpen om die moordlustige idioten in het gareel te houden maar totaal uit de hand gelopen.
(duizenden jaren later zijn de aanhangers van de islam nog steeds niet geestelijk geevolueerd)
Islam is nog steeds de meest groeiende geloof ter wereld...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:04 schreef brascoo het volgende:
[..]
het is niet alleen een religie, een misselijke ideologie.
ooit ontworpen om die moordlustige idioten in het gareel te houden maar totaal uit de hand gelopen.
(duizenden jaren later zijn de aanhangers van de islam nog steeds niet geestelijk geevolueerd)
Wat is de sharia dan? De islam is meer dan alleen een religie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Islam is een religie, geen politieke ideologie, alhoewel sommige moslims-extremisten en nederlandse rechts-extremisten dat wel menen. Maar goed, je hebt dus geen tegenargumenten meer.
http://samenvattingen.sne(...)-sect1-tm-sect5.htmlquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heel leuk die fantasieverhaaltjes van je, afgeleid uit de sprookjesfilm fitna, maar je gaat weer niet in op mijn post.
waarom groeien rechtse partijen als kool?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Islam is nog steeds de meest groeiende geloof ter wereld...
jaarlijks bekeren er duizenden en tienduizenden in Nederland en omliggende landen. ??
Waarom bekeren de tienduizenden mensen naar de Islaam ? dan als het gevaarlijke geloof is ?
Vertel mij eens wat de sharia is, is dat niet een set van normen en waarden? Een set van normen en waarden, met betreffende regels maakt het nog geen politieke ideologie. Helemaal niet als die set van normen en waarden geen essentie uit maken van de Islam (de Koran). Het is nutteloos om daarover met je in discussie te gaan, gezien je standpunten die bij mij reeds bekend zijn en ik respecteer maar algeheel verwerp.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is de sharia dan? De islam is meer dan alleen een religie.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:47 schreef brascoo het volgende:
[..]
nederland kent een geschiedenis van tolerantie en anderen helpen (op de voc tijd na)
Wat is er mis met een Keltisch kruisje? Ik heb een ketting van de hamer van Donar, is dat soms ook een probleem? En waarom denken mensen hier dat alle Nazi's kaal zijn? Al dat gezeik in die politieke topics op dit forum altijd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:51 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dan lezen jij en ik toch andere bronnen van informatie, aangezien ik laatste een quote van Wiegel las waarin hij Wilders ongeveer de beste politicus van Nederland vond. Misschien dat hij hem extremer vond, maar hij vond hem dus wel verdomd goed. Kwestie van nuance.
Sowieso is de situatie sinds Wiegel's bewindsperiode ook wel wat veranderd ten opzichte van nu, dus dat vraagt inderdaad om een hardere aanpak.
[..]
Nee, ik lees geen Stormfront. Veelzeggend dat jij dat wel doet trouwens.
De laatste keer dat ik zo'n clown tegenkwam en ik weleens van hem wilde weten waarom hij met zo'n zielige Keltisch kruisje om zijn nek liep kreeg ik een rechtomhoog gestoken rechterarm van hem. Daarop kreeg hij van mij een verschrikkelijke beuk voor zijn smoel, waarna ik rustig ben doorgelopen en al zijn vieze wazivriendjes beteuterd achterliet. Zo sterk is de SturmAbteilung dus tegenwoordig...
[..]
Omdat er geen extreemrechts in de Nederlandse politiek zit (NVU is geen echte politieke partij) stemmen ze op de enige die nog een beetje een stevig geluid laat horen. Alleen de wazi's trouwens, want Wilders is pro-Israel en dat mag niet van ome Adolf.
Dat maakt Wilders nog niet extreemrechts. Over situaties zwart/wit zien gesproken...
Rechtse partijen groeien snel als vreemdelingen haat en Islam haat.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:10 schreef brascoo het volgende:
[..]
waarom groeien rechtse partijen als kool?
waarom hadden een paar jaar geleden al meer dan 50% van de europeanen een hekel aan moslims?
waarom worden moslims dan gehaat meki?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Rechtse partijen groeien snel als vreemdelingen haat en Islam haat.
angst en onwetend maakt PVV stemmers dom...
Islam niet Islam wordt steeds groter omdat het een ware geloof is voor velen... en nog velen zullen de licht van de Islam zien..
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:17 schreef brascoo het volgende:
[..]
waarom worden moslims dan gehaat meki?
waarom, waarom overal in landen waar ze komen?
van spanje tot de scandinavische landen.
als jullie zo'n gezellig fijn volkje zijn waarom haten we jullie dan?
Omdat de Islam een groeiende religie is, die demografisch een bedreiging vormt voor het Westen. Het Westen wordt niet alleen demografisch overrompeld door moslims, maar ook chinezen en Indiërs, de frustratie spat er dan ook vanaf. Economisch gezien zijn westerse mogendheden in handen van oosterse mogendheden, nog meer frustratie en weerzin.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:17 schreef brascoo het volgende:
[..]
waarom worden moslims dan gehaat meki?
waarom, waarom overal in landen waar ze komen?
van spanje tot de scandinavische landen.
als jullie zo'n gezellig fijn volkje zijn waarom haten we jullie dan?
En voor zijn eigen vrouw uit het Oostblok die hier een man 'van ons' inpikt en misschien ook wel een baan heeft ingepikt (weet niet of ze werkt of een uitkering heeft) maakt Wilders natuurlijk graag een uitzondering. Dan kan hij opeens wel nuanceren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan heb jij toch niet goed opgelet, want Wilders is ook tegen de Polen en andere Oost-Europeanen die 'onze banen komen inpikken' zoals hij zegt. Eergisteren zag ik 't hem nog zeggen op tv.
[..]
Uhh ja, dat zou kunnen. Maar waarschijnlijker is dat mensen hun beeld van een groep baseren op wat ze voor hun voordeur zien. En als er voor die voordeur een stel Marokkanen je dochter voor hoer staat uit te maken, is dat niet een heel positief beeld.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat de Islam een groeiende religie is, die demografisch een bedreiging vormt voor het Westen. Het Westen wordt niet alleen demografisch overrompeld door moslims, maar ook chinezen en Indiërs, de frustratie spat er dan ook vanaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |