Niet snappie dus. Ik doelde op de verpositivering van Fortuyn tov Wilders. Een ander voorbeeld is de Israëlische aggressie en conservatisme die in het heden minder geplaatst is dan in het verleden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus ook de hele tijd duidelijk te maken: leer nou een keer van je fouten en stem gewoon direct PVV.
Hoe vaak ga je dat nog herhalen? Jij lijkt Wilders wel. Constant blijven halen van de zelfde paar woorden en als iemand met argumenten komt waaruit blijkt dat het niet zo is gewoon niet op ingaan en de stelling blijven herhalen. En ook vooral niet op de andere punten ingaan. Gewoon heel seledtief één puntje eruit halen en zelfs daar niet inhoudelijk op ingaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:08 schreef JohnDope het volgende:
Met alle respect, jij stemde niet op Fortuyn, jij had een grafhekel aan hem [..]
Wanhopig?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus ook de hele tijd duidelijk te maken: leer nou een keer van je fouten en stem gewoon direct PVV.
wellicht dat wint daarom tussen aanhalingstekens staat....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:57 schreef Bowlingbal het volgende:
CDA is nog steeds de grootste, dus waarom Wilders dan gewonnen heeft, weet ik niet.
Lijkt me niet toch?quote:
Wanneer je ècht helemaal niets volgt, zoals wel meer PVV-stemmers hier lijken te doen, gezien hun gebrek aan tegenargumentatie, dan denk je dat. Die zgn. 'linkse' kwade media, heeft Wilders namelijk veel meer dan anderen in staat gesteld zijn boodschap uit te brengen. De SP was gewoon erg duidelijk tegen Europa, wat ze in principe altijd al zijn geweest.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:43 schreef yyentle het volgende:
[..]
De PVV is een van de weinige partijen die duidelijk tegen Europa is, dat kan een reden zijn, maar dit is niet voor niets gebeurd.
Goede post, ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wanneer je ècht helemaal niets volgt, zoals wel meer PVV-stemmers hier lijken te doen, gezien hun gebrek aan tegenargumentatie, dan denk je dat. Die zgn. 'linkse' kwade media, heeft Wilders namelijk veel meer dan anderen in staat gesteld zijn boodschap uit te brengen. De SP was gewoon erg duidelijk tegen Europa, wat ze in principe altijd al zijn geweest.
Wat een toon zeg.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wanneer je ècht helemaal niets volgt, zoals wel meer PVV-stemmers hier lijken te doen, gezien hun gebrek aan tegenargumentatie, dan denk je dat. Die zgn. 'linkse' kwade media, heeft Wilders namelijk veel meer dan anderen in staat gesteld zijn boodschap uit te brengen. De SP was gewoon erg duidelijk tegen Europa, wat ze in principe altijd al zijn geweest.
Ik heb mijn bedenkingen bij de PVV, dat kun je ook in mijn eerdere berichten lezen, heb ook niet op die partij gestemd, maar om al die mensen die op de PVV hebben gestemd (blijkbaar toch wel mensen uit alle lagen van de bevolking) weg te zetten als dommen en idioten is een beetje zwakjes.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wanneer je ècht helemaal niets volgt, zoals wel meer PVV-stemmers hier lijken te doen, gezien hun gebrek aan tegenargumentatie, dan denk je dat.
Toen ik die post schreef, dacht ik ook al 'dat weet k eigenlijk niet'. My bad. Maar jij hebt dus helemaal niet gestemt. Dat is een werkelijke schande. Jij hoort je burgerlijke plicht te doen. Jij mag eigenlijk helemaal niet meepraten hier. Mensen hebben gevochten, gebloed, ....om jou het recht te gunn..........quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:58 schreef yyentle het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat ik op de PVV hebt gestemd. Ik vraag me af waarop je dat baseert.
Lees jij wel?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:20 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Toen ik die post schreef, dacht ik ook al 'dat weet k eigenlijk niet'. My bad. Maar jij hebt dus helemaal niet gestemt. Dat is een werkelijke schande. Jij hoort je burgerlijke plicht te doen. Jij mag eigenlijk helemaal niet meepraten hier. Mensen hebben gevochten, gebloed, ....om jou het recht te gunn..........
Ten eerste vind ik niet dat ik ze wegzet als dommen en idioten. Ik stel puur dat het dom en idioot is om te stemmen met het motief die veel mensen hebben aangegeven, en ook waarom. Dat is een mening die ik heb. Mag toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:14 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik heb mijn bedenkingen bij de PVV, dat kun je ook in mijn eerdere berichten lezen, heb ook niet op die partij gestemd, maar om al die mensen die op de PVV hebben gestemd (blijkbaar toch wel mensen uit alle lagen van de bevolking) weg te zetten als dommen en idioten is een beetje zwakjes.
Tuurlijk mag dat. Ik heb ook mijn bedenkingen bij Wilders. Dat hij zo erg into Israel is, een land dat andere mensen uit hun land verjaagt en de mensenrechten schendt, is een van de dingen waar ik veel moeite mee heb.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:35 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik niet dat ik ze wegzet als dommen en idioten. Ik stel puur dat het dom en idioot is om te stemmen met het motief die veel mensen hebben aangegeven, en ook waarom. Dat is een mening die ik heb. Mag toch?
http://www.elsevier.nl/we(...)j-VVD,-SP-en-CDA.htmquote:Vanuit de huidige aanhang van de PVV bezien, koos ruim 26 procent eerder voor Geert Wilders. Verder komt ruim 23 procent van de PVV-achterban bij de VVD vandaan, ruim 16 procent van de SP en ruim 12 procent voelde zich eerder een CDA'er. Slechts bijna 5 procent van de PVV-aanhang is afkomstig uit de PvdA-gelederen.
Deze uitkomst logenstraft de brede gedachte dat vooral de sociaaldemocraten kiezers verliezen aan Geert Wilders. De PvdA van Wouter Bos verloor donderdag weliswaar fors, maar de aanhang loopt vooral over naar D66 en in mindere mate naar GroenLinks. Die raakte op haar beurt ook stemmen kwijt aan D66, die donderdag eveneens fors won. Verder snoept de partij van Alexander Pechtold stemmen af van de VVD en van de SP.
Ben benieuwd wat voor type mens eerst kiest voor de SP en dan voor de PVV. Lager dan dat kan niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)j-VVD,-SP-en-CDA.htm
Dit had ik niet verwacht, ik dacht dat veel bij de PvdA vandaan zouden komen.
De SP werd in de jaren 80 als extreem rechts gezien om hun opvattingen m.b.t integratie en asielzoekersbeleid. Ook nu nog is de SP voorstander van opvang in de probleemgebieden zelf i.p.v in Nederland. Ook is de SP geen voorstander van ga maar lekker op de bank zitten en je handje op houden. De SP is voorstander van keihard werken.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:03 schreef waht het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor type mens eerst kiest voor de SP en dan voor de PVV. Lager dan dat kan niet.
Nu begrijp ik waarom Wilders zo fors gewonnen heeft.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:01 schreef Xaobotnik het volgende:
En wie leuk overkomt, krijgt de stem. Ongeacht de inhoud van het programma, de kwaliteit of capaciteiten van de mensen, of de staat van het land en wat er nodig is. Dat is immers allemaal saaie flauwekul waar men niet naar kijkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |