quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:58 schreef yyentle het volgende:[..]
Je gaat er vanuit dat ik op de PVV hebt gestemd. Ik vraag me af waarop je dat baseert.
Toen ik die post schreef, dacht ik ook al 'dat weet k eigenlijk niet'. My bad. Maar jij hebt dus helemaal niet gestemt. Dat is een werkelijke schande. Jij hoort je burgerlijke plicht te doen. Jij mag eigenlijk helemaal niet meepraten hier. Mensen hebben gevochten, gebloed, ....om jou het recht te gunn..........

Anyway even goed blijft staan dat de PVV helemaal niet als enige uitgesproken tègen Europa was. Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen die geen verstand van zaken hebben, en altijd maar negatief zijn over de huidige staat van de regering, het land, de maatschappij, etc. maar ondertussen zich helemaal niet op de hoogte stellen van de actualiteit en de werkelijkheid, alleen van de PVV horen. En dan vervolgens ook zeggen dat de PVV de enige duidelijk partij is. Tsja, als je hen als enige hoort tijdens de sporadische keren dat je naar het nieuws kijkt....
Eigenlijk net zo iets als wat mensen zeggen over Cruijff. Haha, hij brabbelt zo leuk. Terwijl de man gewoon inhoudelijk commentaar geeft op een wedstrijd en daadwerkelijk iets te melden heeft.
Het is bijv. erg makkelijk om leuk te roepen "Ja, da's de partij van de allochtonen". Heeft iemand ooit verzonnen, en het wordt maar herhaald. Maar waar het werkelijk op gebaseerd is? Puur omdat zij niet puur een anti-allochtoon geluid uitspreken wat bepaalde andere partijen wel doen? Tsja. Noem mij dan ook maar iemand die voor de allochtonen is, want puur op grond van die ene eigenschap die helemaal niets zegt (wat men bij de PVV overigens niet door heeft, en ook de gemiddelde PVV-stemmer niet, zo heb ik het idee) zal ik nooit iemand diskwalificeren.
Het arguement dat de PVV 'ons Nederland' behoud is ook zo'n flauwekul. Er is maar één entiteit die bepaald wat Nederland is, en dat is het Nederlandse volk. Wanneer je daar een politicus voor nodig meent te hebben, snap je het niet. Verder is onze cultuur toch echt aan verandering onderhevig. Deze kun je niet op een bepaald moment in de tijd op in een status quo houden.
Maar goed, Wilders en de manier waarop hij zijn 'partij' runt, en zich uitlaat over anderen, heeft alles weg van een dictator. Als je dat wenst, tsja, dan is het logisch om van hen te vewachten dat hij onze cultuur bewaakt.