Wat ik vandaag toch in mijn digitale postvakje vond

_!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Exclusief voor:
donroyco
Datum Uw Voordeelsnummer Naam Uw voordeel
05.06.09 #123 18206 donroyco 25% Korting
Lees snel verder...
Geachte Mijnheer donroyco,
vandaag, 05.06.09, is echt uw geluksdag! Vandaag hebben we iets speciaals voor u: Uw persoonlijk kortingsbon voor 25% korting voor het spel om de jackpot van Euromillions! Ons internationale winsysteem heeft geheel automatisch een coupon aan uw naam toegekend, Mijnheer donroyco! En dat betekent dat je nu vanaf 9,90 euro per trekking in de Euromillions loterij kunt deelnemen!
U heeft vanaf vandaag nog precies drie dagen om uw persoonlijk coupon te activeren, en zo uw voordeel voor de deelname te gebruiken. Met onze unieke spelsystemen heeft u elke maand tot 250 kansen op de grootste jackpot in de wereld en over het persoonlijk winst in totaal meer dan 4,5 miljoen euro! Wat dacht u bijvoorbeeld van de hoofdprijs van ¤ 183.000.000,-?
Mijnheer donroyco, aarzel niet en maak vandaag gebruik van u persoonlijk voordeel. De prijzen zijn helemaal vrij van kansspelbelasting en de betaling is 100% veilig! Profiteer van onze uitstekende service en absolute veiligheid. Het is nu van groot belang dat u uw coupon zo snel mogelijk activeert!
Coupon activeren! Klik hier...
Ik verheug me op u! Speel nu mee in de spannendste loterij van heel Europa! Heeft u nog vragen? Vraag me! Ik en onze vriendelijke klantenservice staat u graag te woord, Mijnheer donroyco!
Met vriendelijke groet,
teken Marijke van Kampen
Marijke van Kampen
Klantenservice Euromillions4you
Euromillions4you.com
Gebruik uw persoonlijk voordeel korting van 25% en win de jackpot, Mijnheer donroyco!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alsof ik daar in zou trappen

Wat een faalhazen..!
Klacht: loterijen die je via de mail willen overhalen om lid te worden van ronselpraktijken..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(