abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:09:15 #101
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_69897362
Weinig activiteit van Barcelona op de transfermarkt, maar ik maak me geen zorgen. Versterking vinden is vrij lastig nu het niveau zo hoog ligt. Een enkele vervanging is voldoende (Hleb, Abidal, Eto'o?), en wat voor de breedte.
pi_69897575
Zaltan naar Barca zou echt geweldig zjin. Ik word dan meteen fan van Barca.
Koning.
pi_69897606
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:14 schreef tha_dark het volgende:
Zaltan naar Barca zou echt geweldig zjin. Ik word dan meteen fan van Barca.
En nu is er geen reden om fan van Barca te zijn ?
pi_69897660
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:14 schreef tha_dark het volgende:
Zaltan naar Barca zou echt geweldig zjin. Ik word dan meteen fan van Barca.
Glory hunter
pi_69898020
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:15 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

En nu is er geen reden om fan van Barca te zijn ?
Ik vind dat Barca echt een geweldig team heeft op dit moment. Echt prachtige voetballers maar ik heb verder geen speciale band met de meeste van die spelers. Alleen Iniesta vind ik persoonlijk echt al jaren een held. Als Zlatan naar Barca zou gaan zou dat voor mij een reden zijn om Barca weer wat fanatieker te gaan volgen. Hetzelfde geldt trouwens voor als Mascherano naar Barca gaat.
Koning.
pi_69898282
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:26 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ik vind dat Barca echt een geweldig team heeft op dit moment. Echt prachtige voetballers maar ik heb verder geen speciale band met de meeste van die spelers. Alleen Iniesta vind ik persoonlijk echt al jaren een held. Als Zlatan naar Barca zou gaan zou dat voor mij een reden zijn om Barca weer wat fanatieker te gaan volgen. Hetzelfde geldt trouwens voor als Mascherano naar Barca gaat.
Ik snap wat je bedoeld. Ik heb jarenlang Arsenal gevolgd omdat ik fan ben van Bergkamp. Heb er verder ook geen band met Arsenal.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:38:47 #107
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69898421
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:00 schreef TC03 het volgende:
Is Zlatan beter dan Eto'o? Lijkt me niet. Vreemd gerucht.
Zijn natuurlijk niet te vergelijken. Compleet andere spelers, dus zeggen dat de één beter is dan de ander vind ik vreemd.
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:56:10 #108
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_69898980
Geduld is het magische woord, ik vindt het alleen jammer dat er vanuit camp PEP nog geen geluiden komen over wat zijn uitgesproken wens nu eigenlijk is.
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
pi_69900269
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:56 schreef Wayoflife_ het volgende:
Geduld is het magische woord, ik vindt het alleen jammer dat er vanuit camp PEP nog geen geluiden komen over wat zijn uitgesproken wens nu eigenlijk is.
Hoeft toch niet? We merken het wel.

Beter dan Real die ieder moment aangrijpt om in de media te komen. Denk je dat het leuk is voor de huidige spelersgroep van Real dat ze iedereen willen kopen?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:39:36 #110
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69900299
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:38 schreef pfaf het volgende:

[..]

Zijn natuurlijk niet te vergelijken. Compleet andere spelers, dus zeggen dat de één beter is dan de ander vind ik vreemd.
Zijn beide voetballers die in de aanval spelen, uitstekend te vergelijken lijkt me.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69900436
Het is te hopen dat Barca erin slaagt om óf Fabregas óf Zlatan te halen zou dat al geweldig zijn!
Koning.
pi_69900474
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:43 schreef tha_dark het volgende:
Het is te hopen dat Barca erin slaagt om óf Fabregas óf Zlatan te halen zou dat al geweldig zijn!
Liever Zlatan dan Fabregas.

Fabregas heb je (nog) niet nodig.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_69900648
Zlatan, ik weet het niet hoor
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_69901451
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:50 schreef _Mike_ het volgende:
Zlatan, ik weet het niet hoor
Tja, zie liever ook andere spelers komen. Zoals Milan graag van Kaka afwilde, lijken de dagen van Eto'o ook geteld

Aguero, Silva, Villa en Torres staan overigens ook hoger op mijn lijstje.

Snap Barcelona nog steeds niet dat ze Real vrij spel hebben gegeven om Villa te contracteren
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_69901767
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Liever Zlatan dan Fabregas.

Fabregas heb je (nog) niet nodig
Nee nog niet misschien maar hij wordt waarschjinlijk alleen maar duurder en je kunt hem maar beter alvast binnen hebben.

Ik zelf zie liever Zlatan komen dan Villa maar dat is puur persoonlijk. Torres zou ik ook wel een geweldige aankoop vinden, net als Aguero.
Koning.
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:26:28 #116
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_69902093
Ik vindt de gossip dat Aguero oren heeft naar een komst van Barcelona veel aantrekkelijker.
Alhoewel hij op de positie van Messi speelt is hij gedeeltelijk overbodig, maar in de wedstrijd trekt Messi altijd naar het midden en je zou Aguero dan zo kunnen plaatsen achter de spits dat hij de ruimtes kort houd samen met Alves en dan is de hele rechter flank bezet, heb je altijd een geweldige aanvaller achter de hand en samen met iniesta en xavi enorm veel potentie voor doelpunten.

Of natuurlijk gewoon op iedere positie in de aanval.


Als er zo gespeeld wordt heb je alleen nog behoefte aan een snelle linksback en een creatieve linksvleugel. omdat als Henry het weer begeeft je met de gebakken peren zit en iniesta weer kan opdraven om als linksvleugel te dienen.

Ik heb me trouwens ff zitten verdiepen in die zlatan, maar wat een showpik zeg. Die meent echt alleen naar een andere club te gaan als hij daar als god ontvangen wordt. Goede speler daar niet van ofzo, maar voor die types is een andere ploeg in spanje ..

Doe mij maar die andere topspits uit spanje: Villa
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
pi_69902108
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:19 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Nee nog niet misschien maar hij wordt waarschjinlijk alleen maar duurder en je kunt hem maar beter alvast binnen hebben.

Ik zelf zie liever Zlatan komen dan Villa maar dat is puur persoonlijk. Torres zou ik ook wel een geweldige aankoop vinden, net als Aguero.
Nou, het wordt sowieso een flinke kluif om Fabregas los te weken uit London. Ik hoop niet dat Barcelona zich gaat verlagen tot het niveau van Real Madrid ( ) en er tientallen miljoenen tegenaan gaat gooien.

Torres heeft net bijgetekend bij Liverpool, dus die zal voorlopig ook niet beschikbaar zijn.

Laporta mag wel eens een hengeltje uitgooien naar Aguero. Naar verluid ziet hij het zelf zitten om in het heilige shirt van Barcelona te spelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door FireFox1 op 10-06-2009 16:35:22 ]
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_69902296
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef Wayoflife_ het volgende:
Ik vindt de gossip dat Aguero oren heeft naar een komst van Barcelona veel aantrekkelijker.
Alhoewel hij op de positie van Messi speelt is hij gedeeltelijk overbodig, maar in de wedstrijd trekt Messi altijd naar het midden en je zou Aguero dan zo kunnen plaatsen achter de spits dat hij de ruimtes kort houd samen met Alves en dan is de hele rechter flank bezet, heb je altijd een geweldige aanvaller achter de hand en samen met iniesta en xavi enorm veel potentie voor doelpunten.
Niemand in de aanval heeft echt een vaste positie. Zo zie je Eto'o vaak vanaf links komen en trekt Messi zich regelmatig terug en duikt Alves ineens in de aanval op. Een pain in the ass voor iedere verdediger. Daar zal Aguero perfect in passen
quote:
Doe mij maar die andere topspits uit spanje: Villa
Tja... Real...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_69902365
Er moet inderdaad nog iemand bij voor de linkervleugel, want dat gedoe met Iniesta op links heeft Barca bijna de CL-winst gekost...
Koning.
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:36:16 #120
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_69902464
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Niemand in de aanval heeft echt een vaste positie. Zo zie je Eto'o vaak vanaf links komen en trekt Messi zich regelmatig terug en duikt Alves ineens in de aanval op. Een pain in the ass voor iedere verdediger. Daar zal Aguero perfect in passen
[..]

Tja... Real...
Jup
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
pi_69902535
Zlatan is een beter voetballer dan Eto;o maar geen betere spits.

Zlatan is een speler die 20/25 goals maakt per seizoen en een paar assists. Ik zie Zlatan niet meer dan 20 goals scoren in Spanje. Bij Inter scoorde hij er dit seizoen 25 omdat er meestal naar hem wordt gezocht bij Barca heb je 5/6 spelers die de goals kunnen maken. Eto;o is meer een echte spits wel de beste in zijn soort hard werkend overal en altijd scorend.

Zlatan heeft het nog weleens af laten weten in de grote wedstrijden zowel bij Inter als bij Zweden ik meen dat hij bij Zweden in 2 jaar geen goals had gemaakt. David Villa past veel beter bij Barca maar die kunnen ze alleen kopen als Eto;o wordt verkocht.
pi_69902631
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, het wordt sowieso een flinke kluif om Fabregas los te weken uit London. Ik hoop niet dat Barcelona zich gaat verlagen tot het niveau van Real Madrid ( ) en er tientallen miljoenen tegenaan gaat gooien.

Torres heeft net bijgetekend bij Liverpool, dus die zal voorlopig ook niet beschikbaar zijn.

Laporta mag wel eens een hengeltje uitgooien naar Aguero. Naar verluid ziet hij het zelf zitten om in het heilige shirt van Barcelona te spelen.
Cesc gaat de zomer nog niet weg. Hij weet zelf ook wel dat als hij weggaat niet altijd gaat spelen. Natuurlijk zal hij ooit naar Barca gaan maar niet deze zomer. Arsenal gaat hem hetzelfde contract aanbieden als Henry in 2006.
pi_69902641
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:19 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Nee nog niet misschien maar hij wordt waarschjinlijk alleen maar duurder en je kunt hem maar beter alvast binnen hebben.

Ik zelf zie liever Zlatan komen dan Villa maar dat is puur persoonlijk. Torres zou ik ook wel een geweldige aankoop vinden, net als Aguero.
Eens over Fabregas, hoewel het zonde zou zijn om op de bank bij Barca weg te rotten. Torres is de ultieme spits voor Barcelona maar onhaalbaar. Hij heeft helaas bij getekend en als z'n contract afloopt is hij al weer aan jaar of 28/29. Aguero ik weet niet of hij meer potentie heeft als Bojan. Met Bojan heb je volgens mij een ideale opvolger over een jaar of 2.
pi_69902703
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:33 schreef tha_dark het volgende:
Er moet inderdaad nog iemand bij voor de linkervleugel, want dat gedoe met Iniesta op links heeft Barca bijna de CL-winst gekost...
Met alle respect, Iniesta is een van de betere spelers van Barcelona. Sowiezo de beste middevelder, naar mijn mening. Zijn inzicht, passes en creativiteit zijn van een uitzonderlijk hoog niveau.
Soms is het niet erg iets moois te verliezen. Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_69902704
Ja maar niet op linksbuiten, hij moet gewoon op het middenveld blijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')