Ik bedoel maar. Ik hoor dit van heel veel mensen. Ik ga 'm nog een keer een kans geven, en de game gewoon even wat verder spelen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Potver, vriend van me heeft Prototype al en loopt me hier op het werk te smsen hoe tof de game wel niet isNaaistreek...
Is het Wang, de chief? Dan moet je zorgen dat je eerst alle andere mannetjes hebt verslagen. Dan wordt het makkelijker.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:21 schreef Sala-adin het volgende:
Wie kan mij helpen met Crackdown?
Ik moet ene chinese gangmember killen die in een gebouw zit met allemaal gasten met rocket launchers die heb ik wel allemaal dood gemaakt alleen ik kan die gast niet vinden
Gewoon helemaal bovenaan op het dakquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het Wang, de chief? Dan moet je zorgen dat je eerst alle andere mannetjes hebt verslagen. Dan wordt het makkelijker.
Bovendien moet je zorgen dat je zelf ook een (heat seeking) rocket launcher hebt. Als je hem echt niet kan vinden weet ik het overigens ook niet
Binnendoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:35 schreef Sala-adin het volgende:
helemaal op het dak?
hoe the fack kom ik daar ik kan niet zo hoog springen
Castlevania! Prachtig!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:58 schreef wc-eend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
UPC?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:40 schreef Heider00sje het volgende:
Vandaag is trouwens mijn defecte 360 opgehaald door een UPC- knakker.
Stomme E74 melding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |