Als je wilt dat anderen JOUW privacy respecteren, zou je op z'n minst zo fatsoenlijk kunnen zijn om dan zelf ook geen privé-mailberichten op een openbaar forum te plaatsen.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Telegraaf trouwens ook even op de hoogte gebracht
Je hebt uiteraard gelijk. Hij is geëdit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je wilt dat anderen JOUW privacy respecteren, zou je op z'n minst zo fatsoenlijk kunnen zijn om dan zelf ook geen privé-mailberichten op een openbaar forum te plaatsen.
dat dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:11 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we geen leven hebben
Die presentator vertelt eerst dat die dame hard werkt en tientallen hobbies heeft, en vervolgens loopt hij te verkondigen dat ze studente is. Beetje dubieus, dus ik dacht: eens kijken wat er achter zitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:12 schreef Werewolf het volgende:
TS, heb je dit uitgevonden doordat je een spelprogramma voor 80 plussers aan het kijken was, toevallig een "lekkere" kandidaat zag en op haar naam bent gaan googlen?
Wat is er weg?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:15 schreef reetveter het volgende:
Ik zei toch, nu gaan ze heul snel alles verwijderen alsof er dan niks aan de hand zou zijn
Dat doet GS ook, alle linkjes naar FOK zijn verwijderdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:15 schreef reetveter het volgende:
Ik zei toch, nu gaan ze heul snel alles verwijderen alsof er dan niks aan de hand zou zijn
Gastenboek weg, Eljo de Smit still in da house!quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat doet GS ook, alle linkjes naar FOK zijn verwijderd
ok.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gastenboek weg, Eljo de Smit still in da house!
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:22 schreef Sphere het volgende:
triest van Geenstijl dat ze e reacties met vermelding naar de bron (dit topic) wegeditten.
Wel de FP?quote:
Dat is wel koninklijke treurnis jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:22 schreef Sphere het volgende:
triest van Geenstijl dat ze e reacties met vermelding naar de bron (dit topic) wegeditten.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:33 schreef MrManiak het volgende:
Houdt de FP in de gaten voor een update!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |