En tegen jou had ik nog geen goeiemorgen gezegd geloof ikquote:
Huh wat zeg je Goor?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:45 schreef Sgele het volgende:
FIPO! ZOMGWTFBBQ!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb er geen kracht meer voor![]()
Aggenebbes bendequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:48 schreef Sgele het volgende:
Hier Droxz, met dit soort appartementenpanden staat het afgeladen vol mee in Boekarest
Zoals wij de straten met huizen kennen in NL, dat hebben ze hier dus helemaal niet.
[ afbeelding ]
Juist jaquote:
gezellige drukte daarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:48 schreef Sgele het volgende:
Hier Droxz, met dit soort appartementenpanden staat het afgeladen vol mee in Boekarest
Zoals wij de straten met huizen kennen in NL, dat hebben ze hier dus helemaal niet.
[ afbeelding ]
Als je dan toch leuke dingen enzo in de OP zet.. haal dan ook die zin weg en veranderd hem eventjes in iets met het is bijna weekend gek!quote:Dit is het topic waar:
* De nieuwe werkweek weer begonnen is
Geef mij eensch ongelijkquote:
Done!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Als je dan toch leuke dingen enzo in de OP zet.. haal dan ook die zin weg en veranderd hem eventjes in iets met het is bijna weekend gek!![]()
quote:
Neen!quote:
Klassiek de vocabulaire ten gehore brengen, heerscht de pan uitquote:
whehehe een drukke zwijnenstal dusquote:
Het roeleert de pannen van het dak!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klassiek de vocabulaire ten gehore brengen, heerscht de pan uit
Whehe op vakantie zou ik niet weten, dan heeft Roemenie wel andere leuke plekkies om te chillenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:58 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe een drukke zwijnenstal dusleuk om op vakantie te gaan dus
Braaf!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Done!![]()
(moest nog ff bakkie koffie opdrinken voordat ik ging roken)
Jeweetschquote:
jah meer de natuur in lijkt mijquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Whehe op vakantie zou ik niet weten, dan heeft Roemenie wel andere leuke plekkies om te chillen![]()
Maar voor dit soort werktripjes is het wel een lachen bedoeling hier eigenlijk
Aaaightquote:
Website, kom naar beneden en sla je slag!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
jah meer de natuur in lijkt mij![]()
zo maar de website presenteren
Ik ben ook al een uur aan het niksenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:10 schreef lynda het volgende:
Ik zit hier gewoon al serieus een uur lang geen ene fuck te doen..
O wacht.. ik heb thee gepakt en 6 foutjes uit draaiboek gehaald
Die met die motor vind ik echt briljantquote:
Zit hier nu al een paar minuten mijn lach weg te hoestenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die met die motor vind ik echt briljant![]()
Overkill is dan ook wel weer te erg
En toen keek iedereen mij glazig aanquote:
Ken dat ergens van..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben ook al een uur aan het niksenAlhoewel...rapportages draaien.. maar da's niet meer dan click & play
Sorryquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En toen keek iedereen mij glazig aanHahaha
Allemaal van die serieuze lui hier op de vrijdagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry![]()
* Sgele kan ook z'n lach niet inhouden
Te ergquote:
Ja dat dusquote:
Spaterquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:31 schreef Sgele het volgende:
Hmm...m'n rapportages zijn klaar
Tijd voor funcitoneringsgesprekken![]()
Tot later misschien mensen!![]()
Stating the obviousquote:
Jij met je moeilijke woorden ook altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij met je moeilijke woorden ook altijdBijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar een paar uur
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Tot hoe laat mij jij vandaag aanwezigheids premie ontvangen dan?quote:
Meh ik denk dat ik rond 15.00 naar huis ga, misschien wat eerder zelfsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tot hoe laat mij jij vandaag aanwezigheids premie ontvangen dan?
Ik tot half 6
Djeez, en maar klagen jij he... Wat een relaxte tijd!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh ik denk dat ik rond 15.00 naar huis ga, misschien wat eerder zelfs
Inderdation!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Djeez, en maar klagen jij he... Wat een relaxte tijd!
Dan moet ik nog 2,5 uur ja!Ben ook nog mijn externe schijf met films vergeten... beetje fail zeg maar
Kan makkelijk hoor, doen ze in de fap-briek ookquote:
hahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kan makkelijk hoor, doen ze in de fap-briek ook
Ik wil ook naar school! Veel vrije tijd, veel vakantie.... geen 10 a 12 uur per dag van huis... geen lange OV tripjes... ruilen?quote:
Waterkoelingquote:
op mijn school moet je in de pauzes wegquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik wil ook naar school! Veel vrije tijd, veel vakantie.... geen 10 a 12 uur per dag van huis... geen lange OV tripjes... ruilen?
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
op mijn school moet je in de pauzes weg
op onze afdeling zitten we lekker met de laptops enzo en je moet oprotten naar een te kleine aulaquote:
kom is met wat nieuws man hahahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:23 schreef Droxz.nl het volgende:
Damn, lang zijn heeft ook nadelen... Begrafenisondernemer kort lijk in
Ik heb zin!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb zin!Ik neem aan van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Ik ga om iets voor 3'en wegquote:
Bijna? Bijna? Nog 5.5 uur!quote:
Beetje jammer...quote:
Damn!!quote:
Alleen de tieten vallen mij op, de rest is ruisquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Beetje jammer...
Wat nieuws... wat nieuws...
[ afbeelding ]
Ja zeg dat welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij gister vroeg weg.. ik vandaag dubbel zo vroeg!!
Mij viel ook het blikje cola op hahahahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen de tieten vallen mij op, de rest is ruis
En nu ga ik even rustig een urenbriefje alvast inleveren..quote:
Ja precies! Dat moet gewoon bierrrr zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mij viel ook het blikje cola op hahahaha
Bier en tieten lalalalalla
BIIIIIIIIIer en TIEEEEEEETENNNNNNNNN lalalala
Waarom doen ze dan cola in dat filmpje?
Ik denk dat het je net zal lukken hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:11 schreef lynda het volgende:
[..]
En nu ga ik even rustig een urenbriefje alvast inleveren..
heb nog een uur.. moet lukken toch?
U roept!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja precies! Dat moet gewoon bierrrr zijn
Ik denk er ineens over om boer te gaan wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
U roept!
[ afbeelding ]
Verry handig joe no
Bob "the beller" boer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk er ineens over om boer te gaan worden
Jeweetschquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bob "the beller" boer?
* Droxz.nl snel koeis kopen gaat!
I did it!!! Die twintig stappen waren ook erg moeilijk!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk dat het je net zal lukken hoor
ff wat anders, heb je die E3 Preview: Tony Hawk: RID al gezien?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jeweetsch![]()
Koeien = bier = Epic win
Klinkt wel erg gaafquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ff wat anders, heb je die E3 Preview: Tony Hawk: RID al gezien?
Lijkt me wel eens cool om te doen eigenlijk!
Inderdaad, zou het graag eens willen proberenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klinkt wel erg gaaf
http://www.psonly.nl/videos/3204/Tony_Hawk:_Ride/
Minderquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, zou het graag eens willen proberen
Helaas, stomme vuurmuur... mag die pagina niet bekijken hahaha
kolere 1e wat ik zie stik gelijk in me broodquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Aaaight![]()
[..]
Website, kom naar beneden en sla je slag!Oh wacht ff..
Succes Tripack!
Jonguuhhhhhhhhquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Minder![]()
Bluuuugh ik heb geen zin meer
Nog 5 uur?!? Hehehe... ik moest lachenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jonguuhhhhhhhh
Ik moet nog 5 uur... 5 uur ?! FUCK, ik moet echt nog lang!![]()
Maar, vanavond wel weer gezellig samen eten, dat dan weer wel!
ik ook hooorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jonguuhhhhhhhh
Ik moet nog 5 uur... 5 uur ?! FUCK, ik moet echt nog lang!![]()
Maar, vanavond wel weer gezellig samen eten, dat dan weer wel!
Doe even hard je best.. hij leest nu zo ongeveer een pm waar in staat dat ik vanavond thuis slaapquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:52 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ook hooorwe slepen je er wel doorheen
ik ga thuis even kijken. ben een fan van Tony hawk en alle extreme sport gamesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klinkt wel erg gaaf
http://www.psonly.nl/videos/3204/Tony_Hawk:_Ride/
Dit spel ziet er toch wel heel erg goed uitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga thuis even kijken. ben een fan van Tony hawk en alle extreme sport games
het zijn erg leuke spellen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit spel ziet er toch wel heel erg goed uit
Schijt een beer in het bos?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het zijn erg leuke spellen.
ik hoop nog steeds op SSX voor de ps3. ken je die ?
haha , goeie zetquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Schijt een beer in het bos?
SSX had ik meteen bij mijn PS2 gekocht![]()
Nee dat dan weer nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , goeie zetheb je ze ook allemaal ?
ik heb trouwens ssx 1 alleen orgineel, de rest gedownload
ben pas weer met tricky begonnen
ik was meer voor 1080 snowboarding op de N64quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet![]()
Ik vond vroeger (vroegerrrrrrrrrrrr) Cool Boarders, ook geweldige spellen
Ook een super spelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik was meer voor 1080 snowboarding op de N64
Dat deed ik vanochtend, toen ik me nog een keertje kon omdraaienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog 5 uur?!? Hehehe... ik moest lachen
Toppie! Ik vind het hier trouwens wel erg stil voor een vrijdag!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:52 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ook hooorwe slepen je er wel doorheen
Trutquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat deed ik vanochtend, toen ik me nog een keertje kon omdraaien
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Doe even hard je best.. hij leest nu zo ongeveer een pm waar in staat dat ik vanavond thuis slaap
Je moe... uh laat maar!quote:
Relaxt, succes man!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga nog maar een keer neuzen bij de kringloopwinkel
Heb die nog op cd-romquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je moe... uh laat maar!![]()
Damn, ik zoek het spel "risk2" voor op het werk...
Maar ik mag hier nergens op game pagina's komen, wie wil er even voor me kijken?
Pleur ook je cookies wegquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:22 schreef lynda het volgende:
geschiedenis nog ff wissen, uitloggen en klaar!
Daar heb ik hier toch niets aanquote:
EINZ!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar heb ik hier toch niets aan![]()
Ik wil RISK spelen hier!
This Site has been blocked according to company policy, please contact the "Beller" Tel. 069-500quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
EINZ!!
http://www.shockwave.com/gamelanding/risk.jsp
Gastquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
This Site has been blocked according to company policy, please contact the "Beller" Tel. 069-500
URL: www.shockwave.com/gamelanding/risk.jsp
Category: Games
Ik moet toch ergens mijn bijna 4 uurtjes vullenquote:
Ja dat is wel even schrikken natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mijn bijna 4 uurtjes vullen
Zowaar, ik had net gewoon even wat te doen... wat eng!
http://lmgtfy.com/?q=download+risk2+torrentquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mijn bijna 4 uurtjes vullen
Zowaar, ik had net gewoon even wat te doen... wat eng!
Dat zkr, nog even en ik ga vermoeden waar ik dat geld voor krijg! whehehequote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is wel even schrikken natuurlijk
Alsof ik hier een torrent client op mijn (werk) pc heb staanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=download+risk2+torrent
![]()
zal ik je een link geven naar utorrent ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alsof ik hier een torrent client op mijn (werk) pc heb staan![]()
iig thx WL
Denk niet dat mijn collega's van systeembeheer het leuk vinden als ik dat ga doen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal ik je een link geven naar utorrent ?![]()
graag gedaan hoor![]()
Toppie man, lekker gegeten?quote:
kan je wel http downloaden ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn collega's van systeembeheer het leuk vinden als ik dat ga doen!
Ik kan/mag hier een hoop... maar internet is wel een "probleempje" zeg maar
nja ik had al gegetenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Toppie man, lekker gegeten?
Straks ook maar ff doen hahah
Jep, dat is geen probleemquote:
Relaxt, ik ga ook altijd naar buiten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:06 schreef tripack het volgende:
[..]
nja ik had al gegetendeed net alleen een verfrissende wandeling buiten
Kijk Bellert, ik heb een tekening van je gemaakt:quote:
als ik het niet doe ben ik aan het einde van de dag een zombiequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Relaxt, ik ga ook altijd naar buiten.
Even heel snel eten en dan een rondje lopen en gelijk even roken.
Ik snap niet dat mensen nooit naar buiten gaan als ze pauze hebben
Whahahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kijk Bellert, ik heb een tekening van je gemaakt:
[ afbeelding ]
Wheheheh
middag CPquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:25 schreef Crazy-p het volgende:
waar het werk weer gedaan is, en ik hier nog tot 6 uur moet zitten
ik vind alleen maar Trials ? kan je keys vinden op warez sites ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, dat is geen probleem
Tijd om een SSL verbinding met thuis te maken, en zo te internetten
warez ook geblocked... Misschien kan Beller even voor me kijken?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind alleen maar Trials ? kan je keys vinden op warez sites ?
Kom ook niet door die vuurmuur heenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
warez ook geblocked... Misschien kan Beller even voor me kijken?
mmmm... dat gaat hem niet worden vanmiddag...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kom ook niet door die vuurmuur heen
heb je geen "Het Kanon"quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
mmmm... dat gaat hem niet worden vanmiddag...
Beller en WL, iig thx voor het zoeken/kijken!![]()
Biertje doen dan maar?![]()
[ afbeelding ]
ik ook nietquote:
+1 uurquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
nog 45 minuten voor mij
Natuurlijk hebben wij die, kijk eens, speciaal voor jou!quote:
kut je plaatje werkt niet, sta ik hier, met lege handenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben wij die, kijk eens, speciaal voor jou!![]()
[ afbeelding ]
Zo klein!?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
is dit nix voor jou droxz ?
[ afbeelding ]
lullige is dat hij $8000 kost
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kut je plaatje werkt niet, sta ik hier, met lege handen
LAGG!!
![]()
![]()
![]()
lekker
flesjes zijn zowieso beter. deze drink ik nlquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo beter? Plaatje deed hier net ook even raar jah
Ik dacht juist... die WL lust hem wel, vandaar het grote blikje!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
flesjes zijn zowieso beter. deze drink ik nl![]()
vergeet niet dat ik met zon flesje minimaal 45 minuten doe héquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik dacht juist... die WL lust hem wel, vandaar het grote blikje!![]()
Vanavond ook maar ff wat biertjes halen, ik begin er nu wel erg trek in te krijgen hahahah
Dit bier moet je ook gewoon niet gieten, maar genieten!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vergeet niet dat ik met zon flesje minimaal 45 minuten doe hé
tis niet echt bier wat je achterover gooit haha
maar ik vind het echt superlekker gewoon
ja sochtens is NO-Go voor mij, vanaf een uur of 2 smiddags is het geen probleem.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dit bier moet je ook gewoon niet gieten, maar genieten!![]()
Ik moet er wel trek in hebben hoor, ik zou het niet elk gedeelte van de dag kunnen drinken.
dat mag ik de laatste tijd altijdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
ah dan mag jij het licht uitdoen crazy-p
Dat deden we thuis altijd, vanaf 2 uur is de kroeg open!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sochtens is NO-Go voor mij, vanaf een uur of 2 smiddags is het geen probleem.
ik had natuurlijk niet verteld dat ik om 8 uur sochtends aan de waterpijp kan hangen hahahahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat deden we thuis altijd, vanaf 2 uur is de kroeg open!
Alleen op vakantie met vrienden wil ik nog wel eens eerder beginnen
Dat zou ik echt niet rekken man zo vroeg en op een lege maagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had natuurlijk niet verteld dat ik om 8 uur sochtends aan de waterpijp kan hangen hahahaha![]()
![]()
ow gelukkigquote:
nee sorryquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
blijf jij hier dan voor mij tot 6 uur zitten?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef tripack het volgende:
[..]
nee sorry![]()
ik ga om 5 uur wel gewoon weg
nu pasquote:
Had ik eens wat te doen... toen ging de tijd ook gelijk snel...quote:
Ej... ik dacht dat je tot half 6 moest?!quote:
ikkuh nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej... ik dacht dat je tot half 6 moest?!
Prettig weekend, en tot snel he!![]()
hahahah rustig aan dude!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:02 schreef tripack het volgende:
[..]
ikkuh niet![]()
miscchien volgende weekmaar noooooit op vrijdag
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:11 schreef Droxz.nl het volgende:
*PROEST* (Nee, geen edit!)
Priester trekt aan puddingbuks in restaurant
De rechtbank van Michigan heeft een priester veroordeeld tot negen maanden voorwaardelijk, omdat hij met zijn klavotz aan het spelen was in een restaurant.
De priester beweert nu dat hij saus van zijn broek afveegde.
Medewerkster
Een medewerkster van een Mexicaans restaurant ontdekte onlangs dat de vertolker van God's woord zijn piemeloeris uit zijn broek haalde en zich ging aftrekken.
Veel straf
De rechter gelooft het verhaal van de serveerster en veroordeelde hem tot de voorwaardelijke celstraf, een werkstraf van vijftig uur, een boete van zeshonderd euro en een psychiatrische behandeling.
De priester kwam wel vaker naar het restaurant. Hij maakte vaak schuine opmerkingen tegen het personeel.
Essssie!quote:
ik wou dat ik om 9 uur kon beginnen.. of eerder..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:45 schreef lynda het volgende:
Jij begint toch ook later..?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:51 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik wou dat ik om 9 uur kon beginnen.. of eerder..
maar eerder zijn ze hier niet open..
en mn rooster moet ik volgen.. helaas..
aankaarten of het niet eerder kan.. levert niets op
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:53 schreef lynda het volgende:
Dus je begint laterNog even en jou dag zit er ook op!
inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:53 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mjah das jammer.. Maar ja ik kijk binnenkort ook tegen 9-18 dagen aan, geniet nu nog wel ff goed van mn 9-16 dagen
may de force be with us![]()
Ach 1 ding scheelt, je moet dan wel tot 18.00 vandaag, maar tis nog 3 min verwijderd en dan heb je sowieso weekendquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:57 schreef Crazy-p het volgende:
Maar ik ga nu lekker van mn weekend genieten..
fijn weekend mensen
Had halve dag vandaag.. 9 tot 1.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:56 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Lol....
Zit jouw dag er ook al op dan? Of moet je ook tot 18.00
Altijd lekker!quote:
quote:
Die van nou wel jah!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:13 schreef lynda het volgende:
Nee vanavond helaas weer terug. morgenochtend naar dierenarts.. ma red dat niet zonder mij helaas. morgenmiddag wel weer naar hem! zondag weer naar huisvoordeel van bijna nooit thuis zijn.. kamer is nog steeds schoon! succes met opruimen..
*iets met lekker eten roepen doet*quote:
ik ook!quote:Op zondag 7 juni 2009 01:49 schreef lynda het volgende:
Haha je bent raar! ik heb wel een leuke dag gehad! droxz ook!
ha haquote:Op zondag 7 juni 2009 01:51 schreef lynda het volgende:
o ik moet van droxz nog zeggen: wij hebben nog veel minder zin.. zitten nu in bus terug naar huis!
Wie bedoel je met `jullie` Draakje?quote:
Hebben jullie het een beetje naar je zin gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op maandag 8 juni 2009 07:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gewoon jullie![]()
en goede morgen allemaal!
ik heb ook geen zin meer
Mogguh iedereen!quote:Op maandag 8 juni 2009 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hebben jullie het een beetje naar je zin gehad?
En ik ook niet
Mogguh Fubarquote:
Ok ok dan is het goed!quote:Op maandag 8 juni 2009 07:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gewoon jullie![]()
en goede morgen allemaal!
ik heb ook geen zin meer
OV zuigt, maar wat is er met je telefoon dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 08:55 schreef lynda het volgende:
Ik heb al helemaal geen zin meer nuTelefoons die niet doen wat je wil zijn ook kut!
Moguh
dat doe je goedquote:Op maandag 8 juni 2009 08:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok ok dan is het goed!![]()
Ik heb mijn eerste ruzie met kut collega al weer gehad voor vandaag
Ik moest lachenquote:Op maandag 8 juni 2009 08:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok ok dan is het goed!![]()
Ik heb mijn eerste ruzie met kut collega al weer gehad voor vandaag
Ik wil meer dan mijn tel kan..foei!quote:Op maandag 8 juni 2009 08:58 schreef Droxz.nl het volgende:
OV zuigt, maar wat is er met je telefoon dan?
*oops, ziet nu smsje pas*
nu alweer ruzie met je foon?quote:Op maandag 8 juni 2009 08:55 schreef lynda het volgende:
Ik heb al helemaal geen zin meer nuTelefoons die niet doen wat je wil zijn ook kut!
Moguh
ging je daar echt aan twijfelen dan?quote:
het was wel beregezellig hoorquote:
oke hup hup werkenquote:
Ik moet er zelf ook om lachen, ik laat me dag niet gelijk verneukenquote:
nee mijn kloon zou dan gewoon patrick heten denk ikquote:Op maandag 8 juni 2009 09:18 schreef lynda het volgende:
@Dracu: 99% van de tijd ruzie met dit onding haha.
@ tripack: geen kloon!
Nog half uurtje en ik ben ook weer thuis!
Ja was wel beter hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 09:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moet er zelf ook om lachen, ik laat me dag niet gelijk verneuken
Lekker weekend gehad?
Ja ik zag het, maar gast! Hoe dat dan??quote:Op maandag 8 juni 2009 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Had je mn aanmelding op de PS3 nog gezien Beller ? ik moest alles opnieuw doen![]()
al mn savegames ook kwijt
![]()
ik was mn wachtwoord kwijt van mn registratie. die stond op een oude provider geregistreerd, dus kon ook niets meer opvragen. LOLquote:Op maandag 8 juni 2009 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik zag het, maar gast! Hoe dat dan??
Trouwens, ik heb Fallout 3 op de PS3, wat een spelwat een spel
Nah ik ga proberen alle trophies te halen met Fallout, en wat is redelijk kort in jouw ogen?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik was mn wachtwoord kwijt van mn registratie. die stond op een oude provider geregistreerd, dus kon ook niets meer opvragen. LOL
nou ja , heb weer bijna mgs4 uitgespeeld voor de 1e keer vh weekend. had mn ps3 meegenomen naar familie vh weekend.
fallout3 is idd een leuk spel, helaas wel erg kort als je het hoofd verhaal volgt. ik heb hem op de PC uitgespeeld, met redelijk wat mods erbij enzo.
een uur of 6quote:Op maandag 8 juni 2009 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah ik ga proberen alle trophies te halen met Fallout, en wat is redelijk kort in jouw ogen?
Hmm dat is niet echt lang nee, majah het is een RPG en dat is goedquote:
je Failt wel erg graag hehquote:Op maandag 8 juni 2009 09:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
whehehe vrijdag heeft mn vrouwtje een Wii gekocht zaterdag al disk errors lal ....
vandaag maar ff omruilen ....
ja dat is de hoofdlijn. als je alles speelt ben je veeeeeeel langer bezigquote:Op maandag 8 juni 2009 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is niet echt lang nee, majah het is een RPG en dat is goed
Mogguh FUB!quote:
ja kan er ook niets aan doenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je Failt wel erg graag heh![]()
![]()
wel kut man![]()
ik probeer de mijne nog steeds te soft-modden , maar wil niet lukken. ligt aan de dvds denk ik
dat is idd erg vaagquote:Op maandag 8 juni 2009 10:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja kan er ook niets aan doen
mario kart en wii sports doen het goed
dora of diego (voor mn dochtertje voor de grapjassen onder ons)
die geven dus disk errors
heb die afgelopen zat al omgeruild.
maar blijven disk errors geven
echter in een wii van een maat van mij doen ze het wel gewoon ....
dus dat word omruilen ....
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja kan er ook niets aan doen
mario kart en wii sports doen het goed
dora of diego (voor mn dochtertje voor de grapjassen onder ons)
die geven dus disk errors
heb die afgelopen zat al omgeruild.
maar blijven disk errors geven
echter in een wii van een maat van mij doen ze het wel gewoon ....
dus dat word omruilen ....
kcirtapquote:Op maandag 8 juni 2009 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
nee mijn kloon zou dan gewoon patrick heten denk ik
Alleen mijn vriendin speelt nog op dat dingquote:Op maandag 8 juni 2009 10:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is wel FAIL ja, die spelers staan al niet zo bekend als "goed"
Ben blij dat ik die van mij heb verkocht.
Ja dat dacht ik ook al ergens gelezen te hebben (30 - 60 uur)quote:Op maandag 8 juni 2009 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat is de hoofdlijn. als je alles speelt ben je veeeeeeel langer bezig
er komen ook geen leuke spellen uitquote:Op maandag 8 juni 2009 10:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen mijn vriendin speelt nog op dat ding
En ik mis gewoon HD graphicsquote:Op maandag 8 juni 2009 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er komen ook geen leuke spellen uit![]()
PS3 bevalt me toch echt stukken beter!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen mijn vriendin speelt nog op dat ding
pas over een tijdje een nieuwe zelda, mario enzulks... duurt nog wel langquote:Op maandag 8 juni 2009 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er komen ook geen leuke spellen uit![]()
Bwehehequote:Op maandag 8 juni 2009 10:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
PS3 bevalt me toch echt stukken beter!
Damn, kut collega klemlullenis grappig:
kut collega: Ja man, ik heb illegale alcohol gedronken, echt illegaal... zit coke in enzo!
ik: Wat is de naam van die drank dan?
kut collega: Agwa de Bolivia
ik *doet google starten*
ik: Dude, het is gewoon in NL te koop... om precies te zijn maken ze het zelfs in Amsterdam...
ik: Dude, er zit geen coke in... google maar ->
"De beste Boliviaanse cocabladeren worden verscheept naar Amsterdam onder gewapende bewaking, waar ze gedecocaïniseerd worden. Alle cocaïne alkaloïde wordt verwijderd en dat is waarom we EU-Narcotics commission approved zijn, FDA (Food & Drugs administration) en TTB (Homeland security finished liquid & label) approved."
New Super Mario Wii - FAILquote:Op maandag 8 juni 2009 10:16 schreef tripack het volgende:
[..]
pas over een tijdje een nieuwe zelda, mario enzulks... duurt nog wel lang
whehehehe dacht hij ff stoer te wezenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
kut collega: Ja man, ik heb illegale alcohol gedronken, echt illegaal... zit coke in enzo!
ik *doet google starten*
ik: Dude, het is gewoon in NL te koop... om precies te zijn maken ze het zelfs in Amsterdam...
"De beste Boliviaanse cocabladeren worden verscheept naar Amsterdam onder gewapende bewaking, waar ze gedecocaïniseerd worden. Alle cocaïne alkaloïde wordt verwijderd en dat is waarom we EU-Narcotics commission approved zijn, FDA (Food & Drugs administration) en TTB (Homeland security finished liquid & label) approved."
ik heb ook geruchten gehoord dat zijn zwaard tot leven is gekomenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
New Super Mario Wii - FAIL
Zelda (geruchten gaan dat hij geen zwaard heeft) - EPIC FAIL
ja idd, die komen pas bij de WII 2quote:
mja ik ben een fan van beide genres. ik denk toch echt dat het wel top games worden. das meestal zo eigelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
New Super Mario Wii - FAIL
Zelda (geruchten gaan dat hij geen zwaard heeft) - EPIC FAIL
LOLquote:Op maandag 8 juni 2009 10:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ik *doet google starten*
Kinder Ranja met extra snel rietje ofzoquote:Op maandag 8 juni 2009 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BweheheBlijkt het gewoon 7-up te zijn
Ik bedoel dan niet de nieuwe Super mario Galaxy, maar de NDS versie van New Super Mario Bros. op de Wii.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik ben een fan van beide genres. ik denk toch echt dat het wel top games worden. das meestal zo eigelijk.
Moeilijk, keihard door het rietje *YO*quote:Op maandag 8 juni 2009 10:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kinder Ranja met extra snel rietje ofzo
WTF dus gewoon een remake op de WII. hmm dat klinkt niet best neequote:Op maandag 8 juni 2009 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik bedoel dan niet de nieuwe Super mario Galaxy, maar de NDS versie van New Super Mario Bros. op de Wii.
En Zelda zonder zwaard is als seks hebben zonder vrouw, het is wel leuk, maar je bent er zo snel klaar mee
Ja dat vind ik dus ook, vind het een geweldig genrequote:Op maandag 8 juni 2009 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
WTF dus gewoon een remake op de WII. hmm dat klinkt niet best nee![]()
maar zelda zonder zwaard dat kan natuurlijk niet, er zal vast wel iets achter zitten. iets zoals tripack al zegt ofzo.
er moeten natuurlijk gewoon epische zwaardgevechten in zitten , zoals in de voorgaande delen.
maja zoals ik al zei ben een grote fan van dit soort genre, puzzels oplossen, dungeons doorlopen met nieuwe krachten/wapens met eindbazen vind ik echt geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |