Ik heb die mogelijkheid nietquote:
dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er nog op gereageerd zou worden eigenlijk
Maar ik denk zoiets ja!
Neequote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er nog op gereageerd zou worden eigenlijk
Maar ik denk zoiets ja!
Ja! Vertel!quote:
quote:
Succes!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:04 schreef Carooltje79 het volgende:
Ben er weer vandoor, zo met de kleine naar de tandarts
fijne dag nog
niet meer... ik had geen vastcontract toen ik ging kopen alleen een werkgeversverklaringquote:
Jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
niet meer... ik had geen vastcontract toen ik ging kopen alleen een werkgeversverklaring
(of zijn er nog andere redenen dan geen baan hebben?)
Heb jij ook al een kind? Wat veel MILFs hierquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:04 schreef Carooltje79 het volgende:
Ben er weer vandoor, zo met de kleine naar de tandarts
fijne dag nog
Milfs & ToyBoys !quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb jij ook al een kind? Wat veel MILFs hier
ander durpje proberen??quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja
Bijvoorbeeld dat in deze omgeving een startersappartement ongeveer 200.000 kost.![]()
Nou ja, mn date kwam dus een beetje laat opdagen en ging alweer vroeg weg (werken morgen blabla jeweetwel). Hebben wel gezellig EP uitslagen gekeken.quote:
Dat is ook meer voor in de rechtbankquote:
niets mis met judge judyquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook meer voor in de rechtbank.
Hij's dus wel thuisgekomen. Knap hoor!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe mooi.. die collega (van de cel) die weet dus nog alles vanaf het moment dat hij de trein instapte.. maar helemaal niks meer van wat er in het pand is gebeurd daarvoor
Vanmorgen wel ja, maar hij is nu gewoon helder en alles hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:13 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hij's dus wel thuisgekomen. Knap hoor!
Op dit moment wil ik graag nog in de randstad blijvenquote:
Ik zou je date afschrijvenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:10 schreef halfbearad het volgende:
Nou ja, mn date kwam dus een beetje laat opdagen en ging alweer vroeg weg (werken morgen blabla jeweetwel). Hebben wel gezellig EP uitslagen gekeken.
Ben toen naar mn gebruikelijke kroeg geweest en met een maatje van daar naar Tivoli gegaan. Nou ben ik niet zo'n danser maar het was wel erg leuk. Ben daar tot laat geweest en toen een beetje heel erg kachel naar huis gegaan.
Is dat die van 'gewone' zaken of die van sexcourt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |