dam doe ik nog ff meequote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De meeste zijn nog bezig met de gebruikelijke 'goedemorgen /' fase
quote:
ommoord, tering dat is ver weg!! ik woon aan de andere kant van de A16... daar ben ik ergens na 6 uur ofzo.... ik zit nu in den haag....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
In de buurt van rotterdam ommoord?!![]()
Ik ben pas 5 uur klaar met werkenben je er dan nog?
mogge rip!quote:
Perfecte combinatie!quote:
bierquote:
kon niet inslapen, daarna ging het wel... komt goedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dam doe ik nog ff mee
[..]
@murm nog beetje kunnen slapen??
voor jou doen we dubbelfrisquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bier
voorspel
telefoons... gadgets zijn
*maakt notitie in dossier*.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar je moet het niet overdrijven.
In den haag was ik gisterquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ommoord, tering dat is ver weg!! ik woon aan de andere kant van de A16... daar ben ik ergens na 6 uur ofzo.... ik zit nu in den haag....
[..]
mogge rip!
primaquote:
Dossier?quote:
Ach, het is een soort notes systeem zeg maarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dossier?
Ben erg benieuwd wat je daar nu al in hebt staan.
Goedemorgenquote:
Modjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is een soort notes systeem zeg maar.
Stalkerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is een soort notes systeem zeg maar.
Ik noem het romantische aandachtquote:
quote:
Geobsedeerde e-attentionquote:
ik denk er nog ff over naquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
In den haag was ik gisteren kom ik elke week wel een paar keer voor werk haha
jij werkt daar dan neem ik aan?
En na 6en werkt prima! Kan je gelijk mee eten
Ik verwacht niet dat ik zoveel bier drink in een korte tijdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk er nog ff over nawordt denk ik een andere vrijdag, mag dat ook?
ja ik dacht al dat je misschien was gaan slapen. maar niet erg hoor, anders blijven we maar heen en weer smssen he....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
prima
mooi dat je voor de rest wel goed geslapen hebt (was je gisteraaf nog vergeten terug te smsen na je laatste sms)
waar woon jij dan? ouders? studentenhuis? alleen? of wat anders?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ik zoveel bier drink in een korte tijd
Denk jij nog even na
moet om 4uur op schiphol zijn bij mijn bedrijfsarts... voor de rest geen plannen... misschien dat ik voor dat ik naar schiphol ga naar de zonnebank ga...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik dacht al dat je misschien was gaan slapen. maar niet erg hoor, anders blijven we maar heen en weer smssen he....
wat ga je doen vandaag?
tijdelijk terug bij ouders.. laaang verhaalquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar woon jij dan? ouders? studentenhuis? alleen? of wat anders?
Ik heb niet zoveel met romantiek.quote:
haha dat email adres in je FoBoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
tijdelijk terug bij ouders.. laaang verhaal
ben wel weer opzoek naar een plekje voor mezelfdat beviel me veeeeeel beter!
hoe oud/jong is getlost dan? en we hebben de tijd voor lang verhaalquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Gaat hij ook weer een aantekening over makenquote:
dat moet je wel kunnen halen jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
moet om 4uur op schiphol zijn bij mijn bedrijfsarts... voor de rest geen plannen... misschien dat ik voor dat ik naar schiphol ga naar de zonnebank ga...
begin maar vast met typen danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jaaa maar niemand wil meequote:
Jaa ik ook joh... ff lekker dr uitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb ook zin om wat leuks te gaan doen ja....
er zijn altijd huizen voor mensen die teveel willen betalenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat moet je wel kunnen halen ja
[..]
begin maar vast met typen danwaar woonde je op jezelf? ook in rotterdam?
huis zoeken is niet zo moeilijk toch? althans ik heb in rotterdam nog nooit echt lang gezocht..... (ok wel soms teveel betaald, haha)
Je bent volgens mij de eerste die hem goed leestquote:
Je mag het best weten.. maar kga het niet hier vermeldenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat moet je wel kunnen halen ja
[..]
begin maar vast met typen danwaar woonde je op jezelf? ook in rotterdam?
huis zoeken is niet zo moeilijk toch? althans ik heb in rotterdam nog nooit echt lang gezocht..... (ok wel soms teveel betaald, haha)
Woordgrappenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je bent volgens mij de eerste die hem goed leest
ik heb serieus pm's gehad waarin stond: ik probeer je toe te voegen.. maar hij pakt je email adres niet![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:46 schreef getl0st het volgende:
ik heb serieus pm's gehad waarin stond: ik probeer je toe te voegen.. maar hij pakt je email adres niet![]()
Neee joh dat meen je nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
ach als je niet teveel eisen stelt is het ook weer niet zo duur. ik ben gewoon makkelijk. als ik snel een huis wil maakt het me niet zoveel uit. als ik me er maar lekker voel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er zijn altijd huizen voor mensen die teveel willen betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |