Ik denk hetquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:30 schreef rival het volgende:
Was dat niet die telefoon waar je iemand dood mee kon slaan?
en daarna weer rustig verder bellen, onverwoestbaar....
of vergis ik me nu?
Hey lieverd!quote:
ik zat aan de 1200quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:34 schreef getl0st het volgende:
Vorige maand 1107 smsjesdeze maand zijn het er meer denk ik
waargebeurd of onzin?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
verhaal:
hij fietste van het station naar huis, ergens onderweg werd hij half van z'n fiets afgereden en viel hij. Toen kwamen er wat agenten langs die z'n id wouden zien. Deze had hij niet meer, want z'n portomonnee was weg (lag nog bij het station).. maar omdat collega nogal een grote mond kan hebben, moest hij maar afkoelen in de cel
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Oke.. net telefoon gehad van die collega.. hij heeft een nacht in de cel gezeten wegens openbare dronkenschap
Waargebeurdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:37 schreef Murmeli het volgende:
waargebeurd of onzin?
heb je gisteren nog lekker gespeeld meisje?
het gaat er natuurlijk om hoe je je gedraagd hequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:37 schreef KudFokker het volgende:
Openbare dronkenschap, zoiets dom is dat heh, hoe moet je dan vanaf de kroeg naar huis?!
Ik moet ook voor minder gaanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik zat aan de 1200![]()
deze maand ga ik voor minder
Jouw leven is echt sex,drugs & rock 'n roll dance of nietquote:
rrrr.... lekkere dromen dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waargebeurdgisternacht gebeurd..
was geslaagd, daarna heerlijk gaan slapen en gedroomd over seks met leuke jongens
Nee dat begrijp ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:39 schreef getl0st het volgende:
Ik moet ook voor minder gaanm'n baas is niet echt blij met de rekening
Oeeh dat is irritant! Want dan wil je nog verder slapenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
rrrr.... lekkere dromen dus
ik dacht vanmorgen dat ik weer achterlijk vroeg wakker was maar toen ik keek was het lampje van mijn wake up light al een beetje aandaarna begon ie te trommelen enzo... irritante junglegeluiden
Ik organiseerde laatst toen ik katje lam was een polonaise om een rijdende politie auto heen terwijl we para pa pa pa pá zongen, en toen gebeurde er niksquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het gaat er natuurlijk om hoe je je gedraagd he
Maar ze waren hem heel leuk 'vergeten'.. want smorgens hoorde hij dat hij eigenlijk wel die avond nog weg had gemogen![]()
Ik heb er 1000, voor 10,-quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:41 schreef Murmeli het volgende:
zoveel smsjes? daar zou ik failliet op gaan. ik mag er maar 450 per maand incl mn belminuten....
Noooeeesss!! Dat moet ik niet hebbenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik
Straks moet je het zelf nog gaan betalen
Als ze bij mijn bedrijf zou werken nietquote:
Nokia -type staat er niet op- model baksteen!quote:
Mja.. m'n baas ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:41 schreef Murmeli het volgende:
zoveel smsjes? daar zou ik failliet op gaan. ik mag er maar 450 per maand incl mn belminuten....
Ja, maar dan van alles te weinig.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jouw leven is echt sex,drugs & rock 'n roll dance of niet
Hiquote:
Behalve dat jij ook hyves hebt, heb ik ook 1.000 smsjes per maand voor 10 euroquote:
Nou, dat was een vruchtbaar telefoongesprek.quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nokia -type staat er niet op- model baksteen!
En in de la ligt een samsung i780 stof te verzamelen.![]()
En zo nu heb ik iedereen een smsje gestuurd die in mijn gsm staat en nu aanwezig is! En dan ga ik nu maar eens slapen!![]()
Dat heeft nu bijna elke providerquote:
quote:
Moet je echt wat aan doenquote:
toen was jij nog niet eens geboren gek!! ik heb het toen het in de top40 stond opgenomen op een cassettebandjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:46 schreef KudFokker het volgende:
A-ha - Take On Me_________________________
Take carequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:47 schreef kwaakvaak het volgende:
mensen... ik ben er weg van.. ik ga ff anderhalf uur terug in de tijd reizen.. Ja nog voorbij het dorp van darkdreamer, maar geniet van deze dag.. Het is mooi weer, ga lekker buiten spelen als je vrij bent, en als je moet werken.. Bedenk dan, het is zo weeeeeekeeeend!.....
Hahaha.. koffie??quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb nu pas echt door dat jij hier nu post![]()
![]()
Een goeie eigenschap in een vrouw, dat je niet elkaar ligt op te geilen en zodra de telefoon gaat kan je je xbox wel aanzwengelen, want dan is ze "niet meer in de mood"quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dat was een vruchtbaar telefoongesprek.
Ze gaan nu uitzoeken waarom ze me niet teruggebeld hebben.
Mijn geile buien zijn zo goed als onverwoestbaar overigens.
Ik kan er toch niets aan doen dat ik zo laat geboren benquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
toen was jij nog niet eens geboren gek!! ik heb het toen het in de top40 stond opgenomen op een cassettebandje
Jij mag het altijdquote:
Ik heb een keer mijn telefoon opgenomen tijdens de seksquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een goeie eigenschap in een vrouw, dat je niet elkaar ligt op te geilen en zodra de telefoon gaat kan je je xbox wel aanzwengelen, want dan is ze "niet meer in de mood".
Nou ja, niet extreem te weinig natuurlijk. Ik wil gewoon teveel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Moet je echt wat aan doenDit kan natuurlijk niet
Als ik echt goeie sex heb hoor ik mijn telefoon niet eens.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn telefoon opgenomen tijdens de seksverwachtte een belangrijk telefoontje toen of ik aangenomen was of niet
Toen 2 weken 'pik-straf' gehad
Tijdens seks ook niet natuurlijk, maar in de pre-fasequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik echt goeie sex heb hoor ik mijn telefoon niet eens.
Ik was er zelf totaal niet bij met mijn hoofdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik echt goeie sex heb hoor ik mijn telefoon niet eens.
Je nieuwe baas aan de phone met sop geluiden op de achtergrondquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn telefoon opgenomen tijdens de seksverwachtte een belangrijk telefoontje toen of ik aangenomen was of niet
Toen 2 weken 'pik-straf' gehad
Had ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:50 schreef Kluts het volgende:
Nou ja, niet extreem te weinig natuurlijk. Ik wil gewoon teveel.
Nee Adele is lekkere muziekquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:52 schreef KudFokker het volgende:
Nog andere die he-le-maal gek worden van dat liedje van Adelle?
toch wel op je vakantiebandje he!....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
toen was jij nog niet eens geboren gek!! ik heb het toen het in de top40 stond opgenomen op een cassettebandje
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nokia -type staat er niet op- model baksteen!
En in de la ligt een samsung i780 stof te verzamelen.![]()
En zo nu heb ik iedereen een smsje gestuurd die in mijn gsm staat en nu aanwezig is! En dan ga ik nu maar eens slapen!![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:44 schreef KudFokker het volgende:
Behalve dat jij ook hyves hebt, heb ik ook 1.000 smsjes per maand voor 10 euro
Nog iets wat we gemeen hebben, dit begint eng te worden![]()
Vodafonequote:
Je bedoelt zoiets als voorspel?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tijdens seks ook niet natuurlijk, maar in de pre-fase.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
toch wel op je vakantiebandje he!....
Overigens tip voor mensen die van leuke niet allerdaagse uitvoeringen van nummers houden : het vakantiebandje van Claudia
en nu echt weg... heb de delorean al gestart, de fluxcompactor is gevuld met bier en een banaanschil.. Nu alleen zien waar ik mijn hoverboard heb gelaten...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets als voorspel?
Dat is een mythe waar ik wel eens iets over gehoord heb ja.
Doe je niet aan voorspelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets als voorspel?
Dat is een mythe waar ik wel eens iets over gehoord heb ja.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kan er toch niets aan doen dat ik zo laat geboren ben
Ik heb gisteren trouwens te horen gekregen dat ik verwekt ben in België
Echt heel fijn, ouders die samen 2 flessen wijn drinken op de bank![]()
Het verklaart wel een hoop eigenlijk
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb gisteren trouwens te horen gekregen dat ik verwekt ben in België
Echt heel fijn, ouders die samen 2 flessen wijn drinken op de bank![]()
Het verklaart wel een hoop eigenlijk
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Als Duitser verwekt in België, arme jongen
Jouw baksteen telefoon valt best mee.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:05 schreef Murmeli het volgende:
sjezus tering wat is het hier een dooie boel!
en er heeft ook nog niemand wat over mijn baksteen telefoon gezetd
boehoeh, stampvoet stampvoet
Aah Murm, je bent hartstikke liefquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:05 schreef Murmeli het volgende:
sjezus tering wat is het hier een dooie boel!
en er heeft ook nog niemand wat over mijn baksteen telefoon gezetd
boehoeh, stampvoet stampvoet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:10 schreef rival het volgende:
verdomme, krijg ik ff een kutklus, ik moet spullen brengen naar rotterdam
Ik zal naar je zwaaien hier in rotterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got more game than Monopoly.
blijf je daar? drinken we vanavond een biertje samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Ik woon, werk en schijt er.. Bier staat klaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
blijf je daar? drinken we vanavond een biertje samen
Godsamme, ik bied je gratis een mobiel aan en je reageert niet eensquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
blijf je daar? drinken we vanavond een biertje samen
quote:Today, I was sifting through my parents old home movies. I put in one and was horrified to see my parents having sex. I immediatly ejected the tape and looked at the label. It said "Bermuda, 1989". They've told me I was conceived in Bermuda around that time. I've seen my own conception. FML
Ga je naar Terschellingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik woon, werk en schijt er.. Bier staat klaar
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Dat verhaal doet me hier aan denken :
[..].
In rotterdam moeten we zijn dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Relaxed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..].
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Goede morgenquote:
Dat pilsquote:
ow sorry.... ja hoor geef maar. maar ik heb nu wel een andere hoor... ik heb nu de nokia3500 rozequote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Godsamme, ik bied je gratis een mobiel aan en je reageert niet eens
zeg maar waar en hoe laat, dan zal ik kijken of ik er dan in de buurt benquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
In de buurt van rotterdam ommoord?!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow sorry.... ja hoor geef maar. maar ik heb nu wel een andere hoor... ik heb nu de nokia3500 roze![]()
[..]
zeg maar waar en hoe laat, dan zal ik kijken of ik er dan in de buurt ben
quote:
Tuurlijk wel, maar je moet het niet overdrijven.quote:
De meeste zijn nog bezig met de gebruikelijke 'goedemorgen /quote:
dam doe ik nog ff meequote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De meeste zijn nog bezig met de gebruikelijke 'goedemorgen /' fase
quote:
ommoord, tering dat is ver weg!! ik woon aan de andere kant van de A16... daar ben ik ergens na 6 uur ofzo.... ik zit nu in den haag....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
In de buurt van rotterdam ommoord?!![]()
Ik ben pas 5 uur klaar met werkenben je er dan nog?
mogge rip!quote:
Perfecte combinatie!quote:
bierquote:
kon niet inslapen, daarna ging het wel... komt goedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dam doe ik nog ff mee
[..]
@murm nog beetje kunnen slapen??
voor jou doen we dubbelfrisquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bier
voorspel
telefoons... gadgets zijn
*maakt notitie in dossier*.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar je moet het niet overdrijven.
In den haag was ik gisterquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ommoord, tering dat is ver weg!! ik woon aan de andere kant van de A16... daar ben ik ergens na 6 uur ofzo.... ik zit nu in den haag....
[..]
mogge rip!
primaquote:
Dossier?quote:
Ach, het is een soort notes systeem zeg maarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dossier?
Ben erg benieuwd wat je daar nu al in hebt staan.
Goedemorgenquote:
Modjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is een soort notes systeem zeg maar.
Stalkerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is een soort notes systeem zeg maar.
Ik noem het romantische aandachtquote:
quote:
Geobsedeerde e-attentionquote:
ik denk er nog ff over naquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
In den haag was ik gisteren kom ik elke week wel een paar keer voor werk haha
jij werkt daar dan neem ik aan?
En na 6en werkt prima! Kan je gelijk mee eten
Ik verwacht niet dat ik zoveel bier drink in een korte tijdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk er nog ff over nawordt denk ik een andere vrijdag, mag dat ook?
ja ik dacht al dat je misschien was gaan slapen. maar niet erg hoor, anders blijven we maar heen en weer smssen he....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
prima
mooi dat je voor de rest wel goed geslapen hebt (was je gisteraaf nog vergeten terug te smsen na je laatste sms)
waar woon jij dan? ouders? studentenhuis? alleen? of wat anders?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ik zoveel bier drink in een korte tijd
Denk jij nog even na
moet om 4uur op schiphol zijn bij mijn bedrijfsarts... voor de rest geen plannen... misschien dat ik voor dat ik naar schiphol ga naar de zonnebank ga...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik dacht al dat je misschien was gaan slapen. maar niet erg hoor, anders blijven we maar heen en weer smssen he....
wat ga je doen vandaag?
tijdelijk terug bij ouders.. laaang verhaalquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar woon jij dan? ouders? studentenhuis? alleen? of wat anders?
Ik heb niet zoveel met romantiek.quote:
haha dat email adres in je FoBoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
tijdelijk terug bij ouders.. laaang verhaal
ben wel weer opzoek naar een plekje voor mezelfdat beviel me veeeeeel beter!
hoe oud/jong is getlost dan? en we hebben de tijd voor lang verhaalquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Gaat hij ook weer een aantekening over makenquote:
dat moet je wel kunnen halen jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
moet om 4uur op schiphol zijn bij mijn bedrijfsarts... voor de rest geen plannen... misschien dat ik voor dat ik naar schiphol ga naar de zonnebank ga...
begin maar vast met typen danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jaaa maar niemand wil meequote:
Jaa ik ook joh... ff lekker dr uitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb ook zin om wat leuks te gaan doen ja....
er zijn altijd huizen voor mensen die teveel willen betalenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat moet je wel kunnen halen ja
[..]
begin maar vast met typen danwaar woonde je op jezelf? ook in rotterdam?
huis zoeken is niet zo moeilijk toch? althans ik heb in rotterdam nog nooit echt lang gezocht..... (ok wel soms teveel betaald, haha)
Je bent volgens mij de eerste die hem goed leestquote:
Je mag het best weten.. maar kga het niet hier vermeldenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat moet je wel kunnen halen ja
[..]
begin maar vast met typen danwaar woonde je op jezelf? ook in rotterdam?
huis zoeken is niet zo moeilijk toch? althans ik heb in rotterdam nog nooit echt lang gezocht..... (ok wel soms teveel betaald, haha)
Woordgrappenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je bent volgens mij de eerste die hem goed leest
ik heb serieus pm's gehad waarin stond: ik probeer je toe te voegen.. maar hij pakt je email adres niet![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:46 schreef getl0st het volgende:
ik heb serieus pm's gehad waarin stond: ik probeer je toe te voegen.. maar hij pakt je email adres niet![]()
Neee joh dat meen je nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
ach als je niet teveel eisen stelt is het ook weer niet zo duur. ik ben gewoon makkelijk. als ik snel een huis wil maakt het me niet zoveel uit. als ik me er maar lekker voel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er zijn altijd huizen voor mensen die teveel willen betalen
ik snap je email adres niet.... dat van getlost dan dus he...quote:
Nou hier in omgevind utrecht is de wachttijd wel zn 4 a 5 jaar...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
Hier is de wachtrij voor een huis zo'n 2 jaar!
Maar sta nu 1.5 jaar ingeschreven, dus over 6 maanden ben ik hopelijk weg
sja woningbouw is wachten. particulier is snellert!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
Hier is de wachtrij voor een huis zo'n 2 jaar!
Maar sta nu 1.5 jaar ingeschreven, dus over 6 maanden ben ik hopelijk weg
Ja ik ben serieusquote:
lees ipv .com eens .komquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik snap je email adres niet.... dat van getlost dan dus he...
maarre...getlost, zet maar op PM hoor, als je het kwijt wilt. ik wil altijd alles graag weten, maar jij moet je er goed bij voelen om het aan mij kwijt te willen zeg maar. snappie?
particulier is ook duurquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sja woningbouw is wachten. particulier is snellert!
Hahaha nee idd, die zou ik dan ook nie geven whahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:51 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ja ik ben serieusik denk dat het nu al een keer of 4/5 is voorgekomen..
Ik kan dan ook alleen antwoorden met:en nu krijg je de goeie niet ook!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:51 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ja ik ben serieusik denk dat het nu al een keer of 4/5 is voorgekomen..
Ik kan dan ook alleen antwoorden met:en nu krijg je de goeie niet ook!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
ikdoe wel copy paste dan als ik je een x wil toevoegen.... ben niet zo goed in ingewikkelde constructies lezen.... draai letters om of vergeet ze. heb het zelfs al als ik gewoon iets lees...
Instructies van KFquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik snap je email adres niet.... dat van getlost dan dus he...
maarre...getlost, zet maar op PM hoor, als je het kwijt wilt. ik wil altijd alles graag weten, maar jij moet je er goed bij voelen om het aan mij kwijt te willen zeg maar. snappie?
lees het gedeelte nou eens goed en spreek het uit.. achter de @quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
ikdoe wel copy paste dan als ik je een x wil toevoegen.... ben niet zo goed in ingewikkelde constructies lezen.... draai letters om of vergeet ze. heb het zelfs al als ik gewoon iets lees...
dat of een klein verrot hokjequote:
Zelfde gezeur met studentenhuisvestingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:52 schreef Kluts het volgende:
Ik ga eind dit jaar een appartementje voor mezelf zoeken in Apeldoorn.
Voor reguliere woningbouw sta je 5 jaar ingeschreven om alsnog 3 hoog achter te wonen, dus ik ga maar particulier huren.
Precies, hier ergens in rotterdam-zuid.. een huisje met uitzicht op de metro die op 20 meter afstand om de 5 minuten voorbij knaltquote:
Vanaf volgend jaar krijgt Saxion een vestiging in Adoorn toch? Studentenhuisvesting gaan ze dan ook wat aan doen, oa containerwoningen en zulks. Op kamers wonen moet je niet aan beginnen, misschien anti-kraak?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zelfde gezeur met studentenhuisvestingBen dat nu ook wel goed zat eigenlijk...
Goeiedag.. waarom duurt het overal zo langquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zelfde gezeur met studentenhuisvestingBen dat nu ook wel goed zat eigenlijk...
Mensen die niet reagerenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:57 schreef KudFokker het volgende:
Ik begin ZO'N tyfus hekel te krijgen aan de baas van mijn detacheringsbureau
Zondag heb ik die auto gehaald, en vorige week donderdag is mijn contract afgelopen
Werk nu dus eigenlijk al een week zwart
Hij zou me nog bellen voor een afspraak om alles te regelen...
Heb hem nu al 3x gemaild, en 2x gebeld
Edit: ik heb dus nog niks getekend voor die lease auto...
antikraak wel goedkoop... je moet alleen niet settelen...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar krijgt Saxion een vestiging in Adoorn toch? Studentenhuisvesting gaan ze dan ook wat aan doen, oa containerwoningen en zulks. Op kamers wonen moet je niet aan beginnen, misschien anti-kraak?
Hoewel ik moet zeggen dat ik zelf antikraak niet zie zitten.
Ik stond 5 jaar ingeschreven toen ik mijn huis kreegquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:59 schreef getl0st het volgende:
Goeiedag.. waarom duurt het overal zo lang
Ik heb me een hele tijd terug ingeschreven bij de woningcorporaties.. als ik nu begin met reageren.. wacht ik 2 rondes en sta ik bij de eerste 5 kandidaten
Ben ook aan het zoeken in Nijmegen hequote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar krijgt Saxion een vestiging in Adoorn toch? Studentenhuisvesting gaan ze dan ook wat aan doen, oa containerwoningen en zulks. Op kamers wonen moet je niet aan beginnen, misschien anti-kraak?
Hoewel ik moet zeggen dat ik zelf antikraak niet zie zitten.
kopenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik stond 5 jaar ingeschreven toen ik mijn huis kreeg
Klukklukkluk?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:43 schreef KudFokker het volgende:
Ok, een uitdaging...
Hoe typ je het geluid wat een kalkoen maakt?
Ik had niet verwacht dat er nog op gereageerd zou worden eigenlijkquote:
En ook echt 5 jaar lang gereageerd?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik stond 5 jaar ingeschreven toen ik mijn huis kreeg
Ik heb die mogelijkheid nietquote:
dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er nog op gereageerd zou worden eigenlijk
Maar ik denk zoiets ja!
Neequote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er nog op gereageerd zou worden eigenlijk
Maar ik denk zoiets ja!
Ja! Vertel!quote:
quote:
Succes!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:04 schreef Carooltje79 het volgende:
Ben er weer vandoor, zo met de kleine naar de tandarts
fijne dag nog
niet meer... ik had geen vastcontract toen ik ging kopen alleen een werkgeversverklaringquote:
Jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
niet meer... ik had geen vastcontract toen ik ging kopen alleen een werkgeversverklaring
(of zijn er nog andere redenen dan geen baan hebben?)
Heb jij ook al een kind? Wat veel MILFs hierquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:04 schreef Carooltje79 het volgende:
Ben er weer vandoor, zo met de kleine naar de tandarts
fijne dag nog
Milfs & ToyBoys !quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb jij ook al een kind? Wat veel MILFs hier
ander durpje proberen??quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja
Bijvoorbeeld dat in deze omgeving een startersappartement ongeveer 200.000 kost.![]()
Nou ja, mn date kwam dus een beetje laat opdagen en ging alweer vroeg weg (werken morgen blabla jeweetwel). Hebben wel gezellig EP uitslagen gekeken.quote:
Dat is ook meer voor in de rechtbankquote:
niets mis met judge judyquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook meer voor in de rechtbank.
Hij's dus wel thuisgekomen. Knap hoor!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe mooi.. die collega (van de cel) die weet dus nog alles vanaf het moment dat hij de trein instapte.. maar helemaal niks meer van wat er in het pand is gebeurd daarvoor
Vanmorgen wel ja, maar hij is nu gewoon helder en alles hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:13 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hij's dus wel thuisgekomen. Knap hoor!
Op dit moment wil ik graag nog in de randstad blijvenquote:
Ik zou je date afschrijvenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:10 schreef halfbearad het volgende:
Nou ja, mn date kwam dus een beetje laat opdagen en ging alweer vroeg weg (werken morgen blabla jeweetwel). Hebben wel gezellig EP uitslagen gekeken.
Ben toen naar mn gebruikelijke kroeg geweest en met een maatje van daar naar Tivoli gegaan. Nou ben ik niet zo'n danser maar het was wel erg leuk. Ben daar tot laat geweest en toen een beetje heel erg kachel naar huis gegaan.
Is dat die van 'gewone' zaken of die van sexcourt?quote:
quote:
Ik ben ongeveer zo romantisch als een garagedeur, dus ik geef er niet zoveel om.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook meer voor in de rechtbank.
hehe.... ik had de punt over het hoofd gezien.... heheh.... kwartje valtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
lees het gedeelte nou eens goed en spreek het uit.. achter de @
Sex court.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Is dat die van 'gewone' zaken of die van sexcourt?
Je bent gewoon een kloon die precies alles zegt wat ik wil horen, om vervolgens te bekennen dat het nep isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer zo romantisch als een garagedeur, dus ik geef er niet zoveel om.
Tja, de meid heeft het zo ontzettend druk. Carrièrevrouw. Iedereen moet wat van d'r.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou je date afschrijven![]()
Klinkt als een leuke avond!
niet romantisch alleen altijd geil.... hmmmm zal de gemiddelde man best lekker vinden denk ik, die zijn ook zo!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer zo romantisch als een garagedeur, dus ik geef er niet zoveel om.
randstad steden zijn half niet zo duur als de 2 ton waar jij het over hebt...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op dit moment wil ik graag nog in de randstad blijven![]()
[..]
Ik zou je date afschrijven![]()
Klinkt als een leuke avond!
normalequote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is dat die van 'gewone' zaken of die van sexcourt?
den haag is ook niet zo gek duur hoor... heb 5 jaar geleden mijn appartement gekocht (incl keuken en badkamer en laminaat van een jaar oud) voor 120.000 ex kk das heul niet veel en op dit moment zou ik er echt geen 140.000 voor kunnen krijgenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:18 schreef Murmeli het volgende:
Ik wil ook in de randstad blijven ja
maar is idd wel duur. Als ik minder ga verdienen ooit dan moet ik ook weg hiermaar dan moet je wel echt naar groningen of drente om goedkoper te zitten. rotterdam is voor de randstad best nog goedkoop!
Klutsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:
quote:
klopt. is ook wel te doen ja. maar de omgeving van Nouk is veel duurder. steden en dorppjes zijn duur daar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
den haag is ook niet zo gek duur hoor... heb 5 jaar geleden mijn appartement gekocht (incl keuken en badkamer en laminaat van een jaar oud) voor 120.000 ex kk das heul niet veel en op dit moment zou ik er echt geen 140.000 voor kunnen krijgen
rotterdam is echt een stad waar ik nog niet dood gevonden wil worden...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klopt. is ook wel te doen ja. maar de omgeving van Nouk is veel duurder. steden en dorppjes zijn duur daar.
Nouk. kom je gezellig naar rotterdam?
Alles aan mij is echt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kloon die precies alles zegt wat ik wil horen, om vervolgens te bekennen dat het nep is.
Ff door de kloonscan halen, je zal wel een kloon van die dirtyminded venco zijnquote:
rotterdam zuid is alleen crimineel. de rest is zelfde als den haag denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
rotterdam is echt een stad waar ik nog niet dood gevonden wil worden...daar is het nog crimineler dan den haag
alleen door een opmerking van mij? dat zou wel raar zijn.... dan was je reputatie al niet al te best vrees ik meisjequote:
als ze maar meer bij ons in de buurt komt wonenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
rotterdam zuid is alleen crimineel. de rest is zelfde als den haag denk ik.
maargoed, smaken verschillen. maargoed, Nouk mag van mij ook naar den haag hoor....
Ik kan niet 2 profielen tegelijk gebruiken posten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ff door de kloonscan halen, je zal wel een kloon van die dirtyminded venco zijn.
Maar iedereen gelooft vast alles wat jij zegt omdat iedereen jou tof vind.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
alleen door een opmerking van mij? dat zou wel raar zijn.... dan was je reputatie al niet al te best vrees ik meisje
2 browsers openzettenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan niet 2 profielen tegelijk gebruiken posten.
dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ze maar meer bij ons in de buurt komt wonen
nee ze vinden jou wel schattig genoeg om mijn onzin te negeren hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar iedereen gelooft vast alles wat jij zegt omdat iedereen jou tof vind.
Nee, dat is idd onmogelijk met IE en FF samen open iddquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan niet 2 profielen tegelijk gebruiken posten.
Dat zal best maar ik weet niet hoe het moet, never tried.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is idd onmogelijk met IE en FF samen open idd.
Je speelt het goedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik weet niet hoe het moet, never tried.
Gaan we samen wonen danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:23 schreef Murmeli het volgende:
klopt. is ook wel te doen ja. maar de omgeving van Nouk is veel duurder. steden en dorppjes zijn duur daar.
Nouk. kom je gezellig naar rotterdam?
ook gezellig! maar dan moeten we samen een groter huis en moet ik mijn huis verkopenquote:
Die dirtymind is zeker aanwezig ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ff door de kloonscan halen, je zal wel een kloon van die dirtyminded venco zijn.
Bij de gedachte aan Kluts EN venco, bij mij ook jaquote:
Dat valt meequote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:35 schreef Murmeli het volgende:
ook gezellig! maar dan moeten we samen een groter huis en moet ik mijn huis verkopendat gaat me geld kosten. je mag wel bij me in de straat komen wonen?
huizen zijn bij mij in de straat rond de 130 denk ik
Hai!quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij de gedachte aan Kluts EN venco, bij mij ook ja.
Air! Ga je ook naar Awake deze maand?quote:
quote:
daar is jouw mind te dirty voorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
kut. Ik moet meer mijn mond zien te houden.
quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
kut. Ik moet meer mijn mond zien te houden.
met z'n 3en een huis kopen? nog groterquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ook gezellig! maar dan moeten we samen een groter huis en moet ik mijn huis verkopendat gaat me geld kosten. je mag wel bij me in de straat komen wonen?
huizen zijn bij mij in de straat rond de 130 denk ik
Ik kan heel goed parkerenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:39 schreef Murmeli het volgende:
en heel gezellige buurt bij ons
alleen moet je wel goed kunnen parkeren enzo. beetje krap daar
Helaas, deze moet ik daar omstandigheden aan mij voorbij laten gaan.quote:
Liefde?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kan heel goed parkerenJe hebt natuurlijk niet gezien hoe ik in de Leidsegracht stond
quote:
Ofrequote:
Jij gaat ook?quote:
Damn. De vorige keer hebben we gewoon niet eens een biertje gedaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, deze moet ik daar omstandigheden aan mij voorbij laten gaan.
nee ik ga tegenwoordig nauwelijks meer naar feestenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij gaat ook?
[..]
Damn. De vorige keer hebben we gewoon niet eens een biertje gedaan.
Maar dat was mijn schuld.
quote:
Jah geweldigquote:
De tijd van het nachten doorhalen op allerlei consumptieve feestartikelen heb ik wel gehad hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee ik ga tegenwoordig nauwelijks meer naar feesteniets met drugs&weinig slaap en medicijnen en slechte combi
tegenwoordig alleen overdag feesten...
ow of had je het over awakenings festval? maar daar ga ik dus ook niet heen.
misschien wel naar extrema of mysteryland.... ff kijken wat mn vrienden doen (ik wil naar ML maar zij naar extrema geloof ik, wonen ze om de hoek)
nee ik ga niet in een flat wonen met 5 katten. ik wil een rijtjeshuis met een tuin, kunnen de katten naar buitenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]goed gevonden haha....
murm: voor met z'n 3tjes http://www.funda.nl/koop/(...)emastraat-286/fotos/
ik me vervelen? hoe kom je daar bij![]()
ah ok en kutklonen mogen foute namen?quote:
ah ok, ook braaf geworden? nja snachts hou ik het gewoon niet lang vol zonder feestartikelen (zeker ook nog met weinig drank...)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
De tijd van het nachten doorhalen op allerlei consumptieve feestartikelen heb ik wel gehad hoor.
Ik ga over het algemeen naar kleinschalige feestjes en af en toe wat groter. Zoals nu Awake.
Maar qua dance vind ik alles leuk eigenlijk.
Staat nog wel in het vorige topic..quote:
nee joh! studeren isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vanavond en morgen collegeof was het nu toch
daaromquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee joh! studeren is
ik heb wel zin om te beginnen
oh wacht dat is natuurlijk die ene die jij naar de trein had gebracht? kwartje valt nu pas....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Staat nog wel in het vorige topic..
Maar een collega was nogal dronken en is alles vergeten wat hier gebeurd is (naast de pot gepist, steeds vallen, bij de kolonels kantoor binnen lopen die er gelukkig niet was, binnen roken, etc)
En van alles na de treinreis (5 min) wist hij nog alles, is door beetje bad luck en een grote mond in de cel beland ter afkoeling en heeft daar een nacht gezeten (wat foutje was)
Dan hebben we bij deze meteen een goede reden om in de toekomst weer naar eenzelfde technofeestje te gaan!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:44 schreef Kluts het volgende:
Damn. De vorige keer hebben we gewoon niet eens een biertje gedaan.
Maar dat was mijn schuld.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar een collega was nogal dronken en is alles vergeten wat hier gebeurd is (naast de pot gepist, steeds vallen, bij de kolonels kantoor binnen lopen die er gelukkig niet was, binnen roken, etc)
En van alles na de treinreis (5 min) wist hij nog alles, is door beetje bad luck en een grote mond in de cel beland ter afkoeling en heeft daar een nacht gezeten (wat foutje was)
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of ze doen geen moeite.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]Je weet dat de echte Fransen heel slecht Engels spreken?
nou ik lig nog stevig in mijn bed hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh wacht dat is natuurlijk die ene die jij naar de trein had gebracht? kwartje valt nu pas....
lijkt erop dat de zwaartekracht hier in den haag tijdelijk is opgeheven ofzo
Doen we. Jij nog party's in de planning?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hebben we bij deze meteen een goede reden om in de toekomst weer naar eenzelfde technofeestje te gaan!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh wacht dat is natuurlijk die ene die jij naar de trein had gebracht? kwartje valt nu pas....
lijkt erop dat de zwaartekracht hier in den haag tijdelijk is opgeheven ofzo
Het is gelukkig oko geen militairquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:54 schreef Ofresca het volgende:
Fijn om te weten dat het zo gaat bij Defensie.
Dat is anderen wel eens overkomen na een feestje van het werkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:54 schreef vencodark het volgende:
nah ja, hij is iig niet in de sloot gevallen.
ik ben helemaal voor!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
@murm... herenhuis? http://www.stokmanvduren.nl/woningdetails.php?oid=08533801422
Of gewoon niet praten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of ze doen geen moeite.Maar ik heb een Frans vertaal boekje met standaard zinnen enzo.
Mocht ik een vakantielief tegenkomen daar, dan staan daar ook nog suggesties over in.
Ik ook, tof huis!quote:
vooral dat badquote:
maar naar welke ga jij dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doen we. Jij nog party's in de planning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |