Je kunt je URL mee laten verhuizen. E-mail adres is gekoppeld aan je URL en zullen bij de nieuwe hosting provider opnieuw ingesteld moeten worden. Opnieuw aanmaken lukt niet, want hij zal dan nog in gebruik zijn bij je oude hosting providerquote:Op maandag 23 november 2009 17:16 schreef RD4 het volgende:
Overname van de huidige URL en e-mail adressen of moet ik die opnieuw aanmaken bij een overstap?
jahoor je moet bij de domein hoster aangeven in de dsn records dat je domeinnaam moet doorverwijzen naar je nieuwe hosting bedrijf.quote:Op maandag 7 december 2009 18:06 schreef gers het volgende:
even een stom vraagje ik heb al een domeinnaam geregistreerd maar kan ik nu bij andere hosting bedrijven mijn website hosten ?
Spamquote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef Jeroen19 het volgende:
iXL hosting, super bedrijf, zit er al paar jaar!
Nou duur valt ook nog wel mee. Iets voordeliger dan Sohosted waar ik al jaren zit. Vroeger had ik Yourname webhosting ook prima maar die hebben minder FTP accounts en MySQL databases per shared account.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Spam
En dan ook nog eens voor een dure hoster
E-Creative? Betalen via paypal en prima prijs. Live chat op de site dus vraag ff hoe snel ze je domeinnaam online hebben.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:30 schreef webhostvraag het volgende:
Zo als mijn naam vermoed heb ik een vraag over webhosting. Welke webhosting kan je na aanmelding snel (direct) in gebruik nemen? Ook wil ik met de post geen reclame/contracten/papieren ontvangen. Veder wil ik graag met paypal kunnen betalen. De prijs maakt niet heel veel uit. Weet iemand een webhost die hier aan voldoet?
domainnamen registreer ik altijd via transip.nl. Dat verloopt allemaal automatisch en kun je digitaal afhandelen. Zal niet verrast op staan te kijken als het webspace ook automatisch aangemaakt wordt.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:30 schreef webhostvraag het volgende:
Zo als mijn naam vermoed heb ik een vraag over webhosting. Welke webhosting kan je na aanmelding snel (direct) in gebruik nemen? Ook wil ik met de post geen reclame/contracten/papieren ontvangen. Veder wil ik graag met paypal kunnen betalen. De prijs maakt niet heel veel uit. Weet iemand een webhost die hier aan voldoet?
Als je ff je wensen post op webhosttalk dan zullen er genoeg mensen zijn die je een aanbieding kunnen doen:quote:Op donderdag 31 december 2009 17:03 schreef PiRANiA het volgende:
Niet echt webhosting, maar heeft iemand een goed idee waar ik mijn 1u server goedkoop op kan hangen?
Draaien maar een paar scriptjes op, maar het maakt mij te veel lawaai voor thuis...
lol? iedereen post hier z'n hoster, en dit is spam!? right..quote:Op donderdag 24 december 2009 14:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Spam
En dan ook nog eens voor een dure hoster
Alle posts die je gemaakt hebt zijn voor dat bedrijf, niet erg betrouwbaar advies.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:22 schreef Jeroen19 het volgende:
[..]
lol? iedereen post hier z'n hoster, en dit is spam!? right..
anyway, ik vind het goed te betalen!
al een idee waar jij je 1u gaat plaatsen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Alle posts die je gemaakt hebt zijn voor dat bedrijf, niet erg betrouwbaar advies.
Ik moet nog even een vraag plaatsenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:18 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
al een idee waar jij je 1u gaat plaatsen?
Waar zoek je naar dan en voor hoeveel geld p.m.?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik moet nog even een vraag plaatsen![]()
http://www.webhostingtalk(...)omgeving-leiden.htmlquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:27 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Waar zoek je naar dan en voor hoeveel geld p.m.?
let er dan wel op wat je precies neemt. 5 gb aan dataverkeer is niks. Mijn server trekt dat binnen een uur en ik verbruik mijn server niet extreem. Meestal begin je pas met dokken als je over je dataverkeer heen komt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.webhostingtalk(...)omgeving-leiden.html
Ik heb er niet veel geld voor over zoals je kunt zien
Thanks, ik heb het er bij vermeldquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:42 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
let er dan wel op wat je precies neemt. 5 gb aan dataverkeer is niks. Mijn server trekt dat binnen een uur en ik verbruik mijn server niet extreem. Meestal begin je pas met dokken als je over je dataverkeer heen komt.
Ik wil je d'r wel wat over Pm-en, maar tis iets ingewikkelder. Je hebt namelijk 2 verschillende soorten dataverbruik:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |