wat ik zo lees is dat het actietarief de eerste contractperiode geldt...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:35 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.hostnet.nl/dom(...)nsies-informatie.php
Hostnet heeft tot de 30e van deze maand enorme kortingen op domeinen.
Pas op: alleen het 1e jaar.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik zo lees is dat het actietarief de eerste contractperiode geldt...
waardoor je dus , als je 5 jaar vast legt, 5 jaar bedrag Y p/j betaald
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Actievoorwaarden
de korting geldt uitsluitend bij nieuwe bestellingen;
de genoemde prijzen zijn prijzen per jaar;
de korting geldt voor de eerste contractperiode;
maximaal 50 domeinnamen per klant;
deze actie loopt tot en met 30 juni 2011.
zie ook daar de actie voorwaarden:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[..]
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
edit, nee, zie deze tabel:
http://www.hostnet.nl/hos(...)aire-domeinnamen.php
een NL domein kost dus 1.95 voor 1 jaar (daarna 9.95)quote:Actievoorwaarden
de korting geldt uitsluitend bij nieuwe bestellingen;
de genoemde prijzen zijn prijzen per jaar;
de korting geldt voor de eerste contractperiode;
maximaal 50 domeinnamen per klant;
deze actie loopt tot en met 30 juni 2011.
Niemand die hier iets over durft te zeggen? Of iemand met andere hosting tips voor een dergelijke website maar dan niet duurste van het duurste? Versio zegt namelijk 7500 mb met 100 gb dataverkeer te bieden voor 2,25 euro per maand.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:49 schreef Apekoek het volgende:
Nogmaals, wat ik mij afvraag, voldoet Versio (zilver) als ik ongeveer een paar 100 bezoekers per dag verwacht? En in het uiterste geval 50 a 100 daarvan op dezelfde dag een .pdf upload doen van 1 mb? Of is dat vragen om moeilijk heden en zoja waarom? (ben geen expert in hosting).
opzich zouden ze daar geen probleem van mogen maken (max ~1500MB per maand namelijk)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Niemand die hier iets over durft te zeggen? Of iemand met andere hosting tips voor een dergelijke website maar dan niet duurste van het duurste? Versio zegt namelijk 7500 mb met 100 gb dataverkeer te bieden voor 2,25 euro per maand.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |