wat ik zo lees is dat het actietarief de eerste contractperiode geldt...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:35 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.hostnet.nl/dom(...)nsies-informatie.php
Hostnet heeft tot de 30e van deze maand enorme kortingen op domeinen.
Pas op: alleen het 1e jaar.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik zo lees is dat het actietarief de eerste contractperiode geldt...
waardoor je dus , als je 5 jaar vast legt, 5 jaar bedrag Y p/j betaald
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Actievoorwaarden
de korting geldt uitsluitend bij nieuwe bestellingen;
de genoemde prijzen zijn prijzen per jaar;
de korting geldt voor de eerste contractperiode;
maximaal 50 domeinnamen per klant;
deze actie loopt tot en met 30 juni 2011.
zie ook daar de actie voorwaarden:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[..]
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
edit, nee, zie deze tabel:
http://www.hostnet.nl/hos(...)aire-domeinnamen.php
een NL domein kost dus 1.95 voor 1 jaar (daarna 9.95)quote:Actievoorwaarden
de korting geldt uitsluitend bij nieuwe bestellingen;
de genoemde prijzen zijn prijzen per jaar;
de korting geldt voor de eerste contractperiode;
maximaal 50 domeinnamen per klant;
deze actie loopt tot en met 30 juni 2011.
Niemand die hier iets over durft te zeggen? Of iemand met andere hosting tips voor een dergelijke website maar dan niet duurste van het duurste? Versio zegt namelijk 7500 mb met 100 gb dataverkeer te bieden voor 2,25 euro per maand.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:49 schreef Apekoek het volgende:
Nogmaals, wat ik mij afvraag, voldoet Versio (zilver) als ik ongeveer een paar 100 bezoekers per dag verwacht? En in het uiterste geval 50 a 100 daarvan op dezelfde dag een .pdf upload doen van 1 mb? Of is dat vragen om moeilijk heden en zoja waarom? (ben geen expert in hosting).
opzich zouden ze daar geen probleem van mogen maken (max ~1500MB per maand namelijk)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Niemand die hier iets over durft te zeggen? Of iemand met andere hosting tips voor een dergelijke website maar dan niet duurste van het duurste? Versio zegt namelijk 7500 mb met 100 gb dataverkeer te bieden voor 2,25 euro per maand.![]()
En als ik me domein naam bij transip doe en ik wil bijvoorbeeld daarna toch hosting kan ik dan van transip naar versio gaan ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:55 schreef PiRANiA het volgende:
Ik doe al mijn domeinen bij transip, werkt altijd snel, support is goed en de prijzen zijn ook oké.
Ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:06 schreef Dale. het volgende:
[..]
En als ik me domein naam bij transip doe en ik wil bijvoorbeeld daarna toch hosting kan ik dan van transip naar versio gaan ofzo?
Ik heb zelf mail@voornaamachternaam.nl . Klinkers weghalen ben ik geen fan van. Ook gekke hacks werken niet goed. Streepjes zou ik zelf ook zo veel mogelijk vermijden.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:09 schreef Dale. het volgende:
'k misschien iemand hier nog tips voor een goede domein naam?
Stel mijn naam is Piet Klaassen. Dan dacht ik 't volgende...
domein: pklaassen.nl, email: piet@pklaassen.nl
domein: pklssn.nl (klinkers weg), email: pietklaassen@pklssn.nl
Ik heb op mijn server een catch-all ingesteldquote:Op maandag 27 juni 2011 14:18 schreef Dale. het volgende:
Thanks voor de tip Pirania. Denk dan dat ik idd gewoon <voornaam + achternaam> doe. En e-mail dan misschien nostalgisch briefpost@<voornaam + achternaam>
Meh, zou niet zo'n probleem moeten zijn. Als je bvb zelfs alleen maar een domeinnaam hebt, kan je je al bij google apps aanmelden. Daar zit dus ook gmail service bij, zodat je gewoon gmail kan gebruiken voor mail@voornaamachternaam.nl e.d. en je krijgt gratis 10 gebruikers, dus ook 10 email adressen. Als facebook dan je mail niet accepteerd, maak je gewoon een nieuwe en dan stel je in gmail forwarding in naar je hoofd-email adres en tadaaa.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb zelf mail@voornaamachternaam.nl . Klinkers weghalen ben ik geen fan van. Ook gekke hacks werken niet goed. Streepjes zou ik zelf ook zo veel mogelijk vermijden.
Een mail@-adres is alleen niet zo handig. Ik zou als ik het nu zou doen voornaam@voornaamachternaam.nl doen. Facebook accepteert bijvoorbeeld geen mail@-adressen.
En als je achternaam beschikbaar is moet je die natuurlijk nemen.
Leuke verrassingquote:Actie verlengd: NL domein voor ¤ 1,99
TransIP verlaagt tijdelijk het tarief voor .nl domeinen. Registreer of verhuis tot 15 juli een .nl domeinnaam voor maar ¤ 1,99. Klant worden bij TransIP was nog nooit zo voordelig!
leuk, maar beetje jammer dat ze alleen maar per jaar aanbieden...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:32 schreef PiRANiA het volgende:
https://www.transip.nl/nieuws-en-acties/ongelofelijke-actie/
[..]
Leuke verrassing.
Nice, dat komt mooi uit!quote:Op maandag 4 juli 2011 16:32 schreef PiRANiA het volgende:
https://www.transip.nl/nieuws-en-acties/ongelofelijke-actie/
[..]
Leuke verrassing.
Veel traffic? Storage? Budget?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Weet iemand nog een goedkope shared hosting provider waar je meerdere domeinen op één account kunt hosten?
Ik heb het helemaal gehad met versioMe account is voor de zoveelste keer zonder melding, zonder opgaaf van reden of zonder uberhaupt een reden, zomaar afgesloten.
Nee. Nee. En nee.quote:
Ik heb heel lang voor mijn persoonlijke domein hier gezeten. Erg goedkoop en prima service verder.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee. Nee. En nee.
Vorige keer zouden ze gaan uitzoeken hoe het kwam, maargoed versio zou versio niet zijn als ze daar ooit op terug gekomen waren.
Maar weet iemand iets?
Ik wil hosting voor op zijn minst 2 domeinen en 1GB opslag. Voor een consumentenprijs. Helaas kun je bij de meeste budgethostings maar één domein per hostingpakket nemen, waardoor het al snel erg duur wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |