abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98459976
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:35 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.hostnet.nl/dom(...)nsies-informatie.php
Hostnet heeft tot de 30e van deze maand enorme kortingen op domeinen.
Pas op: alleen het 1e jaar :s).
wat ik zo lees is dat het actietarief de eerste contractperiode geldt...
waardoor je dus , als je 5 jaar vast legt, 5 jaar bedrag Y p/j betaald
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:08:32 #272
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98460987
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:44 schreef mschol het volgende:

[..]

wat ik zo lees is dat het actietarief de eerste contractperiode geldt...
waardoor je dus , als je 5 jaar vast legt, 5 jaar bedrag Y p/j betaald
quote:
Actievoorwaarden
de korting geldt uitsluitend bij nieuwe bestellingen;
de genoemde prijzen zijn prijzen per jaar;
de korting geldt voor de eerste contractperiode;
maximaal 50 domeinnamen per klant;
deze actie loopt tot en met 30 juni 2011.
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.

edit, nee, zie deze tabel:
http://www.hostnet.nl/hos(...)aire-domeinnamen.php
pi_98464491
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:08 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

[..]

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.

edit, nee, zie deze tabel:
http://www.hostnet.nl/hos(...)aire-domeinnamen.php
zie ook daar de actie voorwaarden:
quote:
Actievoorwaarden

de korting geldt uitsluitend bij nieuwe bestellingen;
de genoemde prijzen zijn prijzen per jaar;
de korting geldt voor de eerste contractperiode;
maximaal 50 domeinnamen per klant;
deze actie loopt tot en met 30 juni 2011.
een NL domein kost dus 1.95 voor 1 jaar (daarna 9.95)
leg je em vast voor 5 jaar ben je 5x5.95 kwijt (en daarna, na 5 jaar dus, 5x7.95)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:39:49 #274
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_98465420
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:49 schreef Apekoek het volgende:
Nogmaals, wat ik mij afvraag, voldoet Versio (zilver) als ik ongeveer een paar 100 bezoekers per dag verwacht? En in het uiterste geval 50 a 100 daarvan op dezelfde dag een .pdf upload doen van 1 mb? Of is dat vragen om moeilijk heden en zoja waarom? (ben geen expert in hosting).
Niemand die hier iets over durft te zeggen? Of iemand met andere hosting tips voor een dergelijke website maar dan niet duurste van het duurste? Versio zegt namelijk 7500 mb met 100 gb dataverkeer te bieden voor 2,25 euro per maand. :? :)
pi_98465555
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Niemand die hier iets over durft te zeggen? Of iemand met andere hosting tips voor een dergelijke website maar dan niet duurste van het duurste? Versio zegt namelijk 7500 mb met 100 gb dataverkeer te bieden voor 2,25 euro per maand. :? :)
opzich zouden ze daar geen probleem van mogen maken (max ~1500MB per maand namelijk)
pi_98558307
Kan er misschien een overzicht gemaakt worden van wat ervaringen van FOKkers met verschillende hosting providers? Je ziet namelijk zoveel providers waarbij de een er nog professioneler uitziet en beter zegt te zijn dan de ander waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie.

In feite wil ik momenteel alleen nog een domein registreren maar wellicht eventueel later ook gewoon daar hosten dus ik doe het liever bij 't zelfde bedrijf. Dus ik zoek een betrouwbare webhosting service met goede communicatie voor een goedkoop bedrag <5 euro p/m.
pi_98713019
Kick :P?
  maandag 27 juni 2011 @ 11:37:54 #278
136730 PiRANiA
pi_98713129
Ik zou zeggen, begin met het overzicht, dan zet ik mijn ervaringen er bij ^O^.
  maandag 27 juni 2011 @ 11:38:30 #279
136730 PiRANiA
pi_98713149
Als je gewoon een goeie hoster zoekt: http://www.antagonist.nl/
pi_98714908
In principe ben ik eerst voorals nog opzoek naar alleen een domein naam. Ik kwam zelf

https://www.transip.nl/
http://www.versio.nl/
http://www.hosting.nl/
http://www.simple-hosting.nl/

Tegen. Versio lijkt me voorals nog de beste keus voor mij naar wat ik al heb gelezen.

Verder heb ik eigenlijk ook nog een heel ander probleem. Het domein dat ik wil gebruiken voor me portfolio is al geregistreerd. Alleen wordt dit domein niet gebruikt (website meldt nog steeds dat er op dat domein een website wordt gerealiseerd voor een klant) het en dat is al voor ruim 5 jaar zo (toen ik nog een scriptkiddie was en ook een personal website wou maken :P) of nog langer. Kan ik hier iets tegen beginnen?

Ik kan ook gewoon me eigen naam registreren als domein naam maar dan krijg ik zo'n kut e-mail adres van <naam>@<naam + achternaam>nl

:')
  maandag 27 juni 2011 @ 12:55:18 #281
136730 PiRANiA
pi_98715465
Ik doe al mijn domeinen bij transip, werkt altijd snel, support is goed en de prijzen zijn ook oké.
pi_98715805
quote:
14s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:55 schreef PiRANiA het volgende:
Ik doe al mijn domeinen bij transip, werkt altijd snel, support is goed en de prijzen zijn ook oké.
En als ik me domein naam bij transip doe en ik wil bijvoorbeeld daarna toch hosting kan ik dan van transip naar versio gaan ofzo?
  maandag 27 juni 2011 @ 13:07:06 #283
136730 PiRANiA
pi_98715825
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:06 schreef Dale. het volgende:

[..]

En als ik me domein naam bij transip doe en ik wil bijvoorbeeld daarna toch hosting kan ik dan van transip naar versio gaan ofzo?
Ja.
pi_98718204
'k misschien iemand hier nog tips voor een goede domein naam?

Stel mijn naam is Piet Klaassen. Dan dacht ik 't volgende...

domein: pklaassen.nl, email: piet@pklaassen.nl
domein: pklssn.nl (klinkers weg), email: pietklaassen@pklssn.nl
  maandag 27 juni 2011 @ 14:13:46 #285
136730 PiRANiA
pi_98718346
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:09 schreef Dale. het volgende:
'k misschien iemand hier nog tips voor een goede domein naam?

Stel mijn naam is Piet Klaassen. Dan dacht ik 't volgende...

domein: pklaassen.nl, email: piet@pklaassen.nl
domein: pklssn.nl (klinkers weg), email: pietklaassen@pklssn.nl
Ik heb zelf mail@voornaamachternaam.nl . Klinkers weghalen ben ik geen fan van. Ook gekke hacks werken niet goed. Streepjes zou ik zelf ook zo veel mogelijk vermijden.
Een mail@-adres is alleen niet zo handig. Ik zou als ik het nu zou doen voornaam@voornaamachternaam.nl doen. Facebook accepteert bijvoorbeeld geen mail@-adressen.
En als je achternaam beschikbaar is moet je die natuurlijk nemen ;).
pi_98718521
Thanks voor de tip Pirania. Denk dan dat ik idd gewoon <voornaam + achternaam> doe. En e-mail dan misschien nostalgisch briefpost@<voornaam + achternaam> :D
  maandag 27 juni 2011 @ 14:22:29 #287
136730 PiRANiA
pi_98718672
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:18 schreef Dale. het volgende:
Thanks voor de tip Pirania. Denk dan dat ik idd gewoon <voornaam + achternaam> doe. En e-mail dan misschien nostalgisch briefpost@<voornaam + achternaam> :D
Ik heb op mijn server een catch-all ingesteld ;). Maar voor kennissen is het wel handig overal hetzelfde mailadres te gebruiken :).
pi_98750132
quote:
14s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:13 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ik heb zelf mail@voornaamachternaam.nl . Klinkers weghalen ben ik geen fan van. Ook gekke hacks werken niet goed. Streepjes zou ik zelf ook zo veel mogelijk vermijden.
Een mail@-adres is alleen niet zo handig. Ik zou als ik het nu zou doen voornaam@voornaamachternaam.nl doen. Facebook accepteert bijvoorbeeld geen mail@-adressen.
En als je achternaam beschikbaar is moet je die natuurlijk nemen ;).
Meh, zou niet zo'n probleem moeten zijn. Als je bvb zelfs alleen maar een domeinnaam hebt, kan je je al bij google apps aanmelden. Daar zit dus ook gmail service bij, zodat je gewoon gmail kan gebruiken voor mail@voornaamachternaam.nl e.d. en je krijgt gratis 10 gebruikers, dus ook 10 email adressen. Als facebook dan je mail niet accepteerd, maak je gewoon een nieuwe en dan stel je in gmail forwarding in naar je hoofd-email adres en tadaaa.

Om van google apps gebruik te maken moet je wel een domeinnaam verstrekker hebben die DNS heeft, zoals name.com . Ik gebruik altijd name.com voor mijn domeinnamen,

1. de dollar staat lekker laag,
2. DNS service zit erbij,
3. als je domeinnaam verloopt heb je nog ruim een paar weken de tijd om bij te betalen voordat ie uit je acc wordt verwijderd
4. Nieuwe DNS-toevoegingen zijn instant, ik heb nog nooit wachttijd ondervonden bij het toevoegen van bvb een nieuw sub-domein. Kon het meteen gebruiken.

En ik heb gewoon nog nooit een negatieve ervaring bij ze gehad, na ruim anderhalf jaar en 20+ domeinnamen. Ik superduperubertevreden over ze :D Voor shared webhosting gebruik ik Hostwinds die echt ziekelijk goede support levert voor hun prijs (zoek ook google voor coupons!) en mijn autoblog met 50k+ posts laad als een speer. BIj Dreamhost duurde het letterlijk 3x langer. Wel zou ik voor hun $10 business plan gaan ipv het kleinere pakket want dan zijn ze een stuk minder streng als het op resource-gebruik aankomt (RAM, CPU).
pi_98867298
Hoi iedereen,

Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke host die of mijn dkp site en eigen site kan hosten zonder dat hij traag is, op dit moment zit ik bij webreus en die wordt steeds slechter en slechter, en ik heb daar geen zin meer in.

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
(als jullie meer informatie willen dan hoor ik dat graag).
Every war is different, every war is the same.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:32:56 #290
136730 PiRANiA
pi_99025960
https://www.transip.nl/nieuws-en-acties/ongelofelijke-actie/
quote:
Actie verlengd: NL domein voor ¤ 1,99

TransIP verlaagt tijdelijk het tarief voor .nl domeinen. Registreer of verhuis tot 15 juli een .nl domeinnaam voor maar ¤ 1,99. Klant worden bij TransIP was nog nooit zo voordelig!
Leuke verrassing ^O^.
pi_99026256
quote:
leuk, maar beetje jammer dat ze alleen maar per jaar aanbieden...
pi_99049961
quote:
Nice, dat komt mooi uit!
No amount of money ever bought a second of time.
pi_99144589
Weet iemand nog een goedkope webhosting firma die ook .tv kan registreren?
inclusief iets van 2 a 5 GB aan opslagruimte
pi_100091468
Heeft iemand van jullie ervaring met Versio? Omdat ze zo goedkoop zijn, ben ik benieuwd of de sites snel laden vanuit Amerika.
pi_100814647
Weet iemand nog een goedkope shared hosting provider waar je meerdere domeinen op één account kunt hosten?

Ik heb het helemaal gehad met versio :r Me account is voor de zoveelste keer zonder melding, zonder opgaaf van reden of zonder uberhaupt een reden, zomaar afgesloten.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:22:56 #296
136730 PiRANiA
pi_100817892
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Weet iemand nog een goedkope shared hosting provider waar je meerdere domeinen op één account kunt hosten?

Ik heb het helemaal gehad met versio :r Me account is voor de zoveelste keer zonder melding, zonder opgaaf van reden of zonder uberhaupt een reden, zomaar afgesloten.
Veel traffic? Storage? Budget?
pi_100819232
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:22 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Veel traffic? Storage? Budget?
Nee. Nee. En nee.

Vorige keer zouden ze gaan uitzoeken hoe het kwam, maargoed versio zou versio niet zijn als ze daar ooit op terug gekomen waren.

Maar weet iemand iets?

Ik wil hosting voor op zijn minst 2 domeinen en 1GB opslag. Voor een consumentenprijs. Helaas kun je bij de meeste budgethostings maar één domein per hostingpakket nemen, waardoor het al snel erg duur wordt.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:01:11 #298
136730 PiRANiA
pi_100819773
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:50 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Nee. Nee. En nee.

Vorige keer zouden ze gaan uitzoeken hoe het kwam, maargoed versio zou versio niet zijn als ze daar ooit op terug gekomen waren.

Maar weet iemand iets?

Ik wil hosting voor op zijn minst 2 domeinen en 1GB opslag. Voor een consumentenprijs. Helaas kun je bij de meeste budgethostings maar één domein per hostingpakket nemen, waardoor het al snel erg duur wordt.
Ik heb heel lang voor mijn persoonlijke domein hier gezeten. Erg goedkoop en prima service verder.

Daar kan je nog steeds één domein per account doen volgens mij, maar voor dat geld kan je best 2 accounts nemen. Of neem even contact op met die gozer, hij kan vast wat regelen :+.
pi_100820462
Ziet er goed uit, ik heb ze een mailtje gestuurd.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:14:44 #300
136730 PiRANiA
pi_100820520
We gaan aan het volgende topic beginnen :s).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')