abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 januari 2010 @ 21:49:37 #121
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_76458500
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:42 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

let er dan wel op wat je precies neemt. 5 gb aan dataverkeer is niks. Mijn server trekt dat binnen een uur en ik verbruik mijn server niet extreem. Meestal begin je pas met dokken als je over je dataverkeer heen komt.
Thanks, ik heb het er bij vermeld
pi_76460819
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:49 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Thanks, ik heb het er bij vermeld
Ik wil je d'r wel wat over Pm-en, maar tis iets ingewikkelder. Je hebt namelijk 2 verschillende soorten dataverbruik:

1ste: mbit verbruik (95%)

Hierbij krijg jij een rekening over het hoogste piek (-5 procent) en dat wordt verrekent naar een maand verbruik. Dus als jij 1 volle dag een piek hebt en de rest verbruik je niks dan betaal je toch de volle mep en zul je zeker over je dataverkeer heen gaan. Wordt meestal aangeboden als goedkopere variant. Zeer voordelig als je webhosting etc gaat doen, want je download pieken zullen wegvallen en je zult hier niet voor betalen.

2de: GB verbruik

Dat is gewoon al het dataverkeer bij elkaar opgeteld: Upload + download = datatrafic. Dus ik upload een bestand van 100mb en iemand download hem 15 keer ben ik 1600mb verder.
Dit keer zonder signature
  donderdag 14 januari 2010 @ 22:59:02 #123
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_76829281

Door het plaatsen van foto's in een topic. Knetters
pi_76948164
ik wou argeweb.nl aanbevelen
TOTDAT: ik hoorde dat het geen htacces ondersteunde
Leuke belofte's werkt goed de site. goeie upload. maar SEO's doen ze niet aan

Goeie support dus voor html site's een goeie host :p
Redacted
  donderdag 28 januari 2010 @ 16:53:38 #125
289280 Phlorian
tis eigenlijk een meisjesnaam
pi_77382302
Iemand bekend met ioniq?

Kan niet echt referenties vinden, maar kwam wel een goed pakket tegen op de vergelijkingssites (5000MB voor 25 eur per jaar met domeinnaam)?
pi_77663786
quote:
Op zondag 17 januari 2010 23:55 schreef cablegunmaster het volgende:
ik wou argeweb.nl aanbevelen
TOTDAT: ik hoorde dat het geen htacces ondersteunde
Leuke belofte's werkt goed de site. goeie upload. maar SEO's doen ze niet aan

Goeie support dus voor html site's een goeie host :p
Neem gewoon Magmahost ¤10 per jaar 8GB opslag 40GB bandwidth, onbeperkt aantal MySQL databases, subdomeinen, addon domeinen. Linux hosting dus ondersteund .htacces. Servers in de UK en US. Als je twijfelt, dit is één van mijn site's die ik bij hun heb draaien (UK server). Test de snelheid zou ik zeggen.
Over hun support ben ik goed te spreken, vaak binnen 24uur een reactie met oplossing !

Voor mij geen dure NL hosting meer!
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_77668484
[edit]
Ik val in herhaling.
Dit keer zonder signature
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:07:55 #128
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_77850963
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:54 schreef mvc het volgende:

[..]
Als je twijfelt, dit is één van mijn site's die ik bij hun heb draaien (UK server). Test de snelheid zou ik zeggen.
FYI: ik zat 6 seconden naar een leeg window te kijken...

Mag ik vragen welke software je gebruikt voor uploaden? Is dat zelfbouw? Of een standaard-ding wat ik zo op m'n servertje kan zetten? Lijkt me wel handig namelijk, een eigen plaatjeshost
censuur :O
pi_77913049
Ik wil een domeinnaam ergens in de loop van dit jaar van hostingprovider verhuizen. Ik weet alleen nog niet naar welke, dus dat komt t.z.t. wel. Weten jullie of ik de domeinnaam nu kan opzeggen bij mijn huidige provider en eventueel later dit jaar kan verhuizen naar een andere partij?
pi_77951244
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:07 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

FYI: ik zat 6 seconden naar een leeg window te kijken...

Mag ik vragen welke software je gebruikt voor uploaden? Is dat zelfbouw? Of een standaard-ding wat ik zo op m'n servertje kan zetten? Lijkt me wel handig namelijk, een eigen plaatjeshost
Soms is de site een beetje langzaam, maar men is bezig de servers te verhuizen/upgraden. Rechtsonder op mijn site zie je powered by, klik op de link en je wordt doorverwezen naar de makers van het script.
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')