Thanks, ik heb het er bij vermeldquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:42 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
let er dan wel op wat je precies neemt. 5 gb aan dataverkeer is niks. Mijn server trekt dat binnen een uur en ik verbruik mijn server niet extreem. Meestal begin je pas met dokken als je over je dataverkeer heen komt.
Ik wil je d'r wel wat over Pm-en, maar tis iets ingewikkelder. Je hebt namelijk 2 verschillende soorten dataverbruik:quote:
Neem gewoon Magmahost ¤10 per jaar 8GB opslag 40GB bandwidth, onbeperkt aantal MySQL databases, subdomeinen, addon domeinen. Linux hosting dus ondersteund .htacces. Servers in de UK en US. Als je twijfelt, dit is één van mijn site's die ik bij hun heb draaien (UK server). Test de snelheid zou ik zeggen.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:55 schreef cablegunmaster het volgende:
ik wou argeweb.nl aanbevelen
TOTDAT: ik hoorde dat het geen htacces ondersteunde
Leuke belofte's werkt goed de site. goeie upload. maar SEO's doen ze niet aan![]()
Goeie support dus voor html site's een goeie host :p
FYI: ik zat 6 seconden naar een leeg window te kijken...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:54 schreef mvc het volgende:
[..]
Als je twijfelt, dit is één van mijn site's die ik bij hun heb draaien (UK server). Test de snelheid zou ik zeggen.
Soms is de site een beetje langzaam, maar men is bezig de servers te verhuizen/upgraden. Rechtsonder op mijn site zie je powered by, klik op de link en je wordt doorverwezen naar de makers van het script.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:07 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
FYI: ik zat 6 seconden naar een leeg window te kijken...
Mag ik vragen welke software je gebruikt voor uploaden? Is dat zelfbouw? Of een standaard-ding wat ik zo op m'n servertje kan zetten? Lijkt me wel handig namelijk, een eigen plaatjeshost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |