Gigabit fibre notabenequote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:42 schreef Gupje het volgende:
Dan vraag ik me af wat voor netwerk daar ligt![]()
![]()
![]()
Moraalridderquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:43 schreef Marlies1981 het volgende:
doe dan ook gewoon je werk ipv te gaan zitten fok!ken
How the Fuck kan 2 tabjes nu het netwerk plat trekkenquote:
Hun kunnen niet met mij omgaan bedoel je..quote:
Maar wat maakt het uit dat jou PC CPU opslokt daar heb jij toch last van, hun nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:44 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Hun kunnen niet met mij omgaan bedoel je..
Zal ik nu allemaal loze firefox aps downloaden en me startpagina 10 tabs youtube en flash maken zodat als ik hem opstart ik echt ALLE cpu opslok?
Omdat je met je 2 tabjes al het netwerk laat vastlopen. Ik heb er regelmatig meer dan 10 open + 3 andere applicaties en dan gebeurt er niets.quote:
Terminal server, remote desktop etc..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:45 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar wat maakt het uit dat jou PC CPU opslokt daar heb jij toch last van, hun niet
Zou nog een terminal systeem kunnen zijn...?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:45 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar wat maakt het uit dat jou PC CPU opslokt daar heb jij toch last van, hun niet
Microsoft server 2000 via thin client op terminal server.... die server loopt ook constant vastquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Waarom bellen ze jou in godesnaam over je CPU gebruik? Dan moet je wel oude zooi hebben staan...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:47 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
ja, en?
Fokken op je werk is diefstal
Verkrachting is dat ook een misdaad?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:47 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
ja, en?
0900-8844 bel maar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:49 schreef Gupje het volgende:
Geef dat nummer eens van je ICT afdeling
Zal ik ze even zeggen dat ze eerst eens naar hun zelf kijken met een kut netwerk
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:47 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
ja, en?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |