En je hebt gezien wat Wilders met je stem heeft gedaan in het debat?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, want Libertas stond totaal niet goed in de peiling die ik voorbij zag komen vanmiddag. Ik heb al een keer op een partij gestemd zonder zetels dat wil ik niet nog een keer.Maar ik moet toegeven dat het echt geen overtuigde stem is geweest, ik kon mij in geen een partij echt vinden.
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:22 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Als ie niet voor z'n kop geschoten gaat worden dan gaat dat inderdaad gebeuren. En hij gaat niet voor zijn kop geschoten worden want de beveiliging van Wilders is beter dan die van Obama.
Alleen had alles wat in dat debat gezegd werd geen fuck te maken met europa, en was eerder een prequel op een debat dat over een jaar of 2 gevoerd gaat worden, en dus totaal onzinnig.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:26 schreef Brammetje het volgende:
Kijk het debat van net, met alle fractieleiders nog even terug zou ik zeggen. Geert stak er met kop en schouders boven uit, de mensen willen duidelijkheid.
Mark my words. Wilders gaat dat wel worden. Als je dat nu nog niet ziet dan heb je een groot bord voor je kop net als de rest van die godvergeten vastgeroeste mongolen in de 2e kamer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.![]()
Marky my words: Wilders wordt nooit Minister-President.
Hoe weet jij dat nou? Alleen omdat hitle.. wilders dat zegt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:26 schreef Brammetje het volgende:
Kijk het debat van net, met alle fractieleiders nog even terug zou ik zeggen. Geert stak er met kop en schouders boven uit, de mensen willen duidelijkheid.
Het was treurig, als dit een debat voor moest stellen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alleen had alles wat in dat debat gezegd werd geen fuck te maken met europa, en was eerder een prequel op een debat dat over een jaar of 2 gevoerd gaat worden, en dus totaal onzinnig.
Ik ben pas tevreden als de PVV in de coalitie zit als grootste partij van het land.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:16 schreef IHVK het volgende:
Zijn jullie nu tevreden.
Sowieso raar: ze nodigen op de avond van de verkiezing van het Europese Parlement de fractieleiders uit de Tweede Kamer uit die vervolgens allemaal gaan zitten bakkessen over dat het allemaal niks met binnenlandse politiek te maken heeftquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het was treurig, als dit een debat voor moest stellen.
De meeste drooomen zijn bedrog.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:28 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Mark my words. Wilders gaat dat wel worden. Als je dat nu nog niet ziet dan heb je een groot bord voor je kop net als de rest van die godvergeten vastgeroeste mongolen in de 2e kamer.
Het debat was het standaard Haagse kippenhok. Kinnesinne over en weer en elkaar confronteren met uit zijn verband gehaald uitspraken. Bovendien viel er bar weinig te kiezen, SP stem ik uit principe niet, PvdA, CDA, GroenLinks en D66 ook niet. VVD zou wel op mijn stem kunnen rekenen als ze wat meer liberale economische thema's aangehaald hadden, maar dat deden ze ook niet. Ik ben om 20:45 gaan stemmen, dus ik heb nog de hele dag kunnen zweven, het afvallen van Libertas heeft mij voor de PVV doen kiezen. Ik ben niet content met de keuze maar ook niet ontevreden geworden na het debat. We gaan het wel zien hoe het de komende jaren gaat verlopen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:24 schreef IHVK het volgende:
En je hebt gezien wat Wilders met je stem heeft gedaan in het debat?
Hij had het alleen maar over Marokkans straatuig en landelijke politiek. Bovendien gaan ze lekker alleen opereren in dat enorme systeem. Tja. Ik zou na het debat in jouw geval wel teleurgesteld zijn (objectief gezien).
Ja, dat vond ik ook. Terwijl het juist punten zijn waar je juist mee moet kunnen scoren en kunt laten zien dat je over het gehele spectrum echt een andere kijk op zaken hebt dan de gevestigde Nederlandse partijen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:23 schreef sneakypete het volgende:
Het lijkt wel alsoftie het niet hardop durft te zeggen ofzo. Jammer.
Dat zou wel een Fortuyn-momentje geweest zijn.quote:Waarom veegde hij niet gewoon de vloer aan met Kant en legde hij nog 'ns uit dat belasting diefstal is en het minimumloon werkloosheid creeërt ipv welvaart?
100 euro op leggen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
De meeste drooomen zijn bedrog.
Wilders President.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |