Wat wil je nou bereiken met dit topic? Zit de frustratie echt zo diep?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:16 schreef IHVK het volgende:
Zijn jullie nu tevreden.
Of moet eerst met een knokploeg van miljoenen de Tweede Kamer binnen gemarcheerd worden.
Just asking?
En zijn er mensen die nu al spijt hebben van hun stem?
Ja ik uit mijn frustraties zodat ik nog lekker kan slapen vannacht.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat wil je nou bereiken met dit topic? Zit de frustratie echt zo diep?
Toch PVV gestemd dus?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nee, thema's als vlakbelasting en het opheffen van het minimumloon (helaas zie ik de PVV daar nu ineens over twijfelen) maken mij blij, Hitlervergelijkingen niet.
Jij slaapt echt niet lekker vannacht.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik uit mijn frustraties zodat ik nog lekker kan slapen vannacht.
Moet van mijn psycholoog.
Oja de woorden in de OP zijn van Adolf Geert Wilders.
Alsof Wilders ooit president wordt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:19 schreef Foxy-lady het volgende:
Heerlijk die frustratie van de linkse kerk. Take your loss!
Wilders for president!
<- Arma
Het zijn Wilders woorden niet de mijne.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:20 schreef TheVotary het volgende:
Wat is dit voor gefrustreerde vraagstelling in de OP van een moderator nog wel. Geeft wel aan dat je je eigen subforum ook niet erg serieus neemt....
POL is niet mijn subforum.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:20 schreef TheVotary het volgende:
Wat is dit voor gefrustreerde vraagstelling in de OP van een moderator nog wel. Geeft wel aan dat je je eigen subforum ook niet erg serieus neemt....
Ja, want Libertas stond totaal niet goed in de peiling die ik voorbij zag komen vanmiddag. Ik heb al een keer op een partij gestemd zonder zetels dat wil ik niet nog een keer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:20 schreef IHVK het volgende:
Toch PVV gestemd dus?
Als ie niet voor z'n kop geschoten gaat worden dan gaat dat inderdaad gebeuren. En hij gaat niet voor zijn kop geschoten worden want de beveiliging van Wilders is beter dan die van Obama.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alsof Wilders ooit president wordt.![]()
Maar blijf vooral dromen.
Het lijkt wel alsoftie het niet hardop durft te zeggen ofzo. Jammer. Tel er bij op het gesteggel om de verkoop van Essent en de dierenliefde van Dion Graus en dan blijft het toch een beetje rond één thema steken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nee, thema's als vlakbelasting en het opheffen van het minimumloon (helaas zie ik de PVV daar nu ineens over twijfelen) maken mij blij, Hitlervergelijkingen niet.
een middeleeuwse maatschappij waarbij mensen nog verbannen worden(om van het probleem af te zijn) of er met scherp geschoten word op rel schoppers en waarin mensen verketterd worden vanwege hun geloof, ipv dat ze individueel aangepakt worden past iig beter bij zijn kapsel...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
En je hebt gezien wat Wilders met je stem heeft gedaan in het debat?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, want Libertas stond totaal niet goed in de peiling die ik voorbij zag komen vanmiddag. Ik heb al een keer op een partij gestemd zonder zetels dat wil ik niet nog een keer.Maar ik moet toegeven dat het echt geen overtuigde stem is geweest, ik kon mij in geen een partij echt vinden.
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:22 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Als ie niet voor z'n kop geschoten gaat worden dan gaat dat inderdaad gebeuren. En hij gaat niet voor zijn kop geschoten worden want de beveiliging van Wilders is beter dan die van Obama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |