Maar in de tussentijd had tong al weer 1000 posts gemaakt dus het had best gekundquote:
5 minuten geledenquote:
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar in de tussentijd had tong al weer 1000 posts gemaakt dus het had best gekund
Dat is wel heel triestquote:
De lullo's was wat andersquote:
Heeft tong ooit een boeiende post gemaakt?quote:
Ja hoor, Tong maakt soms best goede posts als het gaat om voetbalquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heeft tong ooit een boeiende post gemaakt?
Voetbal is nooit boeiendquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:27 schreef Jules- het volgende:
[..]
Ja hoor, Tong maakt soms best goede posts als het gaat om voetbal
Fixedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nederlands voetbal is nooit boeiend
Kijk hier kunnen we wat mee.quote:
Zeg dat danquote:
Ik vond het ook een mega gestoorde vage rare vreemde reclame!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:14 schreef tong80 het volgende:
Buiten dat ik dacht dat het over mensen ging over mensen die rare stemmen in hun hoofd hebben. Zag ik net de reclame met 'stemmen stemmen stemmen'
'Ga stemmen op 4 juni, voor het te laat is.'
Raaaaaaaaaaarrrrrrr zouden ze bij Jiskefet zeggen.
Eigenlijk moeten we deze idiocratie bestrijden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik vond het ook een mega gestoorde vage rare vreemde reclame!
Zoiets zou verboden moeten worden!
Ik vind de tendens in de reclame tegenwoordig toch al droef gesteld.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we deze idiocratie bestrijden.
Wuppies tijdens het EKquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik vind de tendens in de reclame tegenwoordig toch al droef gesteld.
Windende kids op een plee, een vrouw die scheten laat, honden die schijten sorry hoor maar wat een niveau hebben die reclame dudes tegenwoordig, low lifes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |