abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69724407
Ik zit net even NOS te kijken, naar de verkiezingsuitslag. Astrid Kersboom leest daar de uitslag voor, en maakt ondertussen de meest wilde gebaren met haar handen. Ik raakte hierdoor afgeleid en heb nu de uitslag gemist.

Ik hoop dat dit geen nieuwe hype wordt in media-land. Want ga anders met je handen in een ouwe sok zitten, en een poppentheater starten, als je zo nodig met je handen wil praten.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:08:10 #2
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_69724524
Ogen dichtdoen?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:09:01 #3
258320 Jules-
Jules Winfield
pi_69724557
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:08 schreef EvanStone het volgende:
Ogen dichtdoen?
Joh!
pi_69724827
Zo te horen heb je zelf op de PVV gestemd vandaag?
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_69724906
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:17 schreef Sjonnjoop het volgende:
Zo te horen heb je zelf op de PVV gestemd vandaag?
Waar hoor je dat aan?
pi_69725016
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:19 schreef FinancialBubble het volgende:

[..]

Waar hoor je dat aan?
Je kunt hoofd en bijzaken niet zo goed van elkaar scheiden en hebt moeite je aandacht vast te houden op de kern van de zaak, gaat voor dat wat je makkelijk kunt zien ipv je in te spannen en te luisteren.
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_69725432
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:22 schreef Sjonnjoop het volgende:
Je kunt hoofd en bijzaken niet zo goed van elkaar scheiden en hebt moeite je aandacht vast te houden op de kern van de zaak, gaat voor dat wat je makkelijk kunt zien ipv je in te spannen en te luisteren.
Klink alsof de PVV een partij is voor de minder begaafden onder ons. En de SP enzo voor de intellectuelen.
pi_69725543
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:35 schreef FinancialBubble het volgende:

[..]

Klink alsof de PVV een partij is voor de minder begaafden onder ons.
Klopt.
pi_69725564
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:35 schreef FinancialBubble het volgende:

[..]

Klink alsof de PVV een partij is voor de minder begaafden onder ons. En de SP enzo voor de intellectuelen.
Het lijkt er wel op idd, maar mocht je nu SP gestemd hebben is dat niet meer van toepassing natuurlijk
pi_69725580
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:41 schreef Sjonnjoop het volgende:

Het lijkt er wel op idd, maar micht je nu SP gestemd hebben is dat niet meer van toepassing natuurlijk
pi_69725692
Met je handen praten zorgt ervoor dat je je text makkelijker onthoudt. Hierdoor kan de nieuwslezer(es) meer tijd in de camera kijken, waardoor jij het gevoel hebt van meer contact. Hierdaar ben jij dan weer beter in staat om het nieuws te onthouden. En als je er echt veel last van blijft houden zoek je toch gewoon een ander kanaal op?
pi_69725881
Op Türksat zitten ze gewoon nog netjes achter een buro, echt een aanrader
pi_69725887
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:04 schreef FinancialBubble het volgende:
Ik zit net even NOS te kijken, naar de verkiezingsuitslag. Astrid Kersboom leest daar de uitslag voor, en maakt ondertussen de meest wilde gebaren met haar handen. Ik raakte hierdoor afgeleid en heb nu de uitslag gemist.

Ik hoop dat dit geen nieuwe hype wordt in media-land. Want ga anders met je handen in een ouwe sok zitten, en een poppentheater starten, als je zo nodig met je handen wil praten.
Dat moet italiaans bloed zijn in haar aderen!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_69725907
sowieso mensen die met hun handen praten

Mijn grote vriend Maddox kan het wat genuanceerder brengen: http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=macs_cant
pi_69725910
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:22 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')