Waar hoor je dat aan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:17 schreef Sjonnjoop het volgende:
Zo te horen heb je zelf op de PVV gestemd vandaag?
Je kunt hoofd en bijzaken niet zo goed van elkaar scheiden en hebt moeite je aandacht vast te houden op de kern van de zaak, gaat voor dat wat je makkelijk kunt zien ipv je in te spannen en te luisteren.quote:
Klink alsof de PVV een partij is voor de minder begaafden onder ons. En de SP enzo voor de intellectuelen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:22 schreef Sjonnjoop het volgende:
Je kunt hoofd en bijzaken niet zo goed van elkaar scheiden en hebt moeite je aandacht vast te houden op de kern van de zaak, gaat voor dat wat je makkelijk kunt zien ipv je in te spannen en te luisteren.
Klopt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:35 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Klink alsof de PVV een partij is voor de minder begaafden onder ons.
Het lijkt er wel op idd, maar mocht je nu SP gestemd hebben is dat niet meer van toepassing natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:35 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Klink alsof de PVV een partij is voor de minder begaafden onder ons. En de SP enzo voor de intellectuelen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:41 schreef Sjonnjoop het volgende:
Het lijkt er wel op idd, maar micht je nu SP gestemd hebben is dat niet meer van toepassing natuurlijk
Dat moet italiaans bloed zijn in haar aderen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:04 schreef FinancialBubble het volgende:
Ik zit net even NOS te kijken, naar de verkiezingsuitslag. Astrid Kersboom leest daar de uitslag voor, en maakt ondertussen de meest wilde gebaren met haar handen. Ik raakte hierdoor afgeleid en heb nu de uitslag gemist.
Ik hoop dat dit geen nieuwe hype wordt in media-land. Want ga anders met je handen in een ouwe sok zitten, en een poppentheater starten, als je zo nodig met je handen wil praten.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:22 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Je kunt hoofd en bijzaken niet zo goed van elkaar scheiden en hebt moeite je aandacht vast te houden op de kern van de zaak, gaat voor dat wat je makkelijk kunt zien ipv je in te spannen en te luisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |