ja, fok is groter geworden de helft van de fotografen is interessant, de rest alleen maar beroemdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:50 schreef EchnaDarr het volgende:
Damn, ik herken de helft van de namen die hier langs komen niet...
Waarschijnlijk niet, maar de stijl en zuid afrika deden me aan David Goldblatt denken?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:51 schreef kvdv het volgende:
Roi: Philip-Lorca diCorcia, maar hoe zit het nu precies met die 30 dollar?
Volgende:
[ afbeelding ]
Roger Ballenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:38 schreef kvdv het volgende:
David Goldblatt is 'm niet nee...
Nog 'n hint: Fotograaf in kwestie heeft diverse prijzen gewonnen. Waaronder "Best Solo Exhibition" in Griekenland in 2000.
Nopequote:
Ik kom eigenlijk nooit in FOT, maar ik weeeet hetquote:Op maandag 27 juli 2009 21:03 schreef BalkonPlant het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is deze wel heel bekend maar het was het eerste wat in me opkwam
(edit: even een grote plaatje er bij gezocht)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Electrocute op 29-07-2009 20:09:23 ]Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
Als hij het zou doen wel jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:44 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit in FOT, maar ik weeeet het
Mikel Uribetxeberria, van de serie Animalia.
Voor het geval ik hier voorlopig niet meer terug kijk, een makkelijke foto van een van mijn favoriete fotografen.
[ afbeelding ]
Hint in de link. Jullie komen er vast wel uit
Correct!quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:03 schreef BalkonPlant het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is deze wel heel bekend maar het was het eerste wat in me opkwam
(edit: even een grote plaatje er bij gezocht)
Uiteraard!quote:
Ken de foto niet, maar doet me denken aan een bekende foto van James Nachtweyquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:07 schreef kvdv het volgende:
Sally Mann mijn vermoeden werd overigens bevestigd door de bestandsnaam...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |