quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:18 schreef KaMo het volgende:
Ik heb problemen met mijn home-made telecaster
Alles werkt prima, maar als ik met distortion de snaren aanraak krijg ik een harde ruis (hum?)
Ik weet dat ruis normaal is, maar meestal gaat het juist weg als je je snaren/ bridge aanraakt, bij mij veroorzaakt dat het!
Iemand ideeen voor oplossingen/oorzaken?
Al eens gevraagd, toen geen nuttig antwoord gekregen
En je versterker? Geaard stopcontact? Speel je op de Epi Jr.? Heb je die nieuw gekocht?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:33 schreef KaMo het volgende:
Ja, maar hoe fix ik dat, het klopt met het schema, ik heb hem geaard naar de brug
Nope, meerdere versterkers, met meerdere instrumenten geprobeerd, en meerdere stopcontacten. In elk geval enkel met deze gitaar!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En je versterker? Geaard stopcontact? Speel je op de Epi Jr.? Heb je die nieuw gekocht?
Je weet dat zo'n Valve Junior ook van zichzelf bromt hè. Nu lijkt het daar niet alleen aan te liggen, maar het is wel iets om rekening mee te houden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nope, meerdere versterkers, met meerdere instrumenten geprobeerd, en meerdere stopcontacten. In elk geval enkel met deze gitaar!
Klinkt goed manquote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:35 schreef Cynic het volgende:
Deze komen er in:
http://store.guitarfetish.com/veviexhotwhc.html
En dan met deze elektronica:
http://store.guitarfetish.com/colespaupelc.html
Dat laatste is toch in 10 minuten gebeurd of niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook niet! Scheelt dat ik al weekend heb
Wel veel te doen
Zwarte V onder handen nemen [nieuwe elementen erin, Jackson USA in de brug, w00t!], beginnen met het ML project, verder met andere projecten, side-table afmaken, uitlaatophangrubbers vervangen, ...
Als je de goede kant op schuurt welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:16 schreef Cynic het volgende:
Ik ga vandaag mijn fretboard schuren, kijken of het een beetje vlak wil worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |