quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:18 schreef KaMo het volgende:
Ik heb problemen met mijn home-made telecaster
Alles werkt prima, maar als ik met distortion de snaren aanraak krijg ik een harde ruis (hum?)
Ik weet dat ruis normaal is, maar meestal gaat het juist weg als je je snaren/ bridge aanraakt, bij mij veroorzaakt dat het!
Iemand ideeen voor oplossingen/oorzaken?
Al eens gevraagd, toen geen nuttig antwoord gekregen
En je versterker? Geaard stopcontact? Speel je op de Epi Jr.? Heb je die nieuw gekocht?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:33 schreef KaMo het volgende:
Ja, maar hoe fix ik dat, het klopt met het schema, ik heb hem geaard naar de brug
Nope, meerdere versterkers, met meerdere instrumenten geprobeerd, en meerdere stopcontacten. In elk geval enkel met deze gitaar!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En je versterker? Geaard stopcontact? Speel je op de Epi Jr.? Heb je die nieuw gekocht?
Je weet dat zo'n Valve Junior ook van zichzelf bromt hè. Nu lijkt het daar niet alleen aan te liggen, maar het is wel iets om rekening mee te houden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nope, meerdere versterkers, met meerdere instrumenten geprobeerd, en meerdere stopcontacten. In elk geval enkel met deze gitaar!
Klinkt goed manquote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:35 schreef Cynic het volgende:
Deze komen er in:
http://store.guitarfetish.com/veviexhotwhc.html
En dan met deze elektronica:
http://store.guitarfetish.com/colespaupelc.html
Dat laatste is toch in 10 minuten gebeurd of niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook niet! Scheelt dat ik al weekend heb
Wel veel te doen
Zwarte V onder handen nemen [nieuwe elementen erin, Jackson USA in de brug, w00t!], beginnen met het ML project, verder met andere projecten, side-table afmaken, uitlaatophangrubbers vervangen, ...
Als je de goede kant op schuurt welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:16 schreef Cynic het volgende:
Ik ga vandaag mijn fretboard schuren, kijken of het een beetje vlak wil worden.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:16 schreef Cynic het volgende:
Ik ga vandaag mijn fretboard schuren, kijken of het een beetje vlak wil worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Dat niemand weet wat ik doe heb ik al zo'n beetje... nu het grote geld nogquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:17 schreef Witchfynder het volgende:
Heb ik toch ook? Ik doe alleen wat anders.
Zou me wel grappig lijken dat je een baan hebt zoals Barney in HIMYM, dat je veel geld verdient, maar dat niemand weet wat je doet.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:12 schreef Witchfynder het volgende:
Vandaag weer op een kantoor zitten. leuk!. Maar daarna bier.
Ja, dat lijkt me ook wel wat inderdaad en dan in zo'n groot kantoor met alleen maar motivationals aan de muurquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:17 schreef Witchfynder het volgende:
Heb ik toch ook? Ik doe alleen wat anders.
Zou me wel grappig lijken dat je een baan hebt zoals Barney in HIMYM, dat je veel geld verdient, maar dat niemand weet wat je doet.
http://mp3upload.ca/download/17855/hum.mp3quote:Op vrijdag 5 juni 2009 06:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je weet dat zo'n Valve Junior ook van zichzelf bromt hè. Nu lijkt het daar niet alleen aan te liggen, maar het is wel iets om rekening mee te houden.
Ik pak eigelijk ook altijd m'n LTDquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:02 schreef The_Dean het volgende:
Van alle gitaren die ik hier heb pak ik toch elke keer weer de BlackGold V, man, wat speelt dat ding toch lekker!
Hebben jullie [mensen die meer dan één instrument hebben, de luxe! ] dat ook? Of spelen jullie net zo makkelijk op andere stukken uit de collectie?
Hoeft niet... je kan de veren onderin ook aanspannen [mits nog mogelijk]. Ik denk dat je nu gewoon verkeerd stemt... alles laten vieren en dan rustig en met veel geduld naar de stemming die je wil, terwijl je de brug recht houd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:05 schreef Assassin92 het volgende:
He,
ik heb zo'n tremolo brug (waar je met de tremolo de brug op en neer beweegt), maar, nu ik er nieuwe snaren op heb gedaan staat hij te schuin naar boven, oftewel, de snaren trekken er te hard aan. Ik heb al de snaren veel losser gezet via de brug, maar, alsnog blijft hij redelijk schuin omhoog staan. Wat kan ik het beste doen? Gewoon nieuwe, dunnere snaren kopen?
Heb hier zelf een Ibanez RG1570 Prestige en een Jackson DK2M. Vind zelf de Ibanez veel fijner spelen, waarschijnlijk deels door de Edge Pro 2. Wat een geweldige brug is dat. De Jackson heeft dan wel weer betere elementenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:02 schreef The_Dean het volgende:
Van alle gitaren die ik hier heb pak ik toch elke keer weer de BlackGold V, man, wat speelt dat ding toch lekker!
Hebben jullie [mensen die meer dan één instrument hebben, de luxe! ] dat ook? Of spelen jullie net zo makkelijk op andere stukken uit de collectie?
Ik heb het ook, ik pak de laatste tijd automatisch mjin Samick.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:02 schreef The_Dean het volgende:
Ik pak best vaak een andere, waar ik dan meestal wel een tijdje op blijf spelen. Zo heb ik ooit een hele tijd telkens op mijn tele van 90 euro gespeeld, terwijl dat eigenlijk mijn minste gitaar isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:02 schreef The_Dean het volgende:
I want itquote:
Ik speel nog op beide: Ibanez RG2620 en m'n Squier Affinity strat (quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:02 schreef The_Dean het volgende:
Als je in een studentenstad had gewoond was je er al lang vanaf geweestquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:30 schreef The_Dean het volgende:
Wie maakt me los?
[Gratis] Netjes blauw bankstel
Verder: HIMYM
speel nu beina alleen op mijn Bo~el na de verhuizing, daarvoor op me BC. Rich en daarvoor... geen idee meer...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:02 schreef The_Dean het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |