Hannibal heeft ook al zo'n raar einde in het boek.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je Hannibal Lecter een geweldig personage vindt kijk of lees dan nooit Hannibal RIsing. De demythologisering van een icoon had de ondertitel van dat verhaal moeten zijn.
quote:
Ja klopt. Beetje grimmig. Maar in zowel de Rode draak als de schreeuw van het lam als Hannibal heeft ie iets bovennatuurlijks en dankzij Hannibal Rising is dat beeld voor eeuwig bij mij kapot gegaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:17 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hannibal heeft ook al zo'n raar einde in het boek.
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja klopt. Beetje grimmig. Maar in zowel de Rode draak als de schreeuw van het lam als Hannibal heeft ie iets bovennatuurlijks en dankzij Hannibal Rising is dat beeld voor eeuwig bij mij kapot gegaan.
Bedankt voor het advies. Had al mijn twijfels over het boek, nu weet ik het zeker.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja klopt. Beetje grimmig. Maar in zowel de Rode draak als de schreeuw van het lam als Hannibal heeft ie iets bovennatuurlijks en dankzij Hannibal Rising is dat beeld voor eeuwig bij mij kapot gegaan.
Helemaal goedquote:
Geen dank. Wel jammer dat voor de verfilming van Hannibal Jodie Foster niet mee deed. Het samenspel van haar en Hopkins was een genot om te mogen aanschouwen in Silence. Wat een psychologische oorlogsvoering.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:28 schreef vaagsel het volgende:
V. Mesdag Kliniek ?
Vreemd.....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]ik moest er ineens aan denken hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |