Die gok had ik in mijn een-na-laatste regel ook al gemaakt jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:18 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Daar in de buurt ligt het plaatsje Maasland. Misschien is Maeslant een oude spelling? Ik weet het ook niet.
Oeps, overheen gelezen. Maar zoals gezegd, een betere uitleg heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die gok had ik in mijn een-na-laatste regel ook al gemaakt jaMaargoed, bedankt iig. Ik zal het nu zeker niet vergeten
ik denk dat iedereen al naar bed is, ik ga ook zo. Dus laat maar open staan voor de ochtendploegquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Nieuwe vraag dan maar?
quote:Na de vrijmaking van de Italiaanse telecommunicatiemarkt richtte in januari 1998 Renato Soruop als een regionale telefoonoperator en internet service provider. Het bedrijf ontleent zijn naam aan een berg in Sardinië. Deze berg is hol en van de bovenkant open. In de berg zijn archeologische vondsten gedaan. Na de beursgang in oktober 1999 was het bedrijf in staat om te groeien in Europa.
Dat is het ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:15 schreef pulletje het volgende:
goeiemorgen!
ik vind tiscali wel italiaans klinken..
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Aerosmith - Don't wanna mis a thing?
hoe kom je erop pulletje +1quote:
en in Brother Bear en in Daredevil en in The Scorpion King en in........quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Die speelt ook in Armageddon volgens mij, maar hoe die heet?
En ook in de Green Mile speelt hij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |