Was al populair voor het verschijnen van het boek. Gremlins waren diegene die verantwoordelijk waren voor onverklaarbare sabotage acties tegen geallieerde vliegtuigen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:22 schreef De_Hertog het volgende:
Gremlins is een film uit 1990. Maar het begrip 'Gremlin' werd al eerder populair, door het jeugdboek The Gremlins. Wie schreef dit boek?
Klopt, maar dat was bij techneuten en dergelijke. Deze schrijver maakte het begrip populair bij het publiek. En het boek dateert ook uit de periode van de Tweede Wereldoorlog.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was al populair voor het verschijnen van het boek. Gremlins waren diegene die verantwoordelijk waren voor onverklaarbare sabotage acties tegen geallieerde vliegtuigen.
Ik was al bang dat dat te veel informatie wasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, Roald Dahl dan?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik was al bang dat dat te veel informatie was
Welschapquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
Vliegbasis en vliegveld Eindhoven hebben een gezamenlijke (bij)naam. Welke?
quote:
Maar ligt dat daar wel? Dan weet ik of het goede eiland voor ogen hebquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:45 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ook niet Zierikzee. Prachtig plaatje overigens, dat wel.
Het juiste eiland is Schouwen-Duivelaqnd. Zierikzee ligt daar idd ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar ligt dat daar wel? Dan weet ik of het goede eiland voor ogen heb
Ik had ook niet op antwoord moeten wachtenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Burgh-Haamstede?
Ook al niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik had ook niet op antwoord moeten wachten
Doe mij dan nog maar Renesse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |