Ze zijn bij mij altijd uitverkochtquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
het lijkt zowaar of ik een leven heb, zo weinig ben ik nog maar hier de laatste tijd
Hoi.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil ook weer eens in een paar ogen kijken en de wereld om me heen vergeten.....
Jij ook al? Het moet niet erger worden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
het lijkt zowaar of ik een leven heb, zo weinig ben ik nog maar hier de laatste tijd
Wederzijdse verliefdheid komt altijd uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:16 schreef mrbox het volgende:
Het zou voor mij momenteel niet echt handig zijn i.v.m studie maar tis wel fijn![]()
Ik ben blondquote:mooizo niet meer dat blonde gedoe
ze bedoelde wegdromen, niet van schrik de wereld vergetenquote:
Ik zie je ogen nietquote:
Ja!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
wil je mijn 2e handse leven hebben??? Krijg je er gratis een stelletje verdrink ogen bij
Nu willen we natuurlijk meer info!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:17 schreef Haushofer het volgende:
Ik hoorde vanavond een mooi verhaal over een barbecuebezoek dat geloof ik mede door dit topic tot stand is gekomen
Maar nou ga ik weer weg, want ik ben geen single![]()
Blijft een goeie film toch?quote:
Ja, daar was ik al bang voor, maar ik heb opperste discretie beloofd zoals altijd en weet niet eens zeker of het nou wel dit topic wasquote:
Zoals het hoort. Zou vanavond naar T4 gaan maar heb dat afgezegd en ben bij mijn oma langs gegaan. Was niet heel tof enzo.quote:
Haha, handigquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:21 schreef Haushofer het volgende:
Ja, daar was ik al bang voor, maar ik heb opperste discretie beloofd zoals altijd en weet niet eens zeker of het nou wel dit topic was
Volgende keerquote:
Totaal niet mijn ding. Hou wel van films, maar dat vind ik geen reet aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |