Ik kom uit amsterdam schat, zo spreek ik het toch ook uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bummer![]()
Spellingnazi(Heb bij jou wat aangepast
)
Dacht toch niet dat ik helemaal naar Groningen komquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:07 schreef Ofresca het volgende:
Oh jongens, ik heb zin om ff tegen iemand aan te kruipen en te vergeten hoe naar de wereld kan zijn.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
toevallig is er nog een plekje vrij op mijn bank...
*spreid zijn armen*
Heb je geen huisdier?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:07 schreef Ofresca het volgende:
Oh jongens, ik heb zin om ff tegen iemand aan te kruipen en te vergeten hoe naar de wereld kan zijn.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:07 schreef Ofresca het volgende:
ben je wel knuffelbaar?quote:
Is goed pap, nog heel eventjes danquote:
Zegt iemand die zich druk maakt om jou/jouwquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:08 schreef rival het volgende:
Ik kom uit amsterdam schat, zo spreek ik het toch ook uit
pluspuntje prrrrrrquote:
Ja, het is nu heel donkerbruin met een klein beetje highlights.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil ook weer eens in een paar ogen kijken en de wereld om me heen vergeten.....
[HW-Mode] fotoquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is nu heel donkerbruin met een klein beetje highlights.
Het zou voor mij momenteel niet echt handig zijn i.v.m studie maar tis wel fijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil ook weer eens in een paar ogen kijken en de wereld om me heen vergeten.....
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is nu heel donkerbruin met een klein beetje highlights.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |