's nachts doet het me niks, in de ochtend wil ik er wel wakker van worden... nou ja, wilquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:01 schreef automatic_ het volgende:
Maar om bij het onderwerp te blijven:
Ik had vanmorgen twee ongelezen berichten en ik sta er echt van te kijken dat ik mijn telefoon niet gehoord heb. Normaal word ik altijd wel wakker, maar blijkbaar had ik écht mijn slaapje nodig
Moet je eens wat sturenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb volgens mij wel wat nummers hier in mijn telefoon staan van mede foksters uit deze reeks, maar een sms krijgen of sturen?
Moet je eens doen, is leukquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb volgens mij wel wat nummers hier in mijn telefoon staan van mede foksters uit deze reeks, maar een sms krijgen of sturen?
Oow je ging bewijzen ofzo dat ze er echt niet wakker van werd?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:08 schreef mrbox het volgende:
Hahaha nou zij dus niet en dat was ook de bedoeling eigenlijk. En dan de volgende afvragen waarom ik niet gebeld had
Nog even een 'day-before reminder'quote:
quote:
quote:
Hahaha nee ze moest echt op voor iets belangrijks en was bang dat ze door de wekker heen sliep (wat ze ook deed) en daarom had ze gevraagd of ik toevallig ook ff wilde bellen (wat dus ook niet hielp)...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow je ging bewijzen ofzo dat ze er echt niet wakker van werd?
Jemig slechte telefoonquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn telefoon liep gisteren weer eens vast. Ik heb alle berichtjes van de maand mei eruit gegooid. 1091
Kolerequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn telefoon liep gisteren weer eens vast. Ik heb alle berichtjes van de maand mei eruit gegooid. 1091
Aaah vandaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:20 schreef mrbox het volgende:
Hahaha nee ze moest echt op voor iets belangrijks en was bang dat ze door de wekker heen sliep (wat ze ook deed) en daarom had ze gevraagd of ik toevallig ook ff wilde bellen (wat dus ook niet hielp)...
Er stond nog meer inquote:Jemig slechte telefoon
Ik kan het niet ontkennenquote:
Pffieuwquote:
Ik vraag me af of dat komt dan door een leuke jongen of dat het gewoon "normale" situatie isquote:
Tis vrijdag, ik ben niet zo moeilijk vandaagquote:
Beidequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:24 schreef mrbox het volgende:
Ik vraag me af of dat komt dan door een leuke jongen of dat het gewoon "normale" situatie is
Alleen op vrijdagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Tis vrijdag, ik ben niet zo moeilijk vandaag.
Pocketline Swing?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn gsm kan maar maximaal 100 sms opslaan in totaal!
WTF! Welke collega? Majoor?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Oke.. net telefoon gehad van die collega.. hij heeft een nacht in de cel gezeten wegens openbare dronkenschap
Was dat niet die telefoon waar je iemand dood mee kon slaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |