Geen ondergoed?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan doe ik ook even mee.. Zwart-witte rok en zwart topje .. en laarzen
Ik had het erbij moeten vermelden.. maar dat welquote:
Hugo Bossquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:27 schreef KudFokker het volgende:
Het is gewoon gemaakt dóór een baas, vóór een baas
Jij hebt hem doorquote:
maak je geen zorgen je bent niet alleen, ik draag... nou ja draag... er ligt ook nog een dekbed overheenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Beschrijven wat je aan hebt?![]()
Een zwarte boxer-short
Damnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:36 schreef Cuegirllie het volgende:
ik had trouwens wel weer een te geile droom
Grote zaal veel mannen en vrouwen. en dan om de zoveel tijd mocht je naar een andere man en daar lekker mee bezig gaan![]()
Uiteindelijk twee gevonden die heeeerlijk waren(waarvan 1 een vriend van m'n ex was en altijd al heb afgevraagd hoe dat zou zijn)
Maar daarvoor werd ik met rare dingen in m'n been geprikt en spiertjes in m'n hand opgezocht om te kijken hoe bepaalde reflexen werkte
aha... soort natte droom dus, maar dan voor vrouwenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:36 schreef Cuegirllie het volgende:
ik had trouwens wel weer een te geile droom
Grote zaal veel mannen en vrouwen. en dan om de zoveel tijd mocht je naar een andere man en daar lekker mee bezig gaan![]()
Uiteindelijk twee gevonden die heeeerlijk waren(waarvan 1 een vriend van m'n ex was en altijd al heb afgevraagd hoe dat zou zijn)
Maar daarvoor werd ik met rare dingen in m'n been geprikt en spiertjes in m'n hand opgezocht om te kijken hoe bepaalde reflexen werkte
Dat zijn de broek en schoenenquote:
Jah man!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:39 schreef kwaakvaak het volgende:
aha... soort natte droom dus, maar dan voor vrouwen
Vrouwen kunnen er niet nat van worden?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
aha... soort natte droom dus, maar dan voor vrouwen
Droge grapquote:
Hebben we haar weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo erg heb ik het niet.. (geluid staat altijd uit).. maar ik heb dan wel vaak dat ik dan pas besef dat ik eigenlijk al in slaap aan het vallen wasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:53 schreef rival het volgende:
Er is 1 ding echt gaar aan smsen wanneer je al in bed ligt....
je verstuurt een smsje en ligt daarna lekker te chillen.... zonder dat je het door hebt val je bijna in slaap...
En dan begint dat ding ineens te Trillen en te Gillen dat er een smsje binnen komt, hartaanval
Dat had ik vanachtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:53 schreef rival het volgende:
Er is 1 ding echt gaar aan smsen wanneer je al in bed ligt....
je verstuurt een smsje en ligt daarna lekker te chillen.... zonder dat je het door hebt val je bijna in slaap...
En dan begint dat ding ineens te Trillen en te Gillen dat er een smsje binnen komt, hartaanval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |