Is dat die van jouw?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:10 schreef Iblis het volgende:
Ook op 4chan gaan sommige zaken te ver:
[ afbeelding ]
Doch, ik meen dat lolcats ook van 4chan komen, dus soms is er wel wat grappigs, maar meestal is /b/ iets wat mijn voorstellingsvermogen te boven gaat.
Ik hoop het echt..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das een die wel vaker langskomt, maar de meeste van die bandingen zijn geshoopt
Waar zie je me voor aan?quote:
Dat hoop ik ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:22 schreef Iblis het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan?Ik hoop niet dat ik ooit zo diep zink.
Of een rapidshare link plaasten...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:25 schreef Tiemie het volgende:
een ban krijgen of 4chan...dan moet je écht iets heel zieks posten
Die had ik al eerder gezien, er kan toch niet echt zo een video bestaanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:10 schreef Iblis het volgende:
Ook op 4chan gaan sommige zaken te ver:
[ afbeelding ]
Doch, ik meen dat lolcats ook van 4chan komen, dus soms is er wel wat grappigs, maar meestal is /b/ iets wat mijn voorstellingsvermogen te boven gaat.
Het zal ongetwijfeld. Er is zoveel rans te vinden, een beruchte thread was er ook eentje met iemand die foto's postte hoe hij in een mortuarium zijn zieke lusten botvierde op het lijk van een vrouw. Wat je je daar ook bij kan voorstellen, de foto's zijn schokkender dan wat jij kunt bedenken. Zelfs Batailles L'histoire d'oeil is er nog vriendelijk bij.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die had ik al eerder gezien, er kan toch niet echt zo een video bestaan
Of de befaamde skullfuckerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:54 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld. Er is zoveel rans te vinden, een beruchte thread was er ook eentje met iemand die foto's postte hoe hij in een mortuarium zijn zieke lusten botvierde op het lijk van een vrouw. Wat je je daar ook bij kan voorstellen, de foto's zijn schokkender dan wat jij kunt bedenken. Zelfs Batailles L'histoire d'oeil is er nog vriendelijk bij.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook briljant was zo'n gast die bij z'n tante woonde en een naaktfoto van haar had getrokken in de douche. Hij postte ook dat hij sex met haar wilde. Alleen vergat hij daarbij even dat zijn iPhone ook GPS-gegevens opsloeg in de foto.
Like, wtf.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Of de befaamde skullfucker
http://mirror.servut.us/kuvat/meinung/epic_skull.jpg
De originele thread is al lang geleden gesneuveld uiteraard. Het zal vast nog wel ergens gearchiveerd staan.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De originele thread is al lang geleden gesneuveld uiteraard. Het zal vast nog wel ergens gearchiveerd staan.
Maar hier is een soort van samenvatting ervan
http://encyclopediadramatica.com/User:Darkanaku/Nephew_chan
Inderdaad. Vroeger, toen ik nog onschuldig en rein van gedachten was, heb ik ook een keer de catacomben bezocht in Parijs – oude kalksteengroeven, waarin op een gegeven moment alle beenderen van de begraafplaatsen van Parijs zijn opgeslagen, in verband met ziekten vanwege de overvolle begraafplaatsen.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:20 schreef Iblis het volgende:
[..]
Inderdaad. Vroeger, toen ik nog onschuldig en rein van gedachten was, heb ik ook een keer de catacomben bezocht in Parijs – oude kalksteengroeven, waarin op een gegeven moment alle beenderen van de begraafplaatsen van Parijs zijn opgeslagen, in verband met ziekten vanwege de overvolle begraafplaatsen.
Toen ik eruit kwam, al enigszins onder de indruk, wilde men in mijn rugzak kijken, omdat mensen wel eens schedels of botten meenamen, en ik dacht toen nog ‘welke gek doet zoiets‘? En vooral ook: ‘waarom’? Maar dan komt het internet, en dan zie je jaren later zoiets… en dan denken je inderdaad![]()
. Ongelooflijk.
Maar hij heeft ook een kleine penis.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:20 schreef Iblis het volgende:
[..]
Inderdaad. Vroeger, toen ik nog onschuldig en rein van gedachten was, heb ik ook een keer de catacomben bezocht in Parijs – oude kalksteengroeven, waarin op een gegeven moment alle beenderen van de begraafplaatsen van Parijs zijn opgeslagen, in verband met ziekten vanwege de overvolle begraafplaatsen.
Toen ik eruit kwam, al enigszins onder de indruk, wilde men in mijn rugzak kijken, omdat mensen wel eens schedels of botten meenamen, en ik dacht toen nog ‘welke gek doet zoiets‘? En vooral ook: ‘waarom’? Maar dan komt het internet, en dan zie je jaren later zoiets… en dan denken je inderdaad![]()
. Ongelooflijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |