HIJ mocht voor het eerst stemmen!quote:
In tegendeel: D'66.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
TS moet huilen dat zijn partij niet gewonnen heeft?
Hier heb je een lollyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er nog geen wet bestaat die kansloze, simpele geesten als jij tegen de muur zet stemt me niet bepaald vrolijk nee.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hier heb je een lolly
[ afbeelding ]Incest tukker alarm!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- AFCA -
En dat stemt dan D'66?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:57 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Dat er nog geen wet bestaat die kansloze, simpele geesten als jij tegen de muur zet stemt me niet bepaald vrolijk nee.
Je kan niet eens de partijnaam op de juiste manier schrijvenquote:
Ik dien een motie inquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:00 schreef Kornovichvb het volgende:
Ik stem voor een ban voor TS
Zonder de EU is Nederland helemaal niets. Mensen met een beetje gezond verstand snappen dat een slagvaardig Europa, ook voor Nederland, de enige manier is om vooruit te komen in de toekomst.quote:
Onderbouw dit eens.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:08 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Zonder de EU is Nederland helemaal niets. Mensen met een beetje gezond verstand snappen dat een slagvaardig Europa, ook voor Nederland, de enige manier is om vooruit te komen in de toekomst.
Alsof 't over 'n maand allemaal anders zou zijn als je wél gestemd had.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:54 schreef Cypress_Hill het volgende:
Waar ik niet tegen kan zijn die figuren die nu niet stemmen en dan over een maand ofzo gaan zeiken dat het niet goed gaat. En dan vraag je of ze gestemd hebben, zeggen ze nee.
Samenwerken, oké. Maar de EU is een grote logge corrupte ambtenarenmachine geworden die zich overal mee bemoeit.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:08 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Zonder de EU is Nederland helemaal niets. Mensen met een beetje gezond verstand snappen dat een slagvaardig Europa, ook voor Nederland, de enige manier is om vooruit te komen in de toekomst.
Een verdere discussie hierover kan plaatsvinden in het hiervoor bestemde subforum.
In dit topic kots ik op alle idioten die te lui/dom/ongeïnteresseerd zijn om te stemmen.
Zonder de EU was Nederland beter. Een duidelijkere eigen identiteit. Een beter sociaal stelsel. Meer geld voor de eigen bevolking. Minder betutteling vanuit Brussel waarin bepaalt wordt wat we wel en niet mogen doen. Toen we nog geen EU hadden hoefde de minister president ook niet op een achterbakse wijze ongewenste EU wetgeving erdoor de drukken. Vroeger had op vakantie gaan binnen Europa meer charme vanwege het feit dat je vreemd geld moest halen en bij al je aankopen moest omrekenen hoeveel het waard was in guldens.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:08 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Een verdere discussie hierover kan plaatsvinden in het hiervoor bestemde subforum.
In dit topic kots ik op alle idioten die te lui/dom/ongeïnteresseerd zijn om te stemmen.
Mensen die te bedondert zijn om even naar het stembureau te lopenquote:
geil.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:08 schreef EdAtTheBar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |