Ik zit er niet tussenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:54 schreef Ascendancy het volgende:
Wie vind de TS terug tussen de vrienden?
Neequote:Op donderdag 4 juni 2009 21:53 schreef Svenmaar het volgende:
Wat een mongolen![]()
TS heeft zeker gereageerd?
hoi wannabe anon nerdquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef Penisbaard het volgende:
Dus jij hebt ruzie met hem en post nu zijn hyves hier met een slechte smoes zodat wij zijn hyves spammen? Niet je persoonlijke leger kerel.
Nee ik geen ruzie met hem hebben.Alleen dit soort gedrag is niet te tolererenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef Penisbaard het volgende:
Dus jij hebt ruzie met hem en post nu zijn hyves hier met een slechte smoes zodat wij zijn hyves spammen? Niet je persoonlijke leger kerel.
Volgens mij ben jij anders die mark.quote:
Hou je snavel nou eens ik ben Meki nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
'T is zeker Meki met de Mekiterreurcrew.
WOLLA!
Waar in dat filmpje ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij anders die mark.
De meest waarschijnlijke tussen de single mannen
Niet zo generaliseren jij.Ik ben normale burger 1quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:04 schreef kthxbye het volgende:
Wat is dit voor een kankerfilm
Wat zijn dat voor een kankerboeren, ik kan ze niet eens verstaan![]()
Wat ben ik blij dat ik in de Randstad woon, dan heb ik gelukkig (bijna) nooit te maken met dit minderwaardig volk
Het feit dat jij zo'n figuur alleen maar hebt gekend zegt al genoeg over jou, de mensen waar je mee omgaat en de omgeving waar je vandaan komt. Ik ben blij dat ik zo ver van je vandaan woon.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:07 schreef Slappy het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren jij.Ik ben normale burger 1![]()
Ik kom heel vaak bij die Chinees
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |