Sukkel!!quote:
Ik word rond 10 uur opgehaald, misschien rij ik ook van Emmen naar Oosterwolde maar dat denk ik niet. Rond 12 uur ga ik terug vanuit Oosterwolde naar Emmenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:10 schreef multigup het volgende:
hoelaat ga je die auto ophalen?
zou namelijk voor de andere weggebruikers wel zo eerlijk zijn dat ze allemaal nog een kans krijgen om een veilige parkeerplek op te zoeken.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word rond 10 uur opgehaald, misschien rij ik ook van Emmen naar Oosterwolde maar dat denk ik niet. Rond 12 uur ga ik terug vanuit Oosterwolde naar Emmen
oke dan ga ik de auto's wegzettenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word rond 10 uur opgehaald, misschien rij ik ook van Emmen naar Oosterwolde maar dat denk ik niet. Rond 12 uur ga ik terug vanuit Oosterwolde naar Emmen
Purmerend is me even te ver omrijden dus jij bent veiligquote:
Je bent een vrouw! je bent blond!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Purmerend is me even te ver omrijden dus jij bent veilig
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:45 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent een vrouw! je bent blond!
Als jij naar vlissingen gaat zou je nog via amsterdam kunnen rijden
Zal jji de enige zijn die dan giltquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Als ik opeens bordjes "Purmerend" tegen kom dan geef ik wel een gil. Ok?
Denk dat jij dan opeens wit wegtrekt, als een gek iemand gaat bellen en dan door de foon schreeuwt: ZET MN AUTO'S ERGENS WAAR HET VEILIG IS BLONDJE IN AANTOCHT!!quote:
Je kent mequote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk dat jij dan opeens wit wegtrekt, als een gek iemand gaat bellen en dan door de foon schreeuwt: ZET MN AUTO'S ERGENS WAAR HET VEILIG IS BLONDJE IN AANTOCHT!!
quote:
welke rijkunsten bedoelen we dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Stiekem heb je heus wel vertrouwen in mijn rijkunsten!
Had ik ook bij jou dus.
goed zoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Het ging hartstikke goed ja!
Niet verdwaalden geen ongelukken zelfs geen bijna ongelukken
![]()
En ik mocht meteen taxi spelen voor de kinderen van een vriendin van me
Welke paint?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:13 schreef multigup het volgende:
[..]
goed zo![]()
![]()
dan kan ik nu zelf veilig in de auto stappen.
ik zie vanavond de paint wel
nog steeds geen crashquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |