Jij en Het_hupt?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb vandaag Het_hupt zien vluchten omdat ik de bocht iets te snel en te laat nam![]()
Maar die kan rennen!!
Ja ik en Het_huptquote:
Die!quote:
Ik dacht dat H_h al n vriendinnetje had?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik en Het_hupt![]()
Laat de roddels maar beginnen![]()
[..]
Die!
Die vond het goedquote:Op zondag 28 juni 2009 22:26 schreef plank_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat H_h al n vriendinnetje had?
dat zalquote:Op zondag 28 juni 2009 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vond het goed![]()
Van haar moest ik zelfs een rubber meenemen
Zal ik je de log even pmen?quote:
En de boom liep zomaar tegen je auto op?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is absoluut niet mijn schuld!!!
Ten tijde van het ongeluk stond ik bij de slager karbonades te kopen
Man reed achteruit met zn bestelbusje, was op fietsers aan het letten en parkeerde hem dus maar in mijn autoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En de boom liep zomaar tegen je auto op?
Is ie daarna doorgereden? Ik hoop 't toch niet ...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Man reed achteruit met zn bestelbusje, was op fietsers aan het letten en parkeerde hem dus maar in mijn auto
Wandelende takquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En de boom liep zomaar tegen je auto op?
Dat dus?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Is ie daarna doorgereden? Ik hoop 't toch niet ...
Inscannen en posten dat schadeformulier!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Man reed achteruit met zn bestelbusje, was op fietsers aan het letten en parkeerde hem dus maar in mijn auto
Nope om half 7 ga ik bij hem langs om alles goed te regelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Is ie daarna doorgereden? Ik hoop 't toch niet ...
Netjes, hoort ook niet andersquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope om half 7 ga ik bij hem langs om alles goed te regelen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
De man had patat gehaald voor zn hele gezin en heeft zijn patat koud laten worden om op mij te wachten zodat we het konden regelen.
Dat vind ik wel lief dan.
Als ie had opgelet had ie gewoon warme patat gehad.
netjes van de man, echt waarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
De man had patat gehaald voor zn hele gezin en heeft zijn patat koud laten worden om op mij te wachten zodat we het konden regelen.
Dat vind ik wel lief dan.
Als ie had opgelet had ie gewoon warme patat gehad.
Die zijn er nog nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:31 schreef Ezechielk het volgende:
Even tussendoor, waar zijn die hippe velgen/wieldoppen van je?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |