quote:Op maandag 15 juni 2009 12:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan duurt het nog 6 maanden alvorens huppelmuts een ongelukje krijgt![]()
![]()
Volgens mij gaat zij haar vent ophalenquote:
rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
kom ik nu pas achter![]()
ik heb niks weggezet
Zeur niet het ging hartstikke goedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
kom ik nu pas achter![]()
ik heb niks weggezet
Jammer, ik zat maar te wachtenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet het ging hartstikke goedEN ik ben niet in de buurt van purm geweest
Eind volgende maand ben ik in Amsterdamquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eind volgende maand ben ik in Amsterdam
Ben je al bang?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
slik
slik
![]()
(dat is in de buurt
)
U2 concertquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
ikke
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat kom je in godsnaam doen in amsterdam behalve ikweethetookniet angst aanjagen![]()
![]()
Nog voordat ik een ongeluk heb gehad is dit topic dicht en van SWJ en Murp mag er vast geen deeltje 2 komenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:50 schreef baniekje het volgende:
Leuk topic, ik ben benieuwd hoe het verder gaat!![]()
dit is geen tvp
dan gaan we gewoon gelijk naar deel 3quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog voordat ik een ongeluk heb gehad is dit topic dicht en van SWJ en Murp mag er vast geen deeltje 2 komen
Hemelsbreed 4 km van huis TSquote:
20quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hemelsbreed 4 km van huis TSslik
![]()
Is het 20 of 21 juli![]()
Dat wordt sowiezo en lang weekend weg voor TS![]()
Jij slik!!! wat dacht je van mij ik woon er tegenover/achter. IK heb ELKE dag kans dat ik het einde van de dagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hemelsbreed 4 km van huis TSslik
![]()
Is het 20 of 21 juli![]()
Dat wordt sowiezo en lang weekend weg voor TS![]()
Doos als jij naast me zit houd jij je hand voor mijn ogen, niet zo vreemd he dat ik dan gevaarlijk rijdquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:09 schreef itsmelabuuf het volgende:
[..]
Jij slik!!! wat dacht je van mij ik woon er tegenover/achter. IK heb ELKE dag kans dat ik het einde van de daghaal
Ik dacht dat we een foto zouden krijgen van de buufquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:09 schreef itsmelabuuf het volgende:
[..]
Jij slik!!! wat dacht je van mij ik woon er tegenover/achter. IK heb ELKE dag kans dat ik het einde van de daghaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |