mij persoonlijk boeit het nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet wat mensen zeggen, ik bedoel wat je er zelf van vindt.
Gers is er duidelijk niet blij meedan ben je misschien beter af met een waardeloze eerste keer dan met het ik-ben-nog-maagd
zelfmedelijden.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n 100 jaar geleden was ik naar walibi gegaan met mn zusje. Vader ging mee, maar die ging dan altijd een boek lezen![]()
Wilde ze na het eten 10 x in de la via volta.
En toch is ie van mening dat de eerste keer speciaal moet zijn, dus zal hij zelf de afweging moeten maken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet wat mensen zeggen, ik bedoel wat je er zelf van vindt.
Gers is er duidelijk niet blij meedan ben je misschien beter af met een waardeloze eerste keer dan met het ik-ben-nog-maagd
zelfmedelijden.
Dat is Vila Volta.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
die volta-ding is toch in de efteling ?
zit ook zo'n ding in walibiquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mee eens. 't Zelfde als de eerste keer vingeren.
Ik extrapoleerde alleen even die gegevens.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
Jaaa want in achtbanen willen is ook zó mannelijk![]()
!
quote:
quote:
Ik ga vanaf nu niet meer reageren op antwoorden die je alleen geeft in de hoop indruk te kunnen maken met een moeilijk woordje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik extrapoleerde alleen even die gegevens.
Ik hou altijd m'n armen in de luchtquote:
Goed om de herinnering te behouden als je vinger achteraf naar bolognese-chips ruikt...quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mee eens. 't Zelfde als de eerste keer vingeren.
Ik ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu niet meer reageren op antwoorden die je alleen geeft in de hoop indruk te kunnen maken met een moeilijk woordje.
[..]
Ik hou altijd m'n armen in de lucht!
Vrouw van lichte zeden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga vanaf nu niet meer reageren op antwoorden die je alleen geeft in de hoop indruk te kunnen maken met een moeilijk woordje.
Euhquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Helemaal handig als je vinger daarna naar bolognese-chips ruikt...
Wut?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Helemaal handig als je vinger achteraf naar bolognese-chips ruikt...
Wajoo, en dan vinden jullie het raar dat ik oorsmeer naar kutvocht vind ruikenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Helemaal handig als je vinger achteraf naar bolognese-chips ruikt...
Dubbelquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wajoo, en dan vinden jullie het raar dat ik oorsmeer naar kutvocht vind ruiken
Nee.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik niet dat oorsmeer een geur heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vingeren is NIET je vingers in haar mond stoppen tijdens het eten van bolognese-chips.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Goed om de herinnering te behouden als je vinger achteraf naar bolognese-chips ruikt...
Met welke beweegredenen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:22 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar klopt, ik heb me overlaten halen door Kurk_Droog
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vingeren is NIET je vingers in haar mond stoppen tijdens het eten van bolognese-chips.
Wiens oorsmeer ruikt nu naar kutvocht?quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Whehe, ik vind het ook geen geur hebben overigens.quote:
Verklaar jij nu maar ff dat bolognese verhaal.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oorsmeer is toch geurloos, of wat heb jij in je oor zitten ?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:25 schreef Cypress_Hill het volgende:
Waarom kan die wind hier niet gewoon constant zijn, kan niet eens normaal uit mijn raam roken zonder dat de helft naar binnen waait.
NOES...quote:
Kutvocht, blijkbaar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oorsmeer is toch geurloos, of wat heb jij in je oor zitten ?
Hm, mijne nu ook niet. Soms welquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik niet dat oorsmeer een geur heeft.
Ga voor de second opinion.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verklaar jij nu maar ff dat bolognese verhaal.
Wil het niet weten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wiens oorsmeer ruikt nu naar kutvocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |