SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik heb dus geen zin om te betalen omdat Fok! het nodig vindt om een banner niet normaal te kunnen plaatsen."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
Nee, gebruikte altijd IE Tab in firefox omdat Fok eerst dus niet echt lekker werkte met firefox, maar deze pic is dus genomen zonder IE Tab.quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:54 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik na lange pauze weer terug hier, krijg ik opeens dit
[ afbeelding ]
En kom niet met dat gezeik van "dan zet je hem toch uit"dan meldt je je toch aan, geen gezeik meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik heb dus geen zin om te betalen omdat Fok! het nodig vindt om een banner niet normaal te kunnen plaatsen.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Hee jij daar, knappe jongen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb het ook met FF en Opera. De oplossing is simpel: FOK_DARK of FOK_SILVER
Ik meen ergens gelezen te hebben dat deze bug niet meer voorkomt in de nieuwe layout. Dan gaan die fossiele layouts er overigens ook uit.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb het ook met FF en Opera. De oplossing is simpel: FOK_DARK of FOK_SILVER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |