wilde ik net mijn nummer PM'enquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Douchen![]()
![]()
dan kan k in iedergeval niet smsen
na de douche heb ik weer alle tijd en zinquote:
Gelukkig kan ik ook steeds beter dit soort dingen relativerenquote:
quote:
goed zo!!! dat is heel belangrijk ja. dingen niet persoonlijk opvatten ook enzoquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik ook steeds beter dit soort dingen relativeren
Ik wou net zeggen - ben ik daarom soms singlequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ook niet.... betekend dat nu ook dat ik het niet meer kan doen?
Ja dat kloptquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja je moet voor jezelf zorgen een ander doet het niet
Cue is sms verslaafde.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
na de douche heb ik weer alle tijd en zin
Ik verwacht je nummer in m'n box
Inderdaad, maar helaas is dat niet gemakkelijk voor mij.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed zo!!! dat is heel belangrijk ja. dingen niet persoonlijk opvatten ook enzo
Absoluutquote:
quote:
Niet samen douchen met een huisgenoot? Dan ben je meteen van je probleem af.quote:
dat geloof ik wel ja. maar daar ga je nu aan werken toch?? je zult zien dat het steeds makkelijker gaat en dat je daarin stappen kunt maken!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, maar helaas is dat niet gemakkelijk voor mij.
its so strong!!quote:
Dat weet ik, je kan het.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
its so strong!!
maar het gaat mij lukken
Nee. Gewoon de kamer waar je je wasmasjien/schrobtobbe/teiltje hebt. Dus de badkamer, (bij)keuken, terras, overloop etc mag ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ook niet.... betekend dat nu ook dat ik het niet meer kan doen?
Ik heb geen wasmachinequote:Op donderdag 4 juni 2009 21:00 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee. Gewoon de kamer waar je je wasmasjien/schrobtobbe/teiltje hebt. Dus de badkamer, (bij)keuken, terras, overloop etc mag ook.
Mijn ex werd altijd helemaal hitsig als ik bezig was met huishoudelijke klusjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |