wilde ik net mijn nummer PM'enquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Douchen![]()
![]()
dan kan k in iedergeval niet smsen
na de douche heb ik weer alle tijd en zinquote:
Gelukkig kan ik ook steeds beter dit soort dingen relativerenquote:
quote:
goed zo!!! dat is heel belangrijk ja. dingen niet persoonlijk opvatten ook enzoquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik ook steeds beter dit soort dingen relativeren
Ik wou net zeggen - ben ik daarom soms singlequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ook niet.... betekend dat nu ook dat ik het niet meer kan doen?
Ja dat kloptquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja je moet voor jezelf zorgen een ander doet het niet
Cue is sms verslaafde.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
na de douche heb ik weer alle tijd en zin
Ik verwacht je nummer in m'n box
Inderdaad, maar helaas is dat niet gemakkelijk voor mij.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed zo!!! dat is heel belangrijk ja. dingen niet persoonlijk opvatten ook enzo
Absoluutquote:
quote:
Niet samen douchen met een huisgenoot? Dan ben je meteen van je probleem af.quote:
dat geloof ik wel ja. maar daar ga je nu aan werken toch?? je zult zien dat het steeds makkelijker gaat en dat je daarin stappen kunt maken!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, maar helaas is dat niet gemakkelijk voor mij.
its so strong!!quote:
Dat weet ik, je kan het.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
its so strong!!
maar het gaat mij lukken
Nee. Gewoon de kamer waar je je wasmasjien/schrobtobbe/teiltje hebt. Dus de badkamer, (bij)keuken, terras, overloop etc mag ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ook niet.... betekend dat nu ook dat ik het niet meer kan doen?
Ik heb geen wasmachinequote:Op donderdag 4 juni 2009 21:00 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee. Gewoon de kamer waar je je wasmasjien/schrobtobbe/teiltje hebt. Dus de badkamer, (bij)keuken, terras, overloop etc mag ook.
Mijn ex werd altijd helemaal hitsig als ik bezig was met huishoudelijke klusjes.
Ja dat klopt, ik ben al op de goede weg. Dus heb ik vertrouwen in de toekomstquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat geloof ik wel ja. maar daar ga je nu aan werken toch?? je zult zien dat het steeds makkelijker gaat en dat je daarin stappen kunt maken!
quote:
Flauw hoor maar:quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:00 schreef halfbearad het volgende:
Mijn ex werd altijd helemaal hitsig als ik bezig was met huishoudelijke klusjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mams doet de was?quote:
ik merk nog niksquote:
Sms hem nu johquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
its so strong!!
maar het gaat mij lukken
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Flauw hoor maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent onschuldig enz!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
ik mis inhoudquote:
Een politieke aardverschuiving?quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik mis inhoud
en niet bij mijzelf![]()
Met welke inhoud?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:04 schreef mrbox het volgende:
Zo die voorlopige uitslag is niet niks![]()
[..]
Sms hem nu joh![]()
Zoiets jaquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Flauw hoor maar:Nou, nee hoor. Maar huishoudelijk kwam er niet veel meer klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve wij beide dan.
Uhm "Die massage klinkt erg goed nuquote:
dat is al behandeldquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Uhm "Die massage klinkt erg goed nu" zo iets ?
Klinkt niet verkeerd, kan er wel een gebruikenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Uhm "Die massage klinkt erg goed nu" zo iets ?
quote:
Met een happy end?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is al behandelddat die nog wel eenk eer komt..
Zolang het mijn happy end isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |