wilde ik net mijn nummer PM'enquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Douchen![]()
![]()
dan kan k in iedergeval niet smsen
na de douche heb ik weer alle tijd en zinquote:
Gelukkig kan ik ook steeds beter dit soort dingen relativerenquote:
quote:
goed zo!!! dat is heel belangrijk ja. dingen niet persoonlijk opvatten ook enzoquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik ook steeds beter dit soort dingen relativeren
Ik wou net zeggen - ben ik daarom soms singlequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ook niet.... betekend dat nu ook dat ik het niet meer kan doen?
Ja dat kloptquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja je moet voor jezelf zorgen een ander doet het niet
Cue is sms verslaafde.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
na de douche heb ik weer alle tijd en zin
Ik verwacht je nummer in m'n box
Inderdaad, maar helaas is dat niet gemakkelijk voor mij.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed zo!!! dat is heel belangrijk ja. dingen niet persoonlijk opvatten ook enzo
Absoluutquote:
quote:
Niet samen douchen met een huisgenoot? Dan ben je meteen van je probleem af.quote:
dat geloof ik wel ja. maar daar ga je nu aan werken toch?? je zult zien dat het steeds makkelijker gaat en dat je daarin stappen kunt maken!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, maar helaas is dat niet gemakkelijk voor mij.
its so strong!!quote:
Dat weet ik, je kan het.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
its so strong!!
maar het gaat mij lukken
Nee. Gewoon de kamer waar je je wasmasjien/schrobtobbe/teiltje hebt. Dus de badkamer, (bij)keuken, terras, overloop etc mag ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ook niet.... betekend dat nu ook dat ik het niet meer kan doen?
Ik heb geen wasmachinequote:Op donderdag 4 juni 2009 21:00 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee. Gewoon de kamer waar je je wasmasjien/schrobtobbe/teiltje hebt. Dus de badkamer, (bij)keuken, terras, overloop etc mag ook.
Mijn ex werd altijd helemaal hitsig als ik bezig was met huishoudelijke klusjes.
Ja dat klopt, ik ben al op de goede weg. Dus heb ik vertrouwen in de toekomstquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat geloof ik wel ja. maar daar ga je nu aan werken toch?? je zult zien dat het steeds makkelijker gaat en dat je daarin stappen kunt maken!
quote:
Flauw hoor maar:quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:00 schreef halfbearad het volgende:
Mijn ex werd altijd helemaal hitsig als ik bezig was met huishoudelijke klusjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mams doet de was?quote:
ik merk nog niksquote:
Sms hem nu johquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
its so strong!!
maar het gaat mij lukken
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Flauw hoor maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent onschuldig enz!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
ik mis inhoudquote:
Een politieke aardverschuiving?quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik mis inhoud
en niet bij mijzelf![]()
Met welke inhoud?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:04 schreef mrbox het volgende:
Zo die voorlopige uitslag is niet niks![]()
[..]
Sms hem nu joh![]()
Zoiets jaquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Flauw hoor maar:Nou, nee hoor. Maar huishoudelijk kwam er niet veel meer klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve wij beide dan.
Uhm "Die massage klinkt erg goed nuquote:
dat is al behandeldquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Uhm "Die massage klinkt erg goed nu" zo iets ?
Klinkt niet verkeerd, kan er wel een gebruikenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Uhm "Die massage klinkt erg goed nu" zo iets ?
quote:
Met een happy end?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is al behandelddat die nog wel eenk eer komt..
Zolang het mijn happy end isquote:
My angelquote:
En zijn happy end dan?quote:
Die boeit op dat moment nietquote:
venco? dirty mind? vertelquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, praatjes, praatjes, praatjes.![]()
Ik heb een dirty mind heb ik ontdekt.![]()
A dirty mind is joy forever.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, praatjes, praatjes, praatjes.![]()
Ik heb een dirty mind heb ik ontdekt.![]()
hey ik probeer haar juist te laten smsenquote:
Maar dan ook echt dirty!!quote:
Ben jij er zo eentje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die boeit op dat moment niet
Het is geven he
ik mag niet.. venco zegt dat het niet goed isquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
hey ik probeer haar juist te laten smsen![]()
Go Cue![]()
Daarom is venco ook dateloosquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik mag niet.. venco zegt dat het niet goed is
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik mag niet.. venco zegt dat het niet goed is
absoluut!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
wees blij dat ik het met je deel!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Daarom is venco ook dateloosGewoon doen
Daarom ben ik ook zo blij met jequote:Op donderdag 4 juni 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
je zei het zelf! Ik steun je alleen maar.
Die is gemeen!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Daarom is venco ook dateloosGewoon doen
Verkaart wat van mij ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
En hoe verklaar je dat van jou dan?![]()
Niet met jezelf spelen.quote:
Dat is meerderheid hierquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:18 schreef kwaakvaak het volgende:
Timmy.... timmmmy.... TIMMY.... ti ti timmy...
who the fuck is dat?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:18 schreef kwaakvaak het volgende:
Timmy.... timmmmy.... TIMMY.... ti ti timmy...
Jij wil meedoen?quote:
Box begon.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is meerderheid hier
Dat denk jij.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is meerderheid hier
hier? toch?quote:
Maar je hapt wel lekkerquote:
quote:
Tuurlijk schuif het maar weer af, Murm de douche is te klein straks verwond ze zich nogquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:23 schreef Murmeli het volgende:
cue: lekker met jezelf spelen he meisje...veel plezier!
Dan kan jij haar toch gaan verzorgen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk schuif het maar weer af, Murm de douche is te klein straks verwond ze zich nog
Of haar douche uitbreiden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan jij haar toch gaan verzorgen.
Ze durft toch nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar je hapt wel lekkerToch iets geraakt ?
Je kan op fok niet zien of iemand hapt of gewoon een beetje meespeelt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar je hapt wel lekkerToch iets geraakt ?
cue kan heel goed op zichzelf passen hoor....quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk schuif het maar weer af, Murm de douche is te klein straks verwond ze zich nog
Wat weet jij van de grote van Cue's douche?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
Prioteiten stellen. Eerst Cue verzorgen daarna de douchequote:
quote:
Eerst verzorgen en daarna probleem verhelpenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan jij haar toch gaan verzorgen.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
Eerst verzorgen en daarna probleem verhelpenze kan dan beter gewoon hier douchen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat weet jij van de grote van Cue's douche?
Zit al een kwartier te wachtenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:30 schreef vencodark het volgende:
Shit, nu moet ik mensen gaan verklaren waarom en hoe ik precies een dirty mind heb.
Alweer aan het liegenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:30 schreef vencodark het volgende:
Shit, nu moet ik mensen gaan verklaren waarom en hoe ik precies een dirty mind heb.
Ja vertelquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:30 schreef vencodark het volgende:
Blijft voorlopig gissenquote:
En heeriljk gedouchedquote:
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik volg je lekker niet meer.![]()
Echt niet.![]()
Prima, zolang je niet smst dat je speelt of spelende smsjes stuurt of foto's maakt met je mobiel en die smst terwijl je speelt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En heeriljk gedouched
en niet gespeelddat komt straks nog wel
![]()
Dat zei ik net ook al maar dat wouden ze niet gelovenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En heeriljk gedouched
en niet gespeelddat komt straks nog wel
![]()
Ik zal ze niet naar jou sturenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Prima, zolang je niet smst dat je speelt of spelende smsjes stuurt of foto's maakt met je mobiel en die smst terwijl je speelt.
heel goed van zequote:Op donderdag 4 juni 2009 21:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al maar dat wouden ze niet geloven
Ik wou dat ik zulke smsjes kreegquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Prima, zolang je niet smst dat je speelt of spelende smsjes stuurt of foto's maakt met je mobiel en die smst terwijl je speelt.
Die stuur jij haar al?quote:
Nee maar iemand anders wel.quote:
ohohquote:
Daar kan je je op abonnerenquote:
Maar die anderen zouden het wss niet erg vinden..quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Godzijdank. Maar dan blijven er niet veel over he. Kans 1 op 3.
Was het maar zo'n feest!quote:
Ja dat kan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daar kan je je op abonneren
Ja vast.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest!
Ohnee, straks krijg ik indd. rare smsjes!Hoewel...niemand hier heeft mijn nummer.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar die anderen zouden het wss niet erg vinden..
Ik zie het al voor mij.. de majoor in het cafe die een mms krijgt
Ik ben niemandquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest!
Ohnee, straks krijg ik indd. rare smsjes!Hoewel...niemand hier heeft mijn nummer.
Maar die wil dan langskomen vanavondquote:
Ik geloof er niks van.quote:
112 toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar die wil dan langskomen vanavond
Real live Pron!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar die wil dan langskomen vanavond
Jij niet dan?quote:
dat is waarquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar het is logisch dat jij mijn nummer wel hebt.
Zoenen?quote:
Inderdaad, iedere stem op die partij is er een te veel.quote:
Durf zelfs niet te lang voor de vriezer te staan, smelt de boelquote:
quote:
Waar?quote:
ik heb bij PVV voetbal gespeeldquote:
Rrrr..quote:
Ja lekkerquote:
ik wil ookquote:
Goed zoquote:
bij jou of bij mij?quote:
Hij schijnt lekker te zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed zo![]()
![]()
![]()
Misschien gaat jouw soap nu ook van start
quote:
Dat zeg jij .quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet want je durft toch niet
Dat gok ik wel jaquote:
Ja inderdaad.quote:
hoeft niet altijdquote:
Nee, jij zei het.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat gok ik wel ja
Maar heb je dan ervaringen gehoord?
En met een dirty mind ga ik al gekke dingen denkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh ja, daar kan je van alles bij invullen.Ff niet aan gedachht.
Ja dat is waar.quote:
Je weet dat ik altijd/vaak gelijk hebquote:
Och, ik zeg wel dingen maar doe ze niet. Dus qua invulling helpt dat misschien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
En met een dirty mind ga ik al gekke dingen denken
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ik zeg wel dingen maar doe ze niet. Dus qua invulling helpt dat misschien.
We delen wel enigszins dezelfde smaak.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet dat ik altijd/vaak gelijk heb
Misschien elders zoeken?quote:
Gelukkig kunnen wij daar hier over klagenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook niet. We hebben het maar zwaar!
I knowquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
We delen wel enigszins dezelfde smaak.
Weltrustenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:03 schreef Murmeli het volgende:
murm gaat lekker vroeg naar bed en een boekje lezen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:03 schreef Murmeli het volgende:
murm gaat lekker vroeg naar bed en een boekje lezen
Of zoals hij tegenwoordig zegt : Salaam aleikumquote:
Klinkt bekend weer suf geluldquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:09 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, avondje school weer gehad. Beetje energieloos nu.
Kwam het maar daardoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Klinkt bekend weer suf geluld
Ben blij dat ik het er weer bijna op heb zitten nog 1 avondjequote:
Tsja zijn vader was ook een moslim.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of zoals hij tegenwoordig zegt : Salaam aleikum.
's avonds school vind ik echt zo bagger he. Heb het ooit op de kappersschool gehad. Tering jantje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:09 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, avondje school weer gehad. Beetje energieloos nu.
2 avonden in de week en dat 4 jaar langquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:14 schreef vencodark het volgende:
's avonds school vind ik echt zo bagger he. Heb het ooit op de kappersschool gehad. Tering jantje.![]()
Zaterdag school?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
2 avonden in de week en dat 4 jaar langWerkt op zich prima, beter dan een hele zaterdag
Dat is toch iets van vroegerquote:
Ben 2jaar voor me Emsi naar avond school geweest 2 avonden in de week, nog een jaartje Tsi er achter aan en nu weer 23 weken achter een kliA en MenrB ben het zatquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
's avonds school vind ik echt zo bagger he. Heb het ooit op de kappersschool gehad. Tering jantje.![]()
Ik studeer deeltijd in Amsterdam. Keuze 1: dinsdag en donderdagavond. Keuze 2: zaterdag de hele dag. Keuze snel gemaaktquote:
Zondagschool is datquote:
Das dan ook weer waar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik studeer deeltijd in Amsterdam. Keuze 1: dinsdag en donderdagavond. Keuze 2: zaterdag de hele dag. Keuze snel gemaakt
Wattes allemaal?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben 2jaar voor me Emsi naar avond school geweest 2 avonden in de week, nog een jaartje Tsi er achter aan en nu weer 23 weken achter een kliA en MenrB ben het zat
Wel zaterdag examensquote:
Dat ookquote:
Alvast succesquote:
Hoiquote:
Monteur sterkstroom installaties , Technicus sterkstroom installaties, Klimaat techniek A (Gevorderden), Regeltechniek B (Laatste deel)quote:
Krijg je helaas nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:23 schreef Nouk84 het volgende:
En nu wil ik een dikke knuffel, een lekkere massage en goede seks.
Moment check ff welke trein ik moet hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:23 schreef Nouk84 het volgende:
Okequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Monteur sterkstroom installaties , Technicus sterkstroom installaties, Klimaat techniek A (Gevorderden), Regeltechniek B (Laatste deel)
Ik ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:23 schreef Nouk84 het volgende:
Je bent wel veeleisend zegquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:23 schreef Nouk84 het volgende:
Inderdaad. Al was je de laatste man op aarde.quote:
kan ik dat ook ergens bestellen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:23 schreef Nouk84 het volgende:
Nog gefapt op auto?quote:
quote:
quote:
Welke film?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:24 schreef KudFokker het volgende:
Die film was echt geniaal
Maar sowieso, met een maroc is alles geniaal
Ik heb al www.knuffelsexmassage.nl geprobeerd, maar die is dicht vanavondquote:
quote:
Nu wil jij mij opeens niet meer.quote:
Even de hotline bellen, heb het wel druk 1 wachten de voor uquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan ik dat ook ergens bestellen?
Knuffel, massage én sex!quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb al www.knuffelsexmassage.nl geprobeerd, maar die is dicht vanavond
Your lossquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad. Al was je de laatste man op aarde.
Mijn ex had geen tietenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij nog gefapt op die tieten van je ex?
Nou, dat is niet "opeens" hoorquote:
Hey KF, jij had toch laatst 'The boy in the striped pyjamas gezien'? Wat een heavy film.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:24 schreef KudFokker het volgende:
Die film was echt geniaal
Maar sowieso, met een maroc is alles geniaal
quote:
djayzz, tijn ALS-JE-BLIEFT zeg!quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn ex had geen tieten![]()
Maar ik heb wel op iets anders gefapt
Dat zeg je nu.quote:
Niveau zakt weer een stukie vederquote:
Ik heb het niet verteld hier, maar heb hem wel gezienquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey KF, jij had toch last 'The boy in the striped pyjamas gezien'? Wat een heavy film.
Wat doe ik nu weer fout?quote:
Had ik een niveau danquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niveau zakt weer een stukie veder
quote:
quote:
Dat is altijd zo geweest en anders heb je een flinke betonnen plaat voor je harses.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niveau zakt weer een stukie veder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Ohquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Je zakt in gradatie
[..]
Dat is altijd zo geweest en anders heb je een flinke betonnen plaat voor je harses.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Je hebt het wel verteld hier.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het niet verteld hier, maar heb hem wel gezien!
Wel indrukwekkend ja!
Ik dacht eerst dat ik mijn webcam aan had laten staan toen ik dat las, heb zelf een gestreepte pyjama aan
Het stoere jongetje verandert ineens in mama's boyquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik dacht eerst dat ik mijn webcam aan had laten staan toen ik dat las, heb zelf een gestreepte pyjama aan
Zo laag gaan we niet , moet ik te ver bukkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
GelukkigWant dan komt het eindelijk bij mijn niveau.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:31 schreef KudFokker het volgende:
Het niveau is zó laag, en ik volg het niet eens meer
Ik ben slapen, denk ikWeltrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:31 schreef KudFokker het volgende:
Het niveau is zó laag, en ik volg het niet eens meer
Ik ben slapen, denk ikGenoeg fotos hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh dan nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo laag gaan we niet , moet ik te ver bukken*heb last van me rug
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik slaap wel in boxer, maar als ik achter de pc zit heb ik wel liever wat aanquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het stoere jongetje verandert ineens in mama's boy
Welke foto's?quote:
Hier wordt ik nieuwsgierig van, ff imdb raadplegenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je hebt het wel verteld hier.![]()
Maar wow, dat einde. Mijn vriendin en ik zaten echt allebei van....
Boxer? Watjequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:33 schreef KudFokker het volgende:
Ik slaap wel in boxer, maar als ik achter de pc zit heb ik wel liever wat aan
En die stoel jeukt anders
quote:
Op een spijkerbed hehquote:
Hij is mooiquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier wordt ik nieuwsgierig van, ff imdb raadplegen
Waar nog meer dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
onder andere in de waskamer
Dan nogquote:
Volgens mij is dat één van de weinige plaatsten waar ik het nog niet gedaan hebquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
onder andere in de waskamer
Jij bent ook niet snel onder de indrukquote:
De waskamer?! Ik heb een badkamer waar de wasmachine staat en een slaapkamer, waar de was droogt. Dus heb ik dan de waskamer gehad?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:36 schreef Ajam het volgende:
Volgens mij is dat één van de weinige plaatsten waar ik het nog niet gedaan heb
Kinkyquote:
Nee, wantquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:36 schreef KudFokker het volgende:
Jij bent ook niet snel onder de indruk
Ik ben bang dat ik je nóg meer moet smsen
Maar smsen mag altijdquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:36 schreef vencodark het volgende:
Een echte man (en vrouw) slaapt naakt.![]()
![]()
![]()
Ik zie een matchquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De waskamer?! Ik heb een badkamer waar de wasmachine staat en een slaapkamer, waar de was droogt. Dus heb ik dan de waskamer gehad?
quote:
Ligt er aan. Heb je het daar ook gedaan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De waskamer?! Ik heb een badkamer waar de wasmachine staat en een slaapkamer, waar de was droogt. Dus heb ik dan de waskamer gehad?
slaap jij naakt?quote:
anders zou ze het niet zeggen toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:39 schreef Ajam het volgende:
[..]
"9
[..]
Ligt er aan. Heb je het daar ook gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Kap toch eens met die loze opmerkingen.quote:
quote:Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect, heren. Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect, dames.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:40 schreef KudFokker het volgende:
Echte mannen bazen slapen helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Neequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kap toch eens met die loze opmerkingen.
[..]
Echte mannen slapen helemaal nietOh, dat boek heb ik laatst ook gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijn wil de nieuwe Robert ten Brink worden, laat hem johquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kap toch eens met die loze opmerkingen.
[..]
Echte mannen slapen helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
quote:
Vrijwel áltijd.quote:
Goed ideequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tijn wil de nieuwe Robert ten Brink worden, laat hem joh
De achternaam van de schrijfster is wel grappigquote:
quote:
Respect moet van 2 kanten komenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dames behandel je met respect
Nouk is geen dame, dat zegt ze zelf!quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dames behandel je met respect
Interessant boekquote:
Stonden ze aan?quote:
Liever niet. Ik slaap al zo slechtquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:45 schreef KudFokker het volgende:
Nu ben ik slapenmisschien tot zo in dromenland
wat heeft het anders voor zin om het op de wasmachine te doen?quote:
Ik draag al 2 dagen een rokje/jurkjequote:
Dat dacht ik.quote:
MNR is vliefd!quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:46 schreef MNR het volgende:
Whehe, de waskamer. Grappig, heb ik net verteld
tvp and good night everyone
Ow ja, en verliefd zijn zuigt
Slaap lekker meis!quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:46 schreef MNR het volgende:
Whehe, de waskamer. Grappig, heb ik net verteld
tvp and good night everyone
Ow ja, en verliefd zijn zuigt
Dat is vast per ongelukquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik draag al 2 dagen een rokje/jurkje
[..]
Dat dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |