Ze laten hem lullen.quote:
Vreselijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:53 schreef Xenomaniac het volgende:
O tering, wat is Froukje slecht.
Stuur haar op pad met een cameraman en laat haar niks-aan-de-handitempjes draaien, maar verlos haar uit haar lijden. Dit is driewerf kut en het wordt ook niks. Nooit.
Ze is vooral veel te onervaren. Als je dit soort live programma's onder tijdsdruk goed wilt doen moet je toch echt wel een super ervaren (en erg goede) interviewer zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:55 schreef 7eVeNL het volgende:
Fraukje is écht niet het type voor dit programma,
Volgende maand de Tourjournaals, dan wordt Froukje verlost.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:53 schreef Xenomaniac het volgende:
O tering, wat is Froukje slecht.
Stuur haar op pad met een cameraman en laat haar niks-aan-de-hand-itempjes draaien, maar verlos haar uit haar lijden. Dit is driewerf kut en het wordt ook niks. Nooit.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:55 schreef Veerboot het volgende:
Hopelijk raapt iemand wel snel de kaartjes die Simek wegsmeet voor Froukje op, anders kan ze de volgende interviews niet doen
Everybody knows staat in mijn top tien van beste Nederlandse nummers.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:54 schreef Peter6000 het volgende:
Schitterend.![]()
![]()
En zometeen Johan (die ik in oktober in Tivoli ga zien).
Er kwam ook iets van een talkshow met Harm Edens op het vliegveld.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgende maand de Tourjournaals, dan wordt Froukje verlost.
Dat geeft toch niks joh, er zijn weer andere dingen waar je wel verstand van hebtquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Everybody knows staat in mijn top tien van beste Nederlandse nummers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |