Is er ook een 2e prijsquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je hebt de fipo te pakken. De bloemen worden thuisbezorgd
Nee, sorry. Ik heb zelf de sepo te pakken en ik kan moeilijk bloemen naar mijzelf gaan sturen. Een tripo vind ik geen bloemen waard.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je hebt de fipo te pakken. De bloemen worden thuisbezorgd
Als je jouzelf ook mee gaat tellen, dan had jij de fipo en tripoquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik heb zelf de sepo te pakken en ik kan moeilijk bloemen naar mijzelf gaan sturen. Een tripo vind ik geen bloemen waard.
Niet, want dat is post nul.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je jouzelf ook mee gaat tellen, dan had jij de fipo en tripo
Maar alle posts van de TS tellen ook niet meequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Inderdaad, de eerste post in een topic telt niet mee voor de fipo.
KLB staat los van internet en fokquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar alle posts van de TS tellen ook niet mee![]()
Dat staat in de officiële ongeschreven wetten van het internet!
Er zijn geschreven wetten van het internet, en daar staat deze niet in! De eerste post in een topic doet niet mee voor de fipo, maar TS' andere posts weer wel!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar alle posts van de TS tellen ook niet mee![]()
Dat staat in de officiële ongeschreven wetten van het internet!
Omg hebben ze dat er geeneens uitgebliept!??!?!?!?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:07 schreef Smart_ass het volgende:
In een nummer van Alice in Chains van die unplugged cd zegt iemand zo "YEAH FUCK YOU MAN!"![]()
Nee. Ik was helemaal van slag toen ik het hoorde.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omg hebben ze dat er geeneens uitgebliept!??!?!?!?
Aanklagen die hap stel je voor dat je broertje of zusje of neefje of nichtje het hoort!!!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:07 schreef Smart_ass het volgende:
In een nummer van Alice in Chains van die unplugged cd zegt iemand zo "YEAH FUCK YOU MAN!"![]()
Dankje! Ik zal mijn best doen hem nog beter te makenquote:
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee. Ik was helemaal van slag toen ik het hoorde.
quote:
quote:17. Every win fails eventually
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee. Ik was helemaal van slag toen ik het hoorde.
watquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Een keer vond ik het wel vet bij zoeen nummer van Master of Puppets die werd gespeeld door Dream Theater, beiden kanker bands maar die van DT is wel tof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |