Hierbij bied ik de auto aan die ik 2 jaar geleden van een FOK!ker heb gekocht (zie:
[TK] Suzuki Coupé )
Aangezien de auto ook bij mij toentertijd is weggezet, is deze nog in dezelfde staat als 8 jaar geleden, dus ik jat even het verhaal van extreme:
quote:
Dit is een belastingvrije, achterwielaangedreven tweezits sportcoupé met middenmotor.
Autootje is behalve zuinig (1:20), ook erg sportief. Bouwjaar is 1979, de vaste lasten voor deze auto zijn dus 70¤ op jaarbasis (5 euro en 80 cent per maand) voor de oldtimer verzekering. Goedkoper rijden kan alleen op een brommer.
Autootje is verder in prima staat, paar blaasjes onderaan een van de portieren, verder weinig tot geen roest. Auto heeft uiteraard geen APK, maar er is niet veel voor nodig om ´m te keuren (auto is met keuring weggezet) wel moeten door het stilstaan wat dingen nagelopen worden, o.a slangetjes en rubbertjes. Motor is draaiend te zien, die hebben we al weer lopend gemaakt, er zit geen werkende accu bij de auto, en de benzinetank of een van de slangetjes lekt.
De sportvelgen (foto:
Klik) heb ik er toen ook bijgekocht, dus die zitten er ook bij, met daarnaast de vier Alto-velgen (zie verder hieronder).
quote:
Foto´s zijn van twee weken geleden, zo als te zien op de foto staat ie er ook bij, sportvelgen zijn niet inclusief, maar wel te koop voor een meerprijs van 150¤ (anders stalen velgen)
Even nog wat andere foto's van Alexxxxx zijn hand:
![]()
![]()
Ik ga de auto weg doen omdat ik over een aantal maanden ga 'emigreren' en geen zin heb in de rompslomp om deze auto te moeten invoeren. Daarnaast moet de garage toch echt leeg waar hij nu in staat. Helaas

.
Mijn vraagprijs:
750 euroDe auto staat ongeveer 20 km onder Nijmegen.
Meer weten? Vragen staat vrij in dit topic en PM werkt ook prima.