ik had ook lang haar maar teveel commentaar, dus is het is nu korter en dan moet ik het bijhoudenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
netjes, me mulato friends doen dat ook. kheb lang haar dus khoef niet ....houd het zelf bij![]()
zoals Loco zegt dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Compleet nutteloos als je het mij vraagt.
well that's not goodquote:
Kut en dikke klote.quote:
ondanks alles hier, is dit heel erg. Ik wens je oprecht sterkte en je familie ookquote:
oooooooooooooooooooooooooooooooo bonito sevilla nao equote:
Thanks, slaap lekkerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga toch maar een poging tot slapen doen. Sterkte wonderer, aan jou en je familie en iedereen er omheen die het nodig heeft.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooooooooo bonito sevilla nao e
jou partij?quote:
Hahahaha heb je em serieus dat gesmst?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz
[..]
Die ze: Dat kan niiieet, ik ben onvruchtbaar en pitloos! Maar als het een jongen is noemen we hem Tiphan.
Ik was even koken.quote:
wat heeft u gekooktquote:
ik moest aan chinees denkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha heb je em serieus dat gesmst?
Maar Tiphan? Jeetje... ik hoop op een meisje voor je
Sterkte !!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:27 schreef wonderer het volgende:
Mja. We gaan er morgen heen dus dan zullen we wel meer info krijgen... Maar wel kut, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |