pqquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Obrigado Nuno
misschien is het geen keuze maar doet ze gewoon alles om te werken. He hallo ik heb alle respect, ondanks mijn arrogantie, voor mensen die werken odanks dat ze iets minders "gifted" zijn met hun hersenen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het is niet mijn verantwoordelijkheid dat zij heeft gekozen voor een beroep dat minimum wage betaalt en ze de fooien nodig heeft.
pa meu f.livro, vc mensagem?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk te vrolijk voor dit tijdstip en voor mijn humeur, maar goed.
de nada, comprender el mensaje?quote:
Dan nog is het mijn verantwoordelijkheid niet. Ik legde $74 neer voor die knipbeurt, hoor. Hoeft ze echt geen 10% te verwachten omdat ze toevallig minimum loon krijgt. Zo goed is ze niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
misschien is het geen keuze maar doet ze gewoon alles om te werken. He hallo ik heb alle respect, ondanks mijn arrogantie, voor mensen die werken odanks dat ze iets minders "gifted" zijn met hun hersenen.
Oh ja ik vind de postkamerboy leuk
sím yo creesquote:
ik vind het weinigquote:
Ja, ik schrok ook nogal. Belachelijk. Ik ga daar ook niet meer heen. Ik zoek wel een herenkapper in de buurt.quote:
entao esperaquote:
quote:
is de prijs van een knipbeurt haar schuld, nee dus. Als jij daar heen wil dan moet je dat vantevoren weten. Zij doet gewoon haar werk. En als een salon die 74 $ charges niet een goede kapster heeft dan moet je klagen bij de manager. Dat zou ik doen en haar geld tippen maar totaal niet betalenn voor de knipbeurtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan nog is het mijn verantwoordelijkheid niet. Ik legde $74 neer voor die knipbeurt, hoor. Hoeft ze echt geen 10% te verwachten omdat ze toevallig minimum loon krijgt. Zo goed is ze niet.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Knippen ze jouw haar met een gouden schaartje en kijk je in een platina spiegel ofzo
?
Zoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en mijn nagels en mij hersencellen en portemonnee
quote:
daarom ga ik nooit meer... ze luisteren nooit!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet misschien ook weer eens een keer naar een kapper. Maar ik wil niet dat ze er veel afhalen en daar zijn kappers nooit zo goed in. Dus misschien wacht ik nog even dat ze wat meer marge hebben
.
ik ga 1 keer in de 2 wekenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet misschien ook weer eens een keer naar een kapper. Maar ik wil niet dat ze er veel afhalen en daar zijn kappers nooit zo goed in. Dus misschien wacht ik nog even dat ze wat meer marge hebben
.
Compleet nutteloos als je het mij vraagt.quote:
netjes, me mulato friends doen dat ook. kheb lang haar dus khoef niet ....houd het zelf bijquote:
nee man als je van dat... hoe leggen we dat uit. dik zwart spaans/portugees haar hebt, moet je dat echt om de 2 weken zo laten trimmen, met mesje netjesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Compleet nutteloos als je het mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |