waar woon jequote:
Oke...oke, ik ga slapen...quote:
ik hou van eind van de dagquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje alleen als mij jeans vers van de plank komt
... aan het einde van de dag dus niet meer
kan nooit kwaadquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat wil je nu weer, een foto in mijnn blote reet of zo
tsssss, je vriendje is een paar uurtjes weg en jij loopt alweer rond te neuzelenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waar woon je![]()
* pakt zijn telefoon om de vlucht te boeken *
Não? como é?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nada, Não estou autorizado a ter uma escolha política
erger nog hij komt over een paar uurtjes terug.... waarschijnlijk wel dronken en zonder t-shirt maar jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:49 schreef Peter het volgende:
[..]
tsssss, je vriendje is een paar uurtjes weg en jij loopt alweer rond te neuzelen![]()
morgen haal ik wel wat batterijen en maak ik er 1quote:
aieeeeeeeeeeeee dat je dat toelaat ejejjejeje...quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
erger nog hij komt over een paar uurtjes terug.... waarschijnlijk wel dronken en zonder t-shirt maar ja
trabalhoquote:
dit meen je toch niet ? toelaten jejejejeje ik heb niks over hem te zeggenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
aieeeeeeeeeeeee dat je dat toelaat ejejjejeje...
jajaja weet ik veel...posibile toch :-) is hij nou brasil o bolivian?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dit meen je toch niet ? toelaten jejejejeje ik heb niks over hem te zeggen
quote:
Half bolivian, kwart Brasil, kwart Portuguess makkelijk he.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jajaja weet ik veel...posibile toch :-) is hij nou brasil o bolivian?
ehhehe makkelijk ja... and thats like 2 galo in the penquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Half bolivian, kwart Brasil, kwart Portuguess makkelijk he.
en hij doet toch niks verder dan zijn t-shirt uittrekken, hij is veel netter dan ik ben.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ehhehe makkelijk ja... and thats like 2 galo in the pen
jij gaat gewoon al zonder shirterg jij
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
morgen haal ik wel wat batterijen en maak ik er 1
quote:
he ola als ik dat doe, doe jij er ook 1quote:
kont voor kontquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
he ola als ik dat doe, doe jij er ook 1
Daar gaat het niet om. Het is niet mijn verantwoordelijkheid dat zij heeft gekozen voor een beroep dat minimum wage betaalt en ze de fooien nodig heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry hoor maar zelfs ik ben niet zo arroganthaar knippen is ook een vak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |